Eldar

Mijn eerste indruk was enigszins sceptisch over de manier waarop we begonnen, maar ik realiseerde me al snel dat mijn gevoelens ongegrond waren. Branko heeft ons uitstekend begeleid en ons geleerd... Mijn eerste indruk was enigszins sceptisch over de manier waarop we begonnen, maar ik realiseerde me al snel dat mijn gevoelens ongegrond waren. Branko heeft ons uitstekend begeleid en ons geleerd hoe we effectieve gesprekken kunnen voeren. Ik waardeerde vooral het inzicht in hoe mijn manier van communiceren invloed kan hebben op anderen, wat me dwong om eerst naar mezelf te kijken. Een ander positief aspect was de diversiteit van de deelnemers, die allemaal uit verschillende branches kwamen. Dit gaf me de kans om te leren over de uitdagingen en praktijken in andere sectoren. Over het algemeen was mijn ervaring zeer positief.

Praktisch toepasbaar
Praktisch toepasbaar
Vervelende locatie, niet bij treinstation en veel te grote groep. Bovendien voelen de grote verschillen in financiele bijdrage (van €3750 tot gratis deelname) totaal niet goed

Wesley Eland

De opleiding was helder en overzichtelijk en er zat een goede opbouw in.

Positief. Ik heb veel geleerd en de trainer was erg kundig. Alle vragen zijn voor mij beantwoord. AL is 2 dagen toch wel wat weinig om het gelijk al goed in de praktijk te kunnen brengen.

Ik heb tijdens de training mooie inzichten gekregen in het kiezen voor mezelf en hoe ik in een moment van stress het beste kan handelen.

In mijn dagelijkse (werk)leven heb ik het gevoel dat ik me vaak laat leven door de waan van de dag en mijn wens is om daar meer grip op te krijgen. De training heeft mij die gegeven, meer dan ik... In mijn dagelijkse (werk)leven heb ik het gevoel dat ik me vaak laat leven door de waan van de dag en mijn wens is om daar meer grip op te krijgen. De training heeft mij die gegeven, meer dan ik verwacht had eigenlijk

Arjan van der Wielen

Deze training geeft mij handvatten om een nog betere adviseur te worden. De rollen spellen zijn zeer waardevol.

Relevante materie die aangeboden wordt door fijne docenten die expert zijn in hun vak. Zeker een aanvulling op mijn werk en ook inspirerend voor toekomstige werkzaamheden.

De training mindfulness vond plaats op een locatie middenin het drukke Utrecht, waardoor dit meteen toe te passen is in de praktijk.