Informatie op de website of in de winkel

Suzanne

We hebben online een kachel gekocht. De kachel kwam later dan afgesproken, moesten zelf meerdere keren bellen om op de hoogte gehouden te worden. Bij de verkoop werd ons verteld dat bij de levering van de kachel een duidelijke instructie gegeven zou worden over hoe te plaatsen. Bleek gewoon een bezorgdienst te zijn die van niets weten. De vloerplaat was krom bij levering. Hebben hier zelf een week lang voor moeten bellen, om een nieuwe geleverd te krijgen. Verkeerd onderdeel gehad. Als je belt hang je elke keer minimaal 10 min aan de lijn voor je iemand spreekt en dan hoor je weer dat je de verkeerde optie gekozen hebt en opnieuw bellen. Niemand die zich er verantwoordelijk voor voelt. Voor ons een hoop geld, zal voor een ander misschien anders zijn, maar wij hebben er lang voor moeten sparen.
Na het laatste contact was er eindelijk een meneer Mart waarbij wij ons serieus en gehoord voelde. Hij nam de moeite om ons te bellen en heeft het probleem kunnen oplossen. Mart bedankt voor je hulp, na een maand werkt onze kachel naar behoren !!

Normale prijs

Een aanspreekpunt voor je verkoop

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 3/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee