Ming

Kleine groep, waardoor er veel aandacht was en het veilig voelde om te oefenen.

Goede trainer die veel aandacht had voor de groep en de individuele deelnemer.

Louise

De training heeft me veel handvaten gegeven die ik meteen kan toepassen in mijn baan. Het heeft me een perspectief gegeven op 'goed' leiderschap, waarin niet de leider, maar de ontwikkeling van de... De training heeft me veel handvaten gegeven die ik meteen kan toepassen in mijn baan. Het heeft me een perspectief gegeven op 'goed' leiderschap, waarin niet de leider, maar de ontwikkeling van de groep en de individuen in de groep centraal staat

Een fijne training waarin je handvaten krijgt om in bepaalde situaties toe te passen.

Remko

Mijn ervaring met zowel de docenten als de cursisten hebben ervoor gezorgd dat het een opleiding was om nooit meer te vergeten. Er is veel warmte en liefde gedeeld en we zijn als groep gegroeid.... Mijn ervaring met zowel de docenten als de cursisten hebben ervoor gezorgd dat het een opleiding was om nooit meer te vergeten. Er is veel warmte en liefde gedeeld en we zijn als groep gegroeid. Super mooie tijd!

Veel over mezelf geleerd, me ontwikkelt als coach en mens/professional

Heel positief. De cursus heeft me laten ervaren hoe ik gedragingen bij anderen kan herkennen en ik hoe ik mezelf dan kan positioneren om gericht resultaat te behalen. Ook was het heel behulpzaam om... Heel positief. De cursus heeft me laten ervaren hoe ik gedragingen bij anderen kan herkennen en ik hoe ik mezelf dan kan positioneren om gericht resultaat te behalen. Ook was het heel behulpzaam om weer eens stil te staan bij welke overtuigingen, patronen en gedachten ik meedraag die me belemmeren in mijn interacties met anderen. Olchert heeft ervoor gezorgd dat dit mogelijk werd door een veiligheid te creëren in de groep.

Joeri

Het dekte voor mij totaal de lading waar ik tegenaan liep. Ik had altijd het idee dat ik niet werd gehoord; dat ik harder moest schreeuwen. De leerstof die ik hier heb opgedaan, passen mij precies... Het dekte voor mij totaal de lading waar ik tegenaan liep. Ik had altijd het idee dat ik niet werd gehoord; dat ik harder moest schreeuwen. De leerstof die ik hier heb opgedaan, passen mij precies en kan ik écht gaan gebruiken.

Raymond Tavares

Iemand met zeer veel kennis en ervaring
ze kan de (relatief grote) groep goed begeleiden en zorgen dat iedereen de juiste aandacht krijgt