Jansen, Suzanne

De training Praktische Coachingsvaardigheden doet precies wat het beloofd: het is een start en is direct toepasbaar.

Holst, Mirte van der

Deze training was precies wat ik nodig had om weer regie te krijgen over mijn tijd en emoties. Het geeft handvaten die je kan toepassen en uitbreiden in je privé- én werkleven (als je daarvoor open... Deze training was precies wat ik nodig had om weer regie te krijgen over mijn tijd en emoties. Het geeft handvaten die je kan toepassen en uitbreiden in je privé- én werkleven (als je daarvoor open staat). De trainster is vakbekwaam, betrokken en kan op-maat ondersteuning en adviezen bieden. Super prettig.

Ramaker, Jeannette

Het is een prettige training waarbij verbinding een toverwoord is. Je krijgt op deze manier een juiste verbinding met een mentor binnen het bedrijf. Je leert allemaal nieuwe mensen kennen en doet... Het is een prettige training waarbij verbinding een toverwoord is. Je krijgt op deze manier een juiste verbinding met een mentor binnen het bedrijf. Je leert allemaal nieuwe mensen kennen en doet heel veel kennis op. Hartelijk dank.

Tuijp, Marion

Ik vond de training heel goed en de trainer ook heel prettig. Het was een fijne omgeving om de kennis op te doen. Ook was de groep die deze training volgde enthousiast en actief betrokken, zodat we... Ik vond de training heel goed en de trainer ook heel prettig. Het was een fijne omgeving om de kennis op te doen. Ook was de groep die deze training volgde enthousiast en actief betrokken, zodat we een leuke dynamische training hadden. Dit werd ook gestimuleerd door de trainer zelf, dus complimenten voor hem!

Baart, Vivianne

Training is goed te combineren met werk. 2 dagen fysiek naar Eindhoven. Aantal uur opdrachten maken en informatie doorlezen.

Heijden, Peter van der

Zeer goede training met een priam resultaatopbrengst

Croon, Tomas

Waar voor sommige delen uit de training al bekend waren, was voor mij de training nieuw. Ik heb er erg veel van opgestoken en het is nu aan mij om deze kennis toe te passen in de praktijk.

Swart, Marijke

Effectieve training waarbij we de volle trainingsdagen hebben benut om met elkaar te leren, leergierige groep en gedreven trainer,

Valk - Wols, Rianne van der

Zeer bruikbare inzichten gekregen in de training. Fijne groep cursisten en fijne en vaardige trainer. Zinvolle oefeningen tijdens de training. Goed hulpmiddelen via mijnsn.nl en newheroes.