Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Nicolai

Slechte service

nog niet ontdekt

te lange wachttijden, zowel aan telefoon als daadwerkelijk langs komen. voorrijkosten en uurloon betalen voor een kachel van nog geen jaar oud. Sowieso al heel vervelend, dat die het niet meer doet... te lange wachttijden, zowel aan telefoon als daadwerkelijk langs komen. voorrijkosten en uurloon betalen voor een kachel van nog geen jaar oud. Sowieso al heel vervelend, dat die het niet meer doet !!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Nicolai, uit onze gegevens blijkt dat het gaat om een tweedehands kachel uit onze opruiming (dus niet een kachel van nog geen jaar oud). Het is erg vervelend dat de kachel het niet doet, we... Beste Nicolai, uit onze gegevens blijkt dat het gaat om een tweedehands kachel uit onze opruiming (dus niet een kachel van nog geen jaar oud). Het is erg vervelend dat de kachel het niet doet, we hebben u een mail gestuurd en een voorstel gedaan. Hier heeft u tot op heden jammer genoeg nog niet op gereageerd. We kunnen helaas niets veranderen aan het feit dat er geen garantie meer op de kachel zit en er daarom kosten verbonden zijn aan een bezoek. Het klopt dat de wachttijden in deze tijd van het jaar langer zijn dan we graag zouden willen. Helaas is het zo dat in deze tijd van het jaar iedereen tegelijk de kachel weer aansteekt en vragen en problemen massaal onze kant op komen. We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen maar de hoeveelheid aanvragen is dit jaar enorm groot en we hebben niet genoeg mankracht om dit snel op te lossen. We raden iedereen aan een onderhoudscontract af te sluiten zodat de kachel in de lente of zomer nagekeken kan worden. Hartelijke groet 't Stokertje

peter

Slecht na weken van mailen kunnen ze niet eens een nieuw glasvezel koord leveren voor mijn hout kachel

totaal niet het engste waar ze goed in zijn is je aan het lijntje houden

eerlijk zijn tegen over de klant

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

We hebben nav uw review het dossier opgevraagd. Jammer dat u een review geplaatst heeft ipv van een klacht in te dienen tbv een oplossing. We kunnen niet het mailverkeer hier kopiëren i.v.m.... We hebben nav uw review het dossier opgevraagd. Jammer dat u een review geplaatst heeft ipv van een klacht in te dienen tbv een oplossing. We kunnen niet het mailverkeer hier kopiëren i.v.m. beperkte ruimte maar we hebben gezien dat onze medewerker u uitermate netjes en correct geantwoord en zorgvuldig vragen gesteld heeft zodat het juiste koord geleverd kan worden. Dit legt u heel negatief uit als 'aan het lijntje houden' maar nav vragen van de fabrikant vragen wij om gedetailleerde informatie en foto's. Onze medewerkers zijn uren bezig om te communiceren met fabrikant en klant terwijl de orderbedragen relatief laag zijn. We maken vaak mee dat klanten dit een frustrerend proces vinden omdat er ook veel van hun zelf gevraagd wordt. Zo'n negatieve review op de koop toe voelt erg onrechtvaardig. Helaas is het stoppen met onderdelen (zoals vele anderen doen) geen alternatief. Meer info www.stokertje.nl/veelgestelde-vragen/onderhoud-service/waarom-duurt-bestelling-van-onderdelen-lang

J. Swart

Slecht

Geen ontdekt.

Communicatie

Beste meneer Swart,
Beste meneer Swart,
We ontvangen graag uw reactie op de door ons verzonden e-mail d.d. 22/10/21 zodat we dit kunnen objectiveren en in goed onderling overleg op kunnen lossen. Het zou sympathiek zijn als u deze review of de review die u tegelijkertijd op Trustpilot heeft geplaatst zou willen verwijderen omdat verschillende reviews op meerdere platformen een vertekend beeld geeft in onze ogen. Bovendien zijn we bereid dit op te lossen als dit nog op prijs gesteld wordt.
Hartelijke groet, 't Stokertje

Wiersema

Onderstaande uitstekend verholpen na deze klacht. Binnen 1 dag reactie, oplossing en zelfs geld voor de onkosten al op de rekening. Dat is wel reclame.

Na bestellen en installatie (eind...

Na bestellen en installatie (eind mei) welke goed is verlopen, kom je bij de Service en Planning afdeling. Het onderdeel waarmee je mijn inziens jezelf kan onderscheiden. Dat is dan ook exact hetgeen wat ze niet doen. Zo’n 2 maand na installatie: kachel gaat niet aan. Serviceafspraak gemaakt en na 1,5!! Maand konden ze pas iemand langs sturen (destijds werd gezegd i.v.m. Vakantieperiode, dat snap ik nog enigzins, het was bouwvak). Diegene is langs geweest en wat blijkt: er zat geen nieuwe batterij in de ontvanger maar een gebruikte en die was al leeg (we hebben een nieuwe kachel aangeschaft en geen 2e hands). Niet mijn “schuld” dus.

Nu weer gebeld, want wederom gaat de haard niet aan. Weer gebeld: 2 December is er ruimte in de planning om iemand langs te sturen. Wederom dus ruim een maand wachten. Dit is niet de service die ik had verwacht hier.

Bestellen en Installatie

Inschatten van probleem icm oplossing

Beste meneer Wiersema,
Fijn om te horen dat het opgelost is en we wensen u nog veel stookplezier!
Hartelijke groet,
't Stokertje

Maarten

Geweldige service !

Snel reageren, goede oplossingen, leuk personeel

Geen verbeterpunten ??

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Maarten, hartelijk dank voor de taart! Een super leuk gebaar en werd heel erg gewaardeerd :-). Hartelijke groet, 't Stokertje

la maitre

Onlangs hebben wij een kachel aangekocht en laten plaatsen door t Stokertje. Alles prima voor elkaar. Ervaren en kundige mensen, plaatsen geen enkel probleem. Ter plekke wordt alles piek fijn in... Onlangs hebben wij een kachel aangekocht en laten plaatsen door t Stokertje. Alles prima voor elkaar. Ervaren en kundige mensen, plaatsen geen enkel probleem. Ter plekke wordt alles piek fijn in orde gemaakt, tot aan instructie en gelijk maar even aansteken aan toe.

makkelijke omgang. Professionele plaatsing.

Tijdens kijk moment thuis wellicht iets meer uitleg over waarom aanpassingen noodzakelijk zijn.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Hartelijk dank voor uw feedback en complimenten. We wensen u nog veel stookplezier toe.
't Stokertje

Laarman

Erg slecht wacht al meer dan 8 maanden op me ontstekings pin dan na een paar gebeld te hebben is die dan toch binnen . Dan krijg ik de planning en het word 1 december pas. Omdat alles vol is en ik... Erg slecht wacht al meer dan 8 maanden op me ontstekings pin dan na een paar gebeld te hebben is die dan toch binnen . Dan krijg ik de planning en het word 1 december pas. Omdat alles vol is en ik moet alles weer op nieuw betalen. Hier weer over gebeld maar geen medewerking van hun kant. Erg slecht ik ga zeker niks meer daar bestellen. De monteurs zijn wel erg profesioneel die kunnen er niks aan doen rijden helemaal naar het westen zonder pin om vervolgens weer terug te keren. Alleen maar omdat De mensën op kamtoor hun zaken niet op orde hebben. Voor mij een slechte zaak

Afspraken niet na komen en niet weten wat er besteld moet worden.

Meer klant gericht zijn een curcus volgen misschien.

Geachte heer Laarman,
Wij kregen van Feedback company bericht van uw ontevredenheid over ons bedrijf.
Geachte heer Laarman,
Wij kregen van Feedback company bericht van uw ontevredenheid over ons bedrijf.
We vinden het ontzettend vervelend dat u niet de dienstverlening gekregen heeft die u van ons mag verwachten en willen u bij deze allereerst onze excuses aanbieden voor de negatieve indruk die wij als bedrijf op u gemaakt hebben.
Voor zover wij momenteel kunnen bekijken heeft u geen klacht bij onze eigen klantenservice ingediend over deze vervelende gang van zaken. Kan dat kloppen?
Wij begrijpen uit uw review dat u het vreemd vindt dat wij niet de benodigde onderdelen bij ons op voorraad in de bus hebben. We voeren echter talloze merken, soorten en typen kachels in ons assortiment en het is voor ons niet mogelijk en financieel ook niet haalbaar om op voorhand allerlei onderdelen te bestellen. Wij kunnen ons voorstellen dat dit voor u heel vervelend is maar het is helaas niet vergelijkbaar met bijv. een cv-ketel waarbij veel onderdelen universeel zijn en er per soort cv-ketel ook veel grotere hoeveelheden verkocht worden. Ook willen wij graag van tevoren een akkoord van de klant op de kosten van de onderdelen.
Na het onderhoud begin dit jaar heeft u contact met ons opgenomen omdat de ontsteking van de kachel niet goed functioneerde. In mei zijn wij daarvoor bij u langs geweest om een analyse te kunnen doen van de problemen. Dit bezoek is niet bij u in rekening gebracht.
We hopen hiermee de situatie wat beter uitgelegd hebben en doen u per mail een voorstel.
(ik kan hier niet de hele mail kopiëren i.v.m. een beperkt aantal toegestane ruimte)
We horen graag van u en willen u bij voorbaat bedanken voor uw medewerking en reactie.
Hartelijke groet, 't Stokertje

C. Dirksen

Wilden de aanschaf van en houtkachel annuleren maar hadden al getekend. Na mail gestuurd te hebben met een aantal punten waarin we de aanleiding om te annuleren uitlegden kregen we bericht van het... Wilden de aanschaf van en houtkachel annuleren maar hadden al getekend. Na mail gestuurd te hebben met een aantal punten waarin we de aanleiding om te annuleren uitlegden kregen we bericht van het Stokertje dat ze uit coulance akkoord gingen met een kosteloze annulering.
Wij waren daar uiteraard zeer tevreden over.

Klantvriendelijk.

Misschien beter uitleggen in het verkoopgesprek wat de konsekwenties zijn van het plaatsen van handtekening. Alles ging nu wel heel snel!

Kor Oostingh

Wij hebben tot nu toe goede ervaringen met het Stokertje. De verkopers waren vriendelijk en informatief. De afspraken werden keurig nagekomen en de installatie ging vlot en deskundig

Goede voorlichting. afspraken goed nagekomen en prima installatie.

Pieters

Nadat wij een kachel hadden gekocht, bleek dat de speksteen bovenplaat stuk was aangekomen bij het magazijn in Westerbork. Dit was ons in eerste instantie niet verteld maar we konden de kachel wel... Nadat wij een kachel hadden gekocht, bleek dat de speksteen bovenplaat stuk was aangekomen bij het magazijn in Westerbork. Dit was ons in eerste instantie niet verteld maar we konden de kachel wel halen. Er was nl. een nieuwe bovenplaat besteld. Helaas bleek bij het plaatsen van de nieuwe bovenplaat dat ook deze lichte schade had. Opnieuw contact opgenomen en verteld wat er aan de hand was. Er zou voor ons opnieuw een bovenplaat besteld worden echter dit kon wel langer gaan duren dan anders omdat er vertragingen waren met leveren. Dit was voor ons geen probleem. Na een paar weken kreeg ik een mailtje met de vraag of er een bovenplaat geplaatst mag worden van een showmodel. Dit omdat de levering van de nieuwe plaat nog lang op zich laat wachten. De bovenplaatplaat van het showmodel is nieuw en onbeschadigd. Hier zijn wij mee akkoord gegaan. Zaterdag 4 december werd ingepland om de bovenplaat te vervangen. Dit is naar tevredenheid gebeurd. De 2 installateurs die bij ons zijn geweest zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. De laatste installateur heeft zelfs het deurtje van de kachel even opnieuw afgesteld. Ook het mail verkeer tussen de mevrouw met wie ik contact had verliep zeer goed en vriendelijk. Deze mevrouw werkt echt oplossingsgericht. Om privacy redenen noem ik geen namen. Wel ben ik van mening dat de klantvriendelijkheid van 1 verkoopmedewerker naar een hoger niveau kan. Zeker aan de telefoon deed deze persoon onvriendelijk en werd er op een snauwende manier gesproken.

Toch verdient 't Stokertje een compliment voor de oplossingsgerichtheid. Ik ben daar heel tevreden over.

Oplossingsgerichtheid

Klanvriendelijkheid van verkoopmedewerker kan beter.