Olivier Dankloff

Prima training, je leert echt via een het piramide systeem te lezen en te schrijven.

De training zelf was goed en prettig. Ik heb er alleen niet uit kunnen halen wat ik wilde, doordat ik voorafgaand de opdrachten niet ontvangen had.

Waarom had ik de e-mail over de...

Waarom had ik de e-mail over de persoonlijke leeromgeving niet ontvangen:
De dame van de administratie had blijkbaar een oud e-mail adres van mij in jullie systeem zien staan en had hier de informatie naar toegestuurd. Ik weet niet eens van wanneer deze gegevens stammen. Ik had bij de aanmelding echter een ander e-mail adres ingevuld. Deze had ze natuurlijk moeten gebruiken!!

Laura

Zeer waardevol en ik wil zeker verder voor verdere ontwikkeling

Zeer relevant. En goed om mee te nemen in de praktijk.

Leonie Teeuw

Superfijne groep en een kundige docent waardoor ik veel heb kunnen leren en nieuwe inzichten heb gekregen.
Met name het schakelen blijft lastig, maar wel iets waarmee je goed kan oefenen.

Jan van der Donk

Goeie coach, veel interactie. Alwin is een fijne persoonlijkheid

Mireille

Ik vond dit een hele leuke en nuttige training dankzij de goede trainer, de super toffe groep en het oefenen met de trainingsacteur.
Dankzij de training ben ik me veel bewuster geworden van de...
Dankzij de training ben ik me veel bewuster geworden van de verschillende stijlen die ik zelf gebruik om te beïnvloeden en die anderen gebruiken om mij te beïnvloeden. De trainer, medecursisten en lesstof hebben mij veel zelfvertrouwen gegeven.

Prima; goede voorlichting en communicatie, goede locatie (beetje koud ;-)), goede trainer, kleine groep