Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Stijn

Vriendelijke medewerkers en mooie kachels
Erg tevreden over 't Stokertje en hoe het uiteindelijk allemaal gelopen is. Door Corona was de levertijd helaas langer dan verwacht. Toen ik daar een klacht over had omdat mijn planning niet goed kwam kreeg ik een keurige uitleg van hun klachtbehandelaar en hebben we samen naar een oplossing gezocht. We zijn heel blij met het eindresultaat en hoe iedereen met ons meegedacht heeft. Dikke pluim voor het hele team!

Nee

HBVision

Zeer matig, slechte service en slecht contact

Zou het niet weten

Dat zijn er nogal wat

f krol

Het is opgelost de plaat zit er gelukkig weer in de kachel

Van der meer

Wij kregen goed advies via de mail, en na afspraak in winkel kachel besteld als doe het zelf pakket met mooie korting! Kachel Reny l met speksteen bevalt super goed, en is super te regelen.

Uitgebreid advies via mail, no nonsense aanpak. Kennis aanwezig bij verkoop.

Bas

Fijn bedrijf, klantvriendelijk.

Goede advisering

Wouter

Extreem slechte klantervaring door levering incomplete, beschadigde kachel en het heeft lang geduurd voor hier een passende oplossing op kwam

goedkoop

Leveren van complete en onbeschadige kachels en betere communicatie met de klant

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer Maas,
Geachte heer Maas,
We vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening daarom willen wij u bij deze allereerst onze excuses aanbieden voor de negatieve indruk die wij als bedrijf op u gemaakt hebben. We vinden het erg vervelend dat de kachel niet compleet aangeleverd is en dat er sprake was van kleine beschadigingen. Wij hadden uiteraard liever uw klacht zelf ontvangen in een stadium dat wij hier nog wat aan konden doen in plaats van achteraf online omdat de leveringen inmiddels plaats hebben gevonden.

De haard is door ons besteld bij de fabrikant. Het spijt ons zeer dat bij hun kwaliteitscontrole blijkbaar niet naar voren is gekomen dat de levering niet compleet bleek te zijn. Het is voor ons helaas niet mogelijk om bestellingen van nieuwe kachels te controleren aangezien de verpakking dan geopend zou moeten worden hetgeen door onze klanten niet op prijs gesteld wordt. Daarnaast is Dik Geurts doorgaans een erg betrouwbare leverancier, normaliter kunnen we er op rekenen dat het allemaal compleet is.
Wij hebben via de e-mail inmiddels één op één met u gecommuniceerd over uw online klacht. We zijn het helaas niet eens geworden over een financiele compensatie maar willen u bij deze nog wel bedanken voor uw kritische kanttekening en feedback. In verband met de hoeveelheid tekst die hier toegestaan wordt kunnen we hier niet de gehele tekst van onze mails neerzetten.
We wensen u tot slot nog heel veel stookplezier met de kachel en willen u nogmaals bedanken voor de door u genomen moeite om ons te informeren over uw klacht.
Hartelijke groet,
't Stokertje

J.Loonstra

Goede uitleg over onze haard gehad

Prima service

Els van Berkel

Top bedrijf

Trekken alles uit de kadt om je van dienst te zijn

Misschien filiaaluitbreiding richting hoofddorp

Van Velthoven

Zeer klant vriendelijk en goede service.

Zeer goed en vriendelijk tewoordgestaangeen.

Geen.

H.Hut

Na veel problemen te hebben gehad met de afstandsbediening van onze pelletkorrelkachel en daar ook een nota van kregen welke o.i onterecht was, hebben wij bezwaar gemaakt tegen de nota en... Na veel problemen te hebben gehad met de afstandsbediening van onze pelletkorrelkachel en daar ook een nota van kregen welke o.i onterecht was, hebben wij bezwaar gemaakt tegen de nota en voorgesteld om in alle redelijkheid dit op te lossen . Afgelopen zaterdag.20 februari j.l kregen wij een schrijven dat het STOKERTJE deze nota niet ging vervolgen.
Het spreekt voor zich dat wij dit genereus gebaar erg op prijs hebben gesteld. Blijkt weer eens uitdat STOKERTJE in Orvelte de service en nazorg van een klant erg serieus neemt

Service en openstaan voor goede nazorg.

Na een rammelende achterwand in de kachel bleek , nadat ik de wand zelf provisorisch met rvs keggen had vastgezet , dat bij een vierde jaarlijkse onderhoudsbeurt er een monteur wist ( ervaring) wat... Na een rammelende achterwand in de kachel bleek , nadat ik de wand zelf provisorisch met rvs keggen had vastgezet , dat bij een vierde jaarlijkse onderhoudsbeurt er een monteur wist ( ervaring) wat het euvel was. Eenvoudig bleek dit euvel op te lossen. Het lijkt er op dat de storingen niet altijd centraal in het monteursteam / leiding worden besproken. Voor een nog betere dienstverlening zijn dergelijke irritante klachten mogelijk iets om breed te delen, zo dit niet al gebeurt.