Informatie op de website of in de winkel

Nicolai

Slechte service

nog niet ontdekt

te lange wachttijden, zowel aan telefoon als daadwerkelijk langs komen. voorrijkosten en uurloon betalen voor een kachel van nog geen jaar oud. Sowieso al heel vervelend, dat die het niet meer doet !!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Nicolai, uit onze gegevens blijkt dat het gaat om een tweedehands kachel uit onze opruiming (dus niet een kachel van nog geen jaar oud). Het is erg vervelend dat de kachel het niet doet, we hebben u een mail gestuurd en een voorstel gedaan. Hier heeft u tot op heden jammer genoeg nog niet op gereageerd. We kunnen helaas niets veranderen aan het feit dat er geen garantie meer op de kachel zit en er daarom kosten verbonden zijn aan een bezoek. Het klopt dat de wachttijden in deze tijd van het jaar langer zijn dan we graag zouden willen. Helaas is het zo dat in deze tijd van het jaar iedereen tegelijk de kachel weer aansteekt en vragen en problemen massaal onze kant op komen. We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen maar de hoeveelheid aanvragen is dit jaar enorm groot en we hebben niet genoeg mankracht om dit snel op te lossen. We raden iedereen aan een onderhoudscontract af te sluiten zodat de kachel in de lente of zomer nagekeken kan worden. Hartelijke groet 't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee