Steenhuizen

Wij hadden een offerte van €5145,00. Misschien dat er nog 1 bocht bij zal komen na inmeten. Maar nainmeting werdt de prijs €6800,00.Dat vonden wij nogal enorm prijs verschil. Zijn niet akkoord gegaan. Maar moesten wel even €75,00 betalen voor het inmeten. Waar ik ook niet mee eens ben. Het was toch door hun prijsverschil dat de kachel niet doorging. Dus slechte ervaring met stokertje

Niet

Mensen niet eerst laten tekenen voordat inmeter is geweest. Net als andere bedrijven inmeten gratis.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte heer of mevrouw Steenhuizen,
Wij ontvingen bericht van uw review over ons bedrijf via Feedback Company.
We vinden het ontzettend vervelend dat u blijkbaar (nog) niet de dienstverlening gekregen heeft die u van ons mag verwachten en willen u bij deze allereerst onze excuses aanbieden voor de negatieve indruk die wij als bedrijf op u gemaakt hebben.
Wij hebben via Feedback company hier melding van gekregen omdat je als bedrijf bij Feedback company, alvorens de review gepubliceerd wordt, eerst gedurende 7 dagen de mogelijkheid krijgt om contact te leggen over de review zodat alsnog een oplossing aangedragen kan worden. Zij kiezen voor deze werkwijze omdat deze het meest doeltreffend is en leidt tot optimale klanttevredenheid en inzicht in de wijze waarop bedrijven met klachten omgaan ‘onder het mom van… van klacht naar kracht’.
Voor zover wij momenteel kunnen bekijken heeft u geen klacht bij onze klantenservice ingediend over deze vervelende situatie. Kan dat kloppen?
Wij hadden natuurlijk liever zelf uw klacht via de e-mail ontvangen in plaats van op deze wijze (online), dan hadden we u ook een passende, klantgerichte oplossing aan kunnen bieden om de door u genoemde fout recht te zetten en was de begrijpelijke ergernis die u omschrijft wellicht te voorkomen geweest.
We kunnen ons na het lezen van uw toelichting voorstellen dat dit zeer teleurstellend voor u geweest is, het is uiteraard niet de bedoeling dat dit op deze manier verloopt.
We kunnen op basis van de ingevulde gegevens (alleen uw naam en e-mailadres) echter niet de juiste informatie erbij zoeken omdat er geen ordernummer ingevuld is bij de review en er geen woonplaats bij Feedback company reviews ingevuld wordt i.v.m. de privacy.
Zou u dit door kunnen geven dan zullen we dit per omgaande uitzoeken en u een oplossing aanbieden.
We hopen op uw reactie en willen u bij voorbaat bedanken voor uw medewerking.

't Stokertje

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 1/5