Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Laura

Vriendelijke verkoper en duidelijke informatie bij aanschaf, goede en nette installateur.
En nu prachtige goed brandende kachel.

Duidelijk

Tette Liemburg

Goede voorlichting, goede prijs en nette installatie.

Goed voorgelicht en aanwijzingen voor de verbouwing bij voorinspectie. Goede installatie aansluitend op bestaande schoorsteenuitloop op het dak. Goede instructie plaatsing kachel na verbouwing. De... Goed voorgelicht en aanwijzingen voor de verbouwing bij voorinspectie. Goede installatie aansluitend op bestaande schoorsteenuitloop op het dak. Goede instructie plaatsing kachel na verbouwing. De werkplek opgeruimd en schoon achtergelaten.

Geen verbeterpunten

Jelle Prins

Zeer goed

degelijk werk
goede service
goede kwaliteit

Cor

Mijn gaskachel wilde niet ontsteken
Ik belde met stokertje
Hij vroeg mij een video te sturen als ik hem aandeed
En zo heb ik hem gerepareerd
Gratis en goede service??

Goede behandeling

Doe het vaker per telefoon repareren

Henk van Dijk

Goedenavond,

Goedenavond,

Langzamerhand vindt ik het erg vervelen worden, zit al meer dan een half jaar op een onderdeel te wachten ( heb er maar 2 besteld om de volgende keer niet zonder te zitten), ben blij dat het zomer is . ander was ik mooi de klos.
Heb er al lang spijt van dat ik een pellet kachel( cv ketel ) bij jullie gekocht heb . al eerder een onderdeel besteld bij jullie daar heb ik maanden op gewacht maar dit breekt alle records
Drama en nog eens drama !
Maar jullie zullen wel zeggen negatief reclame is ook reclame !

Henk van Dijk

heel veel

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer Van Dijk,
Geachte heer Van Dijk,
Ik heb helaas geen reactie van u mogen ontvangen op mijn e-mails n.a.v. uw review (aangezien we zelf geen klacht van u ontvangen hadden en geen referentie of ordernummer) maar mijn collega van de werkplaats kende uw bestelling wel omdat het inderdaad heel erg lang geduurd heeft. Hierbij willen wij u hiervoor nogmaals onze excuses aanbieden.
Ik heb begrepen dat de onderdelen inmiddels opgehaald zijn.
Het bestellen van onderdelen is soms inderdaad, zoals u het terecht omschrijft, een dramatisch en voor iedereen frustrerend proces.
Wij zien namelijk ook het liefst alleen tevreden klanten, we hebben er geen enkel belang bij om negatieve reclame te krijgen als gevolg van het bestellen van onderdelen. Dat is ook de reden dat veel kachelbedrijven geen onderdelen meer leveren, omdat het erg moeizaam gaat en je er eigenlijk alleen maar problemen mee krijgt.
Ondanks deze problemen willen we wel onderdelen blijven leveren omdat het natuurlijk noodzakelijk is om de levensduur van een kachel te verlengen. Het zou niet goed zijn als er geen onderdelen meer besteld konden worden en als leverancier heb je ook die verplichting.
Omdat we bij bestelling wel al aan willen geven hoe het kan gaan verlopen sturen we altijd onderstaande link mee waarin uitgelegd wordt waarom het zo lang duurt. Dit is gelukkig lang niet altijd het geval maar bij uw bestelling helaas wel.
Ook in de mailwisseling naar u toe ten tijde van de bestelling is deze link ter informatie meegezonden.
We hopen dat u begrip op kunt brengen voor deze situatie aangaande de bestelling van onderdelen en dat u onze excuses voor de lange levertijd wilt aanvaarden.
We gaan er van uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben maar mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag.
Ilse Hoogland
't Stokertje Kachelparadijs B.V.

G.J.Drent

BBQ moest besteld worden, na aankomst van de BBQ bij het stokertje is deze snel geleverd en geplaatst. Vakkundige en vriendelijke monteurs.

Kennis van zaken

Misschien het verloop van de bestelling kunnen volgen.

Liesje

We zijn erg tevreden over 't Stokertje. Goede adviezen bij aanschaf. De monteur die de gaskachel kwam instaleren was een echte vakman. Hij was flexibel, dacht mee en kwam met goede oplossingen om... We zijn erg tevreden over 't Stokertje. Goede adviezen bij aanschaf. De monteur die de gaskachel kwam instaleren was een echte vakman. Hij was flexibel, dacht mee en kwam met goede oplossingen om de kachel zo mooi en goed mogelijk te plaatsen.

Klantgerichteheid, goede kennis en adviezen. Echt vakmensen

Kees Zuidema

We genieten elke dag van de kachel en zijn blij dat we voor 't Stokertje gekozen hebben. Goede adviezen gekregen en de monteurs waren erg aardig en hebben vakwerk geleverd. Voor ons vakantiehuis... We genieten elke dag van de kachel en zijn blij dat we voor 't Stokertje gekozen hebben. Goede adviezen gekregen en de monteurs waren erg aardig en hebben vakwerk geleverd. Voor ons vakantiehuis hebben we nog een kachel nodig en dan weten we waar we moeten zijn.

Kwaliteit straalt er echt van af!

Nee.

Gise Wit

Zeer slecht. Laten je in de kou staan als er betaald is. Geen enkele poging om hun eigen fouten te herstellen. Slecht!

Niet gezien

Ik weet niet goed waar te beginnen

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Wit, we vinden het jammer dat u online een review plaatst in plaats van zelf een klacht bij ons in te dienen. We hebben uw klacht bekeken en u heeft inderdaad kachels bij ons gekocht,... Beste meneer Wit, we vinden het jammer dat u online een review plaatst in plaats van zelf een klacht bij ons in te dienen. We hebben uw klacht bekeken en u heeft inderdaad kachels bij ons gekocht, maar geen installatie. De kachels staan bij ons klaar en kunnen op uw afroep bezorgd worden. Installatie zou uw aannemer regelen. Natuurlijk willen wij alsnog de kachels bij u installeren maar helaas is onze planning erg vol (door Corona is onze planning nog meer onder druk komen te staan dan andere jaren) en kunnen we niet in de door u gewenste week plaatsen. We zouden graag meer installateurs in dienst nemen maar jammer genoeg is het moeilijk om vakmensen te krijgen en we kunnen, gezien de complexiteit van kachels & installaties geen uitzendkrachten inhuren. We zullen verder rechtstreeks met u communiceren i.p.v. online. Hartelijke groet, 't Stokertje

Ronny coenen

Volgens afspraak geleverd