Soms wat wollig. Soms wat chaotisch, ik miste structuur.

- Fijne afwisseling met theorie en praktijk.
- Veel ruimte voor eigen inbreng waardoor de training ook echt waardevol gemaakt wordt.

Prima! Zeer bruikbare stof en een enthousiaste trainer.

Goed/waardevol! Mooie dingen geleerd op het gebied van feedback/open vragen stellen/ coachvraag achterhalen.

Heel leerzaam, en praktisch ingestoken waardoor je veel oefent en handvaten meekrijgt

Positief, het was leerzaam, goede sfeer in vertrouwde omgeving.

Rick

Mijn ervaring is goed, zal het zeker aanraden aan andere mensen die hier wat mee verder willen doen om wat handvaten te krijgen.

Jolien

Ik vond het confronterend, maar op een goede manier. Ik werd me bewust van mijn eigen gedrag en de natuurlijke of logische reactie van een ander op mijn gedrag. Ik heb handvatten gekregen om mijzelf... Ik vond het confronterend, maar op een goede manier. Ik werd me bewust van mijn eigen gedrag en de natuurlijke of logische reactie van een ander op mijn gedrag. Ik heb handvatten gekregen om mijzelf uit te spreken, ondanks de mening van een ander.

Iwan Wetzels

* gestart onder aan het wandelpad van de berg, met de tijd goed om kunnen gaan met mijn belemmerende gedachten (kloven en ravijnen), nu 3/4 onderweg op de berg en nu zorgen om het ingeslagen pad te... * gestart onder aan het wandelpad van de berg, met de tijd goed om kunnen gaan met mijn belemmerende gedachten (kloven en ravijnen), nu 3/4 onderweg op de berg en nu zorgen om het ingeslagen pad te blijven volgen;
* ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan!!!!

Positief, leuk sfeer en trainer met een paar handige tools om in de praktijk toe te passen