Jaap van der Wiel

Veel geleerd van mede-studenten uit andere disciplines.
Soms moeite om de diverse colleges aan elkaar te koppelen.

De module is zeer interessant en het geleerde zeer toepasbaar. De samenstelling van de groep was erg leuk. De docenten zijn ervaren op hun vakgebied en dat maakt het actueel en interessant.

Mariska

Mijn algemene ervaring is erg positief, ik heb geleerd wat mijn verbeterpunten zijn voor time management, en hoe ik die concreet kan toepassen. De oefeningen naast de training waren daarbij ook erg... Mijn algemene ervaring is erg positief, ik heb geleerd wat mijn verbeterpunten zijn voor time management, en hoe ik die concreet kan toepassen. De oefeningen naast de training waren daarbij ook erg waardevol.

Fijne trainer, goede input van andere mede-cursisten.

Edon Kosters

Fijne training die past bij wat ik voor ogen had

Opleiding met veel praktijkvoorbeelden. En door de vele input van de medestudenten zorgden voor 2 leerzame dagen

De training heeft me de nodige theoretische kennis gegeven en daaraan gekoppeld ervoor gezorgd dat ik die ook in de praktijk breng. Zeer waardevol. Daarnaast heeft het me ook nieuwe energie en... De training heeft me de nodige theoretische kennis gegeven en daaraan gekoppeld ervoor gezorgd dat ik die ook in de praktijk breng. Zeer waardevol. Daarnaast heeft het me ook nieuwe energie en inspiratie gegeven voor mijn werk.

Veel kennis in twee dagen.
Het gevoel dat je nog zoveel zelf moet leren

Fleur

Een hele goede training voor je persoonlijke ontwikkeling, zowel privé als werk. Enthousiaste trainster en goede locatie.