Ik vond het een fijne opleiding. We hadden een fijne klik als groep. Zoals hiervoor aangegeven had ik wel meer theorie/klassikale behandeling verwacht. Maar uiteindelijk heb ik eruit gehaald wat de... Ik vond het een fijne opleiding. We hadden een fijne klik als groep. Zoals hiervoor aangegeven had ik wel meer theorie/klassikale behandeling verwacht. Maar uiteindelijk heb ik eruit gehaald wat de opleiding mij kon bieden.
Wel een kanttekening, want als de klik binnen de groep minder zou zijn geweest, had dit zeker een belemmering geweest op deze positieve ervaring.

Laura

Super. Hele fijn trainer, top locatie en een heerlijke lunch!

De online leeromgeving ziet er erg mooi uit, is ook duidelijk te volgen. Het zou nog mooier zijn als je ook echt alles af kan vinken als je iets gedaan hebt, nu kan dat alleen als je wat inlevert.... De online leeromgeving ziet er erg mooi uit, is ook duidelijk te volgen. Het zou nog mooier zijn als je ook echt alles af kan vinken als je iets gedaan hebt, nu kan dat alleen als je wat inlevert. De locatie was mooi en rustig en de voorzieningen waren top. Ervaren trainer en het was fijn om met een klein aantal te zijn.

Al met al laat de training "Commercial Innovation and Strategy" veel te wensen over. De onsamenhangende inhoud, gebrekkige instructeur en gebrek aan effectieve communicatie maken het moeilijk om... Al met al laat de training "Commercial Innovation and Strategy" veel te wensen over. De onsamenhangende inhoud, gebrekkige instructeur en gebrek aan effectieve communicatie maken het moeilijk om deze training aan te bevelen. Voor een organisatie die zich richt op professionele ontwikkeling, zijn deze tekortkomingen onaanvaardbaar en moeten ze dringend worden aangepakt om de geloofwaardigheid en waarde van hun trainingen te behouden.

Omschrijving van de training voldoet aan de werkelijkheid. Inhoud sluit goed aan bij beginners en de trainer deed deelnemers enthousiasmeren met heldere uitleg + voorbeelden.

Zeer praktische training, fijn naslagwerk, praktijkopdrachten (rol) tijdens les kunnen nog iets verbeterd worden m .i.

Martijn

Een complete & leerzame training.
Een sterk fundament om op verder te bouwen.

Voor mij persoonlijk was het zeer vernieuwend.De enige achtergrond was MBO laboratorium en biologie. Bij de selectie werd ook geen achtergrond vereist, en dat vond ik persoonlijk een te laag... Voor mij persoonlijk was het zeer vernieuwend.De enige achtergrond was MBO laboratorium en biologie. Bij de selectie werd ook geen achtergrond vereist, en dat vond ik persoonlijk een te laag vereiste. Ik ben dan wel geslaagd, maar ben diep moeten gaan, omdat ik bepaalde vaardigheden nog niet kon en dus gaandeweg heb moeten leren. Verder was de groep geweldig. en er waren voldoende onderbrekingen om energie bij te tanken. Verder waren de faciliteiten.
meer dan voldoende geschikt.

Hieronymus Valster

Mijn ervaring is positief, het is als een heerlijk gerecht waar je geen genoeg van krijgt.
Je leert jezelf nog meer kennen, communiceren is echt verbetert.

Michel

De training geeft een goede basis en handvatten waarmee ik zelf in de praktijk aan de slag kan.