Zeer positief. Heb veel aan de behandelde stof gehad en zou het zeker aanbevelen aan anderen.

Bertwin van Dinther

Ik had van te voren doelen gesteld en die zijn voor een groot deel uitgekomen. Ik kwam erachter dat ik onbewust een ontwikkeling heb doorgemaakt en dat ik nu veel beter weet hoe ik met mijn... Ik had van te voren doelen gesteld en die zijn voor een groot deel uitgekomen. Ik kwam erachter dat ik onbewust een ontwikkeling heb doorgemaakt en dat ik nu veel beter weet hoe ik met mijn valkuilen om moet gaan.

De training 'Tactvol Communiceren' was een goede combinatie van theorie en praktijkoefeningen (o.a. rollenspellen). Door de interactie tussen de trainster en de deelnemers blijf je alert, leer je... De training 'Tactvol Communiceren' was een goede combinatie van theorie en praktijkoefeningen (o.a. rollenspellen). Door de interactie tussen de trainster en de deelnemers blijf je alert, leer je veel. Het gebruik van flipover en niet b.v. een powerpoint werkt goed, meer ruimte voor toevoegingen adhoc.

Goede training die met de verschillende hulpmiddelen (boek, notendop-hanger, presentaties, huiswerk) goed is ondersteund.
De docent gaf op een rustige en duidelijke manier de training,...
De docent gaf op een rustige en duidelijke manier de training, waardoor deze goed te volgen was.

Positieve ervaring met handige theorieën en tips die zo toepasbaar zijn in het werkleven

Laurence

Ik heb onwijs veel geleerd in die drie dagen. Die kan ik niet alleen gebruiken in mijn werk maar zeker ook in privé situaties.