Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

P.J. van Kleef

Uitstekende service voor een goede prijs

Je krijgt de kachel die precies past bij onze situatie.

Als je een showroom model koopt hoop je op snellere levering en installatie.

Steenhuizen

Wij hadden een offerte van €5145,00. Misschien dat er nog 1 bocht bij zal komen na inmeten. Maar nainmeting werdt de prijs €6800,00.Dat vonden wij nogal enorm prijs verschil. Zijn niet akkoord... Wij hadden een offerte van €5145,00. Misschien dat er nog 1 bocht bij zal komen na inmeten. Maar nainmeting werdt de prijs €6800,00.Dat vonden wij nogal enorm prijs verschil. Zijn niet akkoord gegaan. Maar moesten wel even €75,00 betalen voor het inmeten. Waar ik ook niet mee eens ben. Het was toch door hun prijsverschil dat de kachel niet doorging. Dus slechte ervaring met stokertje

Niet

Mensen niet eerst laten tekenen voordat inmeter is geweest. Net als andere bedrijven inmeten gratis.

Geachte heer of mevrouw Steenhuizen,
Wij ontvingen bericht van uw review over ons bedrijf via Feedback Company.
We vinden het ontzettend vervelend dat u blijkbaar (nog) niet de...
Geachte heer of mevrouw Steenhuizen,
Wij ontvingen bericht van uw review over ons bedrijf via Feedback Company.
We vinden het ontzettend vervelend dat u blijkbaar (nog) niet de dienstverlening gekregen heeft die u van ons mag verwachten en willen u bij deze allereerst onze excuses aanbieden voor de negatieve indruk die wij als bedrijf op u gemaakt hebben.
Wij hebben via Feedback company hier melding van gekregen omdat je als bedrijf bij Feedback company, alvorens de review gepubliceerd wordt, eerst gedurende 7 dagen de mogelijkheid krijgt om contact te leggen over de review zodat alsnog een oplossing aangedragen kan worden. Zij kiezen voor deze werkwijze omdat deze het meest doeltreffend is en leidt tot optimale klanttevredenheid en inzicht in de wijze waarop bedrijven met klachten omgaan ‘onder het mom van… van klacht naar kracht’.
Voor zover wij momenteel kunnen bekijken heeft u geen klacht bij onze klantenservice ingediend over deze vervelende situatie. Kan dat kloppen?
Wij hadden natuurlijk liever zelf uw klacht via de e-mail ontvangen in plaats van op deze wijze (online), dan hadden we u ook een passende, klantgerichte oplossing aan kunnen bieden om de door u genoemde fout recht te zetten en was de begrijpelijke ergernis die u omschrijft wellicht te voorkomen geweest.
We kunnen ons na het lezen van uw toelichting voorstellen dat dit zeer teleurstellend voor u geweest is, het is uiteraard niet de bedoeling dat dit op deze manier verloopt.
We kunnen op basis van de ingevulde gegevens (alleen uw naam en e-mailadres) echter niet de juiste informatie erbij zoeken omdat er geen ordernummer ingevuld is bij de review en er geen woonplaats bij Feedback company reviews ingevuld wordt i.v.m. de privacy.
Zou u dit door kunnen geven dan zullen we dit per omgaande uitzoeken en u een oplossing aanbieden.
We hopen op uw reactie en willen u bij voorbaat bedanken voor uw medewerking.

't Stokertje

De jager

Online onze haard besteld, helaas was onze maat niet op voorraad. We werden gebeld en kregen een groter model!! Wat een service! T stokertje zeker aan te raden!

Goede Oplossing!

Suzanne

We hebben online een kachel gekocht. De kachel kwam later dan afgesproken, moesten zelf meerdere keren bellen om op de hoogte gehouden te worden. Bij de verkoop werd ons verteld dat bij de levering... We hebben online een kachel gekocht. De kachel kwam later dan afgesproken, moesten zelf meerdere keren bellen om op de hoogte gehouden te worden. Bij de verkoop werd ons verteld dat bij de levering van de kachel een duidelijke instructie gegeven zou worden over hoe te plaatsen. Bleek gewoon een bezorgdienst te zijn die van niets weten. De vloerplaat was krom bij levering. Hebben hier zelf een week lang voor moeten bellen, om een nieuwe geleverd te krijgen. Verkeerd onderdeel gehad. Als je belt hang je elke keer minimaal 10 min aan de lijn voor je iemand spreekt en dan hoor je weer dat je de verkeerde optie gekozen hebt en opnieuw bellen. Niemand die zich er verantwoordelijk voor voelt. Voor ons een hoop geld, zal voor een ander misschien anders zijn, maar wij hebben er lang voor moeten sparen.
Na het laatste contact was er eindelijk een meneer Mart waarbij wij ons serieus en gehoord voelde. Hij nam de moeite om ons te bellen en heeft het probleem kunnen oplossen. Mart bedankt voor je hulp, na een maand werkt onze kachel naar behoren !!

Normale prijs

Een aanspreekpunt voor je verkoop

Will Witte

Na de aanschaf van mijn kachel bij het stokertje had ik wat problemen. Uiteindelijk zijn we tot een nette oplossing gekomen.

Grote keuze aan kachels.

beter bereikbaar zijn.

Jan & Iva

Zeer tevreden. Behulpzaam & goed advies in de winkel (Orvelte), prima en eerlijke communicatie tijdens de besteltijd, vakwerk door vriendelijke medewerkers bij de montage.

Uitgebreide keuze, prima advies & service

PRA Terpstra

Het is klaar. De gaskachel Gasco MIDI T30 is aan het werk?? Na de aankoop duurde het wel even want T Stokertje verkoopt niet alleen, maar installeert ook zelf met bij ons een prima team. Goed... Het is klaar. De gaskachel Gasco MIDI T30 is aan het werk?? Na de aankoop duurde het wel even want T Stokertje verkoopt niet alleen, maar installeert ook zelf met bij ons een prima team. Goed gedaan. Of beter gezegd een aanrader.

Aankoop begeleiding. Installatie en hopelijk geen storingen.

De tijd tussen aankoop en installatie is wel lang. Maar dat is eigenlijk toch een succesfactor?

Marion

Zeer tevreden over service. Destijds bij installatie al, maar nu ook bij onderhoud. We hebben jaren geleden een Dru gaskachel bij 't Stokertje gekocht en we genieten nog altijd van de gezelligheid... Zeer tevreden over service. Destijds bij installatie al, maar nu ook bij onderhoud. We hebben jaren geleden een Dru gaskachel bij 't Stokertje gekocht en we genieten nog altijd van de gezelligheid en de warmte. Als we onderhoud nodig hebben zijn ze altijd vriendelijk en professioneel. Wij zijn dus zeer tevreden en hopen nog vele jaren plezier te beleven aan onze gaskachel

Vriendelijk aan de telefoon en in de showroom
Professioneel. Ze weten waar ze over praten.
Een duidelijke en overzichtelijke website waar al veel info te vinden is.

Ga zo door!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Heel erg bedankt voor uw positieve review, we zijn blij dat u tevreden bent en dat u de moeite genomen heeft om een review te plaatsen. Vaak krijgen we complimenten persoonlijk (via onze medewerkers... Heel erg bedankt voor uw positieve review, we zijn blij dat u tevreden bent en dat u de moeite genomen heeft om een review te plaatsen. Vaak krijgen we complimenten persoonlijk (via onze medewerkers of via de mail) en negatieve ervaringen online. Hartelijke groet en nog veel stookplezier toegewenst!
't Stokertje

Ontevreden stoker

Niet heel positief, afspraken worden niet nagekomen, men belt ook niet dat men niet komt, leveren verkeerde onderdelen, maken schade en melden dat niet…tja

Nog niet meegemaakt

Kom afspraken na, lever vakwerk, ben zo eerlijk als je schade maakt, controleer je bestellingen etc etc…of vraag faillissement aan, doe indiener geval iets

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer, er zijn bij u inderdaad fouten door ons gemaakt. Hiervoor zijn onze excuses aangeboden en de klachten zijn opgelost. De manager van onze installateurs is van ons uit rechtstreeks naar... Beste meneer, er zijn bij u inderdaad fouten door ons gemaakt. Hiervoor zijn onze excuses aangeboden en de klachten zijn opgelost. De manager van onze installateurs is van ons uit rechtstreeks naar Lelystad gereden om het probleem in overleg met u op te lossen. Er is uitgebreid en veelvuldig gecommuniceerd, zowel per mail als telefonisch. We vinden het jammer dat het niet goed gegaan is, maar vinden uw review nogal ongenuanceerd en erg beledigend. Als wij fouten maken dan wordt dat namelijk erkend en in alle redelijkheid opgelost. We wensen u ondanks alles nog heel veel stookplezier. Hartelijke groet, 't Stokertje

Nicolai

Slechte service

nog niet ontdekt

te lange wachttijden, zowel aan telefoon als daadwerkelijk langs komen. voorrijkosten en uurloon betalen voor een kachel van nog geen jaar oud. Sowieso al heel vervelend, dat die het niet meer doet... te lange wachttijden, zowel aan telefoon als daadwerkelijk langs komen. voorrijkosten en uurloon betalen voor een kachel van nog geen jaar oud. Sowieso al heel vervelend, dat die het niet meer doet !!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Nicolai, uit onze gegevens blijkt dat het gaat om een tweedehands kachel uit onze opruiming (dus niet een kachel van nog geen jaar oud). Het is erg vervelend dat de kachel het niet doet, we... Beste Nicolai, uit onze gegevens blijkt dat het gaat om een tweedehands kachel uit onze opruiming (dus niet een kachel van nog geen jaar oud). Het is erg vervelend dat de kachel het niet doet, we hebben u een mail gestuurd en een voorstel gedaan. Hier heeft u tot op heden jammer genoeg nog niet op gereageerd. We kunnen helaas niets veranderen aan het feit dat er geen garantie meer op de kachel zit en er daarom kosten verbonden zijn aan een bezoek. Het klopt dat de wachttijden in deze tijd van het jaar langer zijn dan we graag zouden willen. Helaas is het zo dat in deze tijd van het jaar iedereen tegelijk de kachel weer aansteekt en vragen en problemen massaal onze kant op komen. We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen maar de hoeveelheid aanvragen is dit jaar enorm groot en we hebben niet genoeg mankracht om dit snel op te lossen. We raden iedereen aan een onderhoudscontract af te sluiten zodat de kachel in de lente of zomer nagekeken kan worden. Hartelijke groet 't Stokertje