Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Fam. Odabasi

Tevreden met alle hulp van het personeel bij 't Stokertje. We genieten heerlijk van de houtkachel!

Klantvriendelijk en reageert snel op vragen.

Wat langer moeten wachten, maar uiteindelijk wel het wachten waard!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Dankuwel voor de goede feedback! we wensen u nog heel veel stookplezier. Hartelijke groet, 't Stokertje.

ernst van Genne

De kachel die werd aanbevolen, een Beaufort 6 kw. bevalt ons uitstekend, (ondanks dat ik dacht dat we een 8kw. moesten hebben).
De plaatsing verliep vlot, de uitleg daarbij was ook duidelijk....
De plaatsing verliep vlot, de uitleg daarbij was ook duidelijk. Bij onze vorige kachel " ontsnapte" er vaak wat rook naar de kamer bij het openen van het deurtje, wij dachten dat het altijd kwam door de slechte trek. Echter nu geen last meer van gehad, helemaal niet als de schoorsteen een beetje is opgewarmd. Dat scheelt een stuk stookplezier, hadden we het maar eerder gedaan!! Ook als je buiten ruikt merk je nauwelijks dat de kachel brand, dat was eerder wel anders.

Eerlijke en deskundige voorlichting gehad in Joure.

Vlottere levering, we moesten vanwege de drukte wel een paar maanden wachten.

Marten

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen

Oplossingsgerichtheid, behulpzaam

Op dit moment geen verbeterpunten of tips

harry kerssies

Prettige mensen, goede uitleg en veel keus

verstand van zaken

Rob

Gaskachel defect , iedereen afgebeld voor onderdelen , en ineens van een importeur de gouden tip , kachel laten repareren en deze snort weer tevreden , helemaal blij .

prima ontvangst , hielden zich aan de afgesproken reparatietijd .

meer reclame maken

FAM. Mullaart

Prima ervaring met ‘t Stokertje Orvelte! Van advies, aankoop, planning en uitvoering (Harko) ! Er wordt goed overlegd en heel netjes gewerkt echt top!

Goede voorlichting en zeer net werkende installateurs! Bij ons moest ook de pijp vervangen worden ! Buitengewoon te vreden.

Sietske

Kacheldeurtje opgestuurd van omgeving Rotterdam naar de werkplaats in Orvelte. Deurtje kwam keurig een week later terug.
Fijn mail contact gehad. Perfecte service.

Vriendelijk

Geen Tips

Arends

Deskundig personeel bij zowel de verkoop en het plaatsen van de kachel. Wij zijn super tevreden.

Deskundigheid

Geen verbeter punten

Harm

Via de mail en telefonisch snel contact betreffende info. Een dubbelwandige pijp voor onze houtkachel laten plaatsen. Eerst keurig geholpen door medewerker die thuis de situatie kwam bekijken en aan... Via de mail en telefonisch snel contact betreffende info. Een dubbelwandige pijp voor onze houtkachel laten plaatsen. Eerst keurig geholpen door medewerker die thuis de situatie kwam bekijken en aan de hand daarvan een offerte maakte. Die overigens lager uit kwam dan vorige bedrijven.
Wij waren een paar dagen later al aan de beurt voor plaatsing (er was wat uitgevallen in de agenda). Pijp is geplaatst door vakkundige medewerker, die tijdens het werk zorgvuldig rekening hield met de COVID regels.
Wij zijn reuze blij en zitten er weer warm en gezellig bij!

Vakkundige en klantvriendelijke medewerkers

Sasha

We zijn superblij met onze kachel. De service vooraf was erg prettig en ook de installatie is perfect verlopen. Bedankt, we gaan een gezellige kerst tegemoet

informatie voorziening, vriendelijk, professioneel

geen idee op basis van mijn ervaring