Verrijkend in bewust worden van je natuurlijke profiel als beïnvloedende persoon
Dynamisch in het aantal verschillende activiteiten/manier van leren

Henk

Francien wist precies waar ze het over had en herkende (empatisch) de situaties van de deelnemers

Goed in elkaar gestoken. Veel ruimte voor oefenen en nadenken over de stof. Observeren en leren van elkaar.

Goede training die alle basis theorien en tools m.b.t leidinggeven een keer aanstipt. Dit werd ook op een erg interactieve manier gedaan, waardoor er ook een open en vertrouwde sfeer onderling was.

De training heeft veel nieuwe inzichten opgeleverd, vooral over mijzelf en mijn eigen gedrag.

De training heeft me inzichten en handvattten gegeven in mijn gedrag en hoe ik in gesprekken beter kan acteren.

Maartje

Ik heb de training als positief ervaren. Met name de eerste twee trainingsdagen waar we onszelf beter leerden kennen vond ik heel waardevol en ik merk dat dit echt nawerkt in mijn dagelijks... Ik heb de training als positief ervaren. Met name de eerste twee trainingsdagen waar we onszelf beter leerden kennen vond ik heel waardevol en ik merk dat dit echt nawerkt in mijn dagelijks handelen. Ook heeft dit mooie gesprekken en inzichten opgeleverd.
Ook fijne klik met trainer en een duidelijke structuur in de training (eerste twee dagen gericht op onszelf, daarna 2 dagen gericht op de interactie tussen mensen en vervolgens nog een meer overall training

Rick

Er is inderdaad een leven voor en na Beïnvloedingsvaardigheden. De tools die worden aangereikt zijn erg bruikbaar in de praktijk. Ze werken als een katalysator om de vaardigheden uit jezelf en... Er is inderdaad een leven voor en na Beïnvloedingsvaardigheden. De tools die worden aangereikt zijn erg bruikbaar in de praktijk. Ze werken als een katalysator om de vaardigheden uit jezelf en anderen te halen, want het bleek dat iedereen veel meer in zijn mars had dan gedacht.

Voelde als een intervisiegroep met allemaal mensen uit compleet verschillende bedrijfstakken, maar die allemaal tegen hetzelfde aan lopen. Een hele fijne, laagdrempelige scholing met veel bruikbare... Voelde als een intervisiegroep met allemaal mensen uit compleet verschillende bedrijfstakken, maar die allemaal tegen hetzelfde aan lopen. Een hele fijne, laagdrempelige scholing met veel bruikbare informatie.