Mildo Wittenaar

We hadden een hele fijne groep die zich vanaf het 1e moment naar elkaar open durfde te stellen. De 3 bijeenkomsten op locatie zijn intensief maar goed vol te houden. Veel gewerkt in 2 en 3 tallen... We hadden een hele fijne groep die zich vanaf het 1e moment naar elkaar open durfde te stellen. De 3 bijeenkomsten op locatie zijn intensief maar goed vol te houden. Veel gewerkt in 2 en 3 tallen met verschillende opdrachten waarbij de spiegel naar jezelf wordt voorgehouden.

Michaela Legerstee

Bijdrage voor mijn persoonlijke groei op het gebied van communicatie (binnen teams/groepen), met inzet van vaststaande modellen.

Johan

De bewustwording van al hetgeen dat normaal gesproken onopgemerkt blijft tijdens communicatie. Deze training wijst je op besef bij jezelf, op de meerwaarde van de juiste waarneming bij anderen en... De bewustwording van al hetgeen dat normaal gesproken onopgemerkt blijft tijdens communicatie. Deze training wijst je op besef bij jezelf, op de meerwaarde van de juiste waarneming bij anderen en realiseert je dat je wel degelijk handvatten hebt om een gesprek te kunnen sturen.

Kennisvolle docenten, genoeg afwisseling tussen theorie, praktijk en oefeningen. Alleen de laatste dag was anticlimactisch. Veel korter dan gepland en geen afscheid kunnen nemen van de helft van de... Kennisvolle docenten, genoeg afwisseling tussen theorie, praktijk en oefeningen. Alleen de laatste dag was anticlimactisch. Veel korter dan gepland en geen afscheid kunnen nemen van de helft van de groep.

Anna

Ik heb veel geleerd over mezelf, mijn manier van coachen en leidinggeven, en heb er enorm veel zin in om de handvatten te gebruiken in de praktijk, zowel op werk als privé. Het geeft me een enorme... Ik heb veel geleerd over mezelf, mijn manier van coachen en leidinggeven, en heb er enorm veel zin in om de handvatten te gebruiken in de praktijk, zowel op werk als privé. Het geeft me een enorme boost om verder te ontwikkelen op dit vlak.

Bewustwording gekregen van wat er bij komt kijken voor het goed kunnen coachen van anderen. Daarnaast vele oefeningen gedaan om datgene wat was aangeleerd meteen toe te passen. Een ideale mix tussen... Bewustwording gekregen van wat er bij komt kijken voor het goed kunnen coachen van anderen. Daarnaast vele oefeningen gedaan om datgene wat was aangeleerd meteen toe te passen. Een ideale mix tussen theorie en oefeningen.

Michiel Vlaanderen

Ik had er meer van verwacht. Ikvond het zelf erg veel 'zelf studie' en weinig ontvangen.

Een aanrader voor een ieder die eveneens bereid is met zelfinzicht de training uit te komen.

Het was erg leerzaam.
Het was een leuke groep.
Ik kijk nu anders/bewuster naar presenteren.
Het was veel gericht op ontspannen.