Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

C. Muller

Top!!

Kom ik in een huis te wonen waar een oude houtkachel staat. Geen handleiding aanwezig. Maar 't Stokertje stuurt je 'm gewoon toe. Dat vind ik echt goede dienstverlening.

Geen.

Bob van den Heuvel

Mooie producten maar veel fouten. Kachel gekocht en na lang wachten hadden ze de verkeerde pijp besteld. Weer lang wachten, toen levering met kapotte ruit. Kachel eenmaal in huis... achterplaat... Mooie producten maar veel fouten. Kachel gekocht en na lang wachten hadden ze de verkeerde pijp besteld. Weer lang wachten, toen levering met kapotte ruit. Kachel eenmaal in huis... achterplaat stuk... moet je zelf naar Orvelte komen om dat te laten fixen. Zeer teleurgesteld in de service van dit bedrijf.

Producten

Service is echt onder de maat. Ze maken veel fouten. Kan gebeuren. Niet tevreden met de afhandeling.

H. JONKER

Kort gezegd: Uitstekend!

Vriendelijk en ter zake kundig

Ga zo door

van Dijk

Er was een schroef gebroken van onze kachel. Contactformulier ingevuld. Het antwoord liet even op zich wachten, maar als compensatie werd de schroef kosteloos naar ons opgestuurd.
Top!

Goede service

Sneller reageren :)

Fam. B. Meijer

We hadden een kapotte vuurvaste steen in onze speksteenkachel. Na contact te hebben gezocht met 't Stokertje is dit, na div foto's te hebben opgestuurd, goed opgepakt! Zij hebben de order... We hadden een kapotte vuurvaste steen in onze speksteenkachel. Na contact te hebben gezocht met 't Stokertje is dit, na div foto's te hebben opgestuurd, goed opgepakt! Zij hebben de order doorgezet en we hebben vandaag de nieuwe vuurvaste steen geplaatst in onze kachel.

Vriendelijk personeel.

Oda Bouwhuis en Eric Liesting

‘t Stokertje heeft goed werk geleverd! Duidelijke en vriendelijke communicatie in het voortraject, prima planning. De kachel en het rookkanaal zijn zeer vakkundig geplaatst in goed overleg. Er wordt... ‘t Stokertje heeft goed werk geleverd! Duidelijke en vriendelijke communicatie in het voortraject, prima planning. De kachel en het rookkanaal zijn zeer vakkundig geplaatst in goed overleg. Er wordt goed gekeken naar de veiligheid en er wordt gebruik gemaakt van eerste klas materiaal. We kozen kachel JøtulF163, deze is prachtig en brandt fantastisch. De monteur geeft ook een mooie uitleg over de Zwitserse stookmethode zodat we optimaal kunnen stoken nu.
Dankzij ‘t Stokertje zijn we gelukkige, blije en veilige stokers!

Materiaalkeuze, uitleg, vakkundige plaatsing

H.Drent

We zijn zeer tevreden afspraak en werkzaamheden prima uitgevoerd

Tot op de puntjes verzorgd

Bergsma

Ik heb bijna twee weken op de site van het stokertje een reparatie gemeld. Ook zijn er digitale foto's bij afgeleverd. Tot op dit moment helemaal niets gehoord. Ik heb ondertussen zelf de zijkant... Ik heb bijna twee weken op de site van het stokertje een reparatie gemeld. Ook zijn er digitale foto's bij afgeleverd. Tot op dit moment helemaal niets gehoord. Ik heb ondertussen zelf de zijkant van de haard opengemaakt en het "slotprobleem" opgelost.
Van mij krijgt 't Stokertje in het oude jaar een dikke min.

installatie

service

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Bergsma, We hebben uw review via Feedback Company doorgestuurd gekregen. We hadden zelf helaas geen klacht van u ontvangen maar nav uw review hebben wij u een toelichting gezonden. U... Beste familie Bergsma, We hebben uw review via Feedback Company doorgestuurd gekregen. We hadden zelf helaas geen klacht van u ontvangen maar nav uw review hebben wij u een toelichting gezonden. U had het technische probleem zelf al opgelost dus in dat opzicht konden we niets meer voor u betekenen helaas maar we hebben u wel toegelicht dat uw mail niet goed bij ons aangekomen was en dat er geen sprake van was (zoals door de review gesuggereerd wordt) dat wij uw verzoek niet hebben willen beantwoorden.
We hopen dat u n.a.v. de behandeling van uw klacht de review aan wilt passen of nuanceren en wilt voorzien van de meest recente informatie. We hebben u hiervoor ook een herzieningsverzoek gestuurd maar helaas is hier tot op heden nog niet op gereageerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit ook graag en zullen we contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet 't Stokertje Kachelparadijs

Torensma

Goede service ook na enkele jaren

Veel kennis en ruim assortiment, en goede service. Vier jaar na installatie brak een scharnier af van het deurtje. Na wat heen en weer gemaild te hebben. Kon ik langskomen met het deurtje, daar... Veel kennis en ruim assortiment, en goede service. Vier jaar na installatie brak een scharnier af van het deurtje. Na wat heen en weer gemaild te hebben. Kon ik langskomen met het deurtje, daar bleek het helaas niet gemakkelijk te repareren. Maar na een weekje werd er keurig een nieuw scharnier thuisbezorgd, waardoor ik weer fijn kon stoken met de kerst.

Site oogt wat rommelig. Contact via email duurt soms wat lang. Moet erbij zeggen dat dit voor het 't Stokertje wel het hoogseizoen was.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw feedback en complimenten. We zullen uw verbeterpunten ter harte nemen. Nog heel veel stookplezier toegewenst! Hartelijke groet, 't Stokertje

Arends

Hout kachel gekocht en laten installeren, na 2 dagen zij ruiten stuk hebben ze keurig vervangen tot 2x toe. daarna is DRU (de fabrikant)geweest om ze te vervangen binnen een jaar laat het koord los... Hout kachel gekocht en laten installeren, na 2 dagen zij ruiten stuk hebben ze keurig vervangen tot 2x toe. daarna is DRU (de fabrikant)geweest om ze te vervangen binnen een jaar laat het koord los tussen de ramen en kan fluiten naar garantie! Na wat mail verkeer heen en weer uit eindelijk wel garantie gekregen.

meer bereid zijn om garantie werk uit te voeren! Had een lange adem nodig maar gelukkig zijn we er samen uit gekomen.