Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Rein Hoogwerf.

Onze ervaring met het Stokertje is positief.
Klant vriendelijk en de afspraken die wij gemaakt hebben zijn naar wens uitgevoerd door de monteurs Tim en Klaas.
De kachel die wij besteld...
Onze ervaring met het Stokertje is positief.
De kachel die wij besteld hebben is goed en mooi aangesloten.
En wij komen zeker nog een keer in Orvelte kijken.

Denken goed mee en bekwame verkopers en monteurs.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Hoogwerf, heel erg bedankt voor uw vriendelijke woorden. U bent van harte welkom in Orvelte natuurlijk. We wensen u veel stookplezier toe! Hartelijke groet, 't Stokertje

C. Voets

Schandalig

Na aanschaf van een nieuwe inbouwhaard brak na een keer of 4 stoken een kop van een schroef af van het voorgemonteerde kader vanuit de fabriek. Kun je zelf niet bij omdat de glazen deur ervoor zit.... Na aanschaf van een nieuwe inbouwhaard brak na een keer of 4 stoken een kop van een schroef af van het voorgemonteerde kader vanuit de fabriek. Kun je zelf niet bij omdat de glazen deur ervoor zit. 5 jaar garantie op de kachel, dus niet. Schroef moet uitgeboord worden, er moet opnieuw draad getapt worden en de glazen deur moet er op e.o.a. manier eruit gehaald worden. Maar dit valt niet onder de garantie. U moet maar vragen een buurman dit zou kunnen doen washet antwoord. Wat een waardeloze reactie, m.a.w zoek het maar uit.

Als je iets komt kopen dan kan alles maar het zou fijn zijn als jullie net zo behulpzaam zijn als er achteraf iets niet goed is.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer of mevrouw Voets, wat vervelend om te horen dat er problemen zijn met een schroefje van de lijst. We hadden zelf uw klacht helaas nog niet ontvangen en hebben daarom in een privé... Beste meneer of mevrouw Voets, wat vervelend om te horen dat er problemen zijn met een schroefje van de lijst. We hadden zelf uw klacht helaas nog niet ontvangen en hebben daarom in een privé bericht om meer informatie verzocht. Na uw reactie zullen we hier z.s.m. bij u op terug komen. Hartelijke groet, 't Stokertje

Gerda Kunst

De medewerkers van 't Stokertje zijn deskundig en klantvriendelijk.
De prijs van mijn pelletkachel was lager dan andere bedrijven,
Helemaal top dus!

deskundig, klantvriendelijk, goede prijs

geen idee

Lex

Prima geholpen. Fijne kachel. Vriendelijke medewerkers.

Vakmanschap.

Geen.

Gerard van Seventer

Slecht. Monteur zegt geweest te zijn terwijl we beiden thuis waren en de deur ook nog los was. Hond heeft ook niet geblaft. Moeten dan 6 weken in de kou zitten voordat er weer iemand komt. Stuurt... Slecht. Monteur zegt geweest te zijn terwijl we beiden thuis waren en de deur ook nog los was. Hond heeft ook niet geblaft. Moeten dan 6 weken in de kou zitten voordat er weer iemand komt. Stuurt dan na 9 maanden doodleuk een aanmaning zonder eerst rekening of herinnering gestuurd te hebben en is telefonisch niet bereikbaar

Bereikbaarheid. Aanbellen of kloppen of bellen bij bezoek

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Van Seventer, we zien dat u nu een review stuurt over een bezoek in 2021. In het track and trace systeem van onze monteur staat dat hij echt bij u geweest is. Helaas kunnen we hier zo'n... Beste meneer Van Seventer, we zien dat u nu een review stuurt over een bezoek in 2021. In het track and trace systeem van onze monteur staat dat hij echt bij u geweest is. Helaas kunnen we hier zo'n lange tijd na deze afspraak hier niets meer aan veranderen. Het spijt ons dat u hier niet tevreden over bent. Hartelijke groet, 't Stokertje

Henk van den Hoek

In Epe Vintage Dovre 35 gekocht en deze stond al 2 maanden thuis omdat schoorsteen nog moesten worden aangepast. Vorige Week wilden we deze installeren maar geen pootjes en aansluitkraag. De... In Epe Vintage Dovre 35 gekocht en deze stond al 2 maanden thuis omdat schoorsteen nog moesten worden aangepast. Vorige Week wilden we deze installeren maar geen pootjes en aansluitkraag. De volgende dag T Stokertje gebeld die direct actie ondernam en contact opnam met de fabrikant . Zie ik paar dagen later doosje in de kast staan die mijn vrouw daar had neergezet en tja de inhoud aansluitkraag en pootjes :) . Wel bedankt Mart van het Stokertje voor het snelle oppakken van mijn (geen) probleem

Jager

Zeer slecht, komen de afspraken die gemaakt zijn en op papier staan niet na en zijn ook te beroerd om mee te denken in een oplossing.
In november 2020 een haard besteld voor €9000,-, in mei...
In november 2020 een haard besteld voor €9000,-, in mei zouden ze deze inmeten en in september plaatsen.
Nu blijkt dat ze pas in oktober kunnen inmeten en de kachel dan nog moeten bestellen. Dan is de hele verbouwing van ons huis al af, de stukadoor is al klaar en de oplevering al geweest. Dan kun je dus niet meer de kachel inbouwen. Wat een slecht bedrijf met nog slechtere klantenservice!

Geen!

Leren lezen wat er op de getekende offerte geschreven staat.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

We vinden het jammer dat u nog niet gereageerd heeft op ons aanbod voor een oplossing. Omdat u een review online heeft geplaatst hebben we geen andere keuze dan hier ook online te reageren. We... We vinden het jammer dat u nog niet gereageerd heeft op ons aanbod voor een oplossing. Omdat u een review online heeft geplaatst hebben we geen andere keuze dan hier ook online te reageren. We zouden idd in mei komen kijken en hebben toen contact opgenomen voor een afspraak. Die kon toen nog niet gemaakt worden en daarom werd afgesproken dat u met ons contact op zou nemen zodra het wel kon. Daarna heeft u ons per mail de gegevens van uw aannemer verstrekt met de bedoeling om rechtstreeks afspraken met hem te maken. Dit hebben wij niet op die manier begrepen aangezien wij in afwachting waren van uw bericht wanneer we langs zouden kunnen komen. Verbouwingen lopen regelmatig uit en wij kunnen dit op afstand niet beoordelen. Een paar weken geleden heeft u ons hier pas over benaderd en inmiddels is de planning heel erg vol. Als we, zoals afgesproken was, in mei langs hadden kunnen komen, hadden we alles conform afspraak uit kunnen voeren. We hopen alsnog tot een oplossing te kunnen komen.

Visser Van Reeuwijk

Adel verplicht. Stokertje neem netjes haar verantwoordelijkheden. Complimenten voor hun aanpak en oplossing.

Mir

Heel vriendelijk , snelle reactie en goede service !

Onze vlamkeerplaat was gebroken tijdens transport, hier kwamen we te laat achter , maar ze hebben dit keurig opgelost door een nieuwe toe te sturen.

Roel Erbe

Onbetrouwbare partij

Eerlijk communiceren en afspraken nakomen.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Erbe, door personeelstekort en miscommunicatie op onze afdeling administratie heeft de terugbetaling van het door u per ongeluk dubbel betaalde bedrag inderdaad langer geduurd dan... Beste meneer Erbe, door personeelstekort en miscommunicatie op onze afdeling administratie heeft de terugbetaling van het door u per ongeluk dubbel betaalde bedrag inderdaad langer geduurd dan wenselijk was. Na uw klacht hebben we echter meteen excuses aangeboden en actie ondernomen zodat het meteen opgelost kon worden. We hebben u ook verzocht uw review te herzien maar helaas hebben we geen reactie meer van u mogen vernemen. We hadden graag eerder van u een klacht ontvangen zodat we het sneller op hadden kunnen lossen en irritatie aan uw kant voorkomen had kunnen worden. Bij deze nogmaals onze excuses en hartelijke groet, 't Stokertje