1967 beoordelingen

1967 Reviews

De docenten van de opleiding waren erg goed, vooral van hun praktijkervaring heb ik erg veel geleerd.

De lunch en overige catering tijdens de opleidingsdagen waren ook erg goed.

De lunch en overige catering tijdens de opleidingsdagen waren ook erg goed.

Er zijn ook minpunten:

- We kregen ons studiemateriaal steeds pas heel erg laat, waardoor we maar weinig voorbereidingstijd hadden. Daarnaast waren de laatste twee boeken die hoorden bij adviseren bij weerstand ernstig verouderd.

-De eerste les over onze eindopdracht stelde erg weinig voor, dat voelde echt als tijdverspilling. En bovendien deed de docent niet wat hij beloofd had: navragen of er voorbeeldplannen waren.

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je feedback, wat fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Wat betreft je punten van feedback, gaan we dit intern doorzetten!
Met vriendelijke...
SRM

Er zat veel verschil tussen de drie docenten, één sprong er bovenuit die het heel goed deed. De opleiding was heel leerzaam en gaf veel ideeën en handvatten om mee te nemen naar mijn werk. Ook... Er zat veel verschil tussen de drie docenten, één sprong er bovenuit die het heel goed deed. De opleiding was heel leerzaam en gaf veel ideeën en handvatten om mee te nemen naar mijn werk. Ook bereide het je goed voor op het examen.

Reactie SRM:

Wat goed om te horen! Dat horen we graag! We willen je heel veel succes toewensen met het toepassen van de opgedane kennis.

Carlijn

Ik heb een prettige ervaring gehad in de online leeromgeving van SRM. Het lesmateriaal was erg relevant en er was voldoende ruimte voor vragen. Elke leerling kreeg voldoende persoonlijke aandacht en... Ik heb een prettige ervaring gehad in de online leeromgeving van SRM. Het lesmateriaal was erg relevant en er was voldoende ruimte voor vragen. Elke leerling kreeg voldoende persoonlijke aandacht en heb veel geleerd wat ik zeker mee kan nemen in de toekomst. Bedankt!

Reactie SRM:

Wat fijn om te horen! We wensen je heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis!
SRM

Vorig jaar september ben ik met veel enthousiasme aan de NIMA B B2B opleiding begonnen, omdat ik mij graag verder wilde ontwikkelen en verder wilde groeien in mijn werk. Inmiddels kan ik zeggen dat... Vorig jaar september ben ik met veel enthousiasme aan de NIMA B B2B opleiding begonnen, omdat ik mij graag verder wilde ontwikkelen en verder wilde groeien in mijn werk. Inmiddels kan ik zeggen dat ik zeker relevante kennis heb opgedaan mbt marketing modellen en het schrijven van een plan, maar ik zou de opleiding niet aanraden.

Allereerst omdat de communicatie vanuit het SRM niet naar behoren was. Kort voor de start van de avond opleiding heb ik contact gezocht met het SRM, omdat ik nog niets gehoord had over de startdatum. Uiteindelijk kwam ik erachter dat de variant waarvoor ik mij had ingeschreven helemaal niet door ging. Dit was al langer bekend, echter gaf het SRM aan het te druk te hebben om mij hiervan op de hoogte te stellen en ook op mijn vragen m.b.t. alternatieven had het SRM in eerste instantie geen antwoord. Voor een opleiding van duizenden euro's vind ik dit op zijn zachts gezegd niet netjes; ik had op zijn minst verwacht dat er één simpele mail naar alle studenten zou worden verstuurd. Uiteindelijk ben ik gelukkig toch kunnen starten met NIMA B B2B, doordat ik na overleg op mijn werk de opleiding gedeeltelijk tijdens werktijd mocht volgen.

Eenmaal gestart met de opleiding, bleken er minder lessen te worden gegeven dan vooraf gecommuniceerd, en bleek er weinig structuur te zitten in het programma. Af en toe werd er een les gegeven tijdens live bijeenkomsten (die overigens fijn waren, met name door de vriendelijke en ervaren docent), maar verder werd van ons verwacht dat we ons de stof zelf eigen zouden maken d.m.v. het lezen van de boeken. Daarbij kwam de studieplanner die beschikbaar was in de online leeromgeving niet overeen met de structuur van de lessen. In de studieplanner stonden onderwerpen opgenomen en daarbij behorende hoofdstukken, en opdrachten. Deze kwamen echter niet met elkaar overeen, waardoor zelfs na het lezen van alle theorie van een les het niet mogelijk was om de opdrachten goed te maken. De opdrachten werden bovendien ook niet nagekeken of besproken in de lessen, tenzij je er een gerichte vraag over had. Bij E-learning stelde ik bij bovendien voor dat er bijvoorbeeld online filmpjes of begeleiding beschikbaar zou zijn in de online leeromgeving, maar dit bleek beperkt tot een paar downloadbare Word bestanden. Uiteindelijk heb ik het B1 deel succesvol afgerond door zelf veel tijd te steken in zelfstudie, maar met veel minder begeleiding en structuur dan ik van deze opleiding verwacht had.

Helaas bleek tijdens het

Reactie SRM:

Bedankt voor het achterlaten van je uitgebreide feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
SRM

De opleiding was prima. Wel heb ik feedback op locatie met name de locatie op de 2e lesdag. Deze was in het centrum van Utrecht. We zaten in een hele kleine ruimte. Het is al geruime tijd buiten erg... De opleiding was prima. Wel heb ik feedback op locatie met name de locatie op de 2e lesdag. Deze was in het centrum van Utrecht. We zaten in een hele kleine ruimte. Het is al geruime tijd buiten erg warm zo ook op de dag van deze lesdag en in dit gebouw was er geen airco. Ik heb dus van 09.30 tot 16.30 in een kleine, warme ruimte gezeten zonder airco.

Voor niemand gezond of prettig maar zeker niet als je ook nog eens zwanger bent… dit moet echt anders.

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat het erg vervelend is je in een kleine warme ruimte zit... Bedankt voor het delen van je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat het erg vervelend is je in een kleine warme ruimte zit zonder airco. We gaan je feedback intern doorzetten naar de locatie.

Laura

Mijn ervaring met deze opleiding is tot nu toe erg slecht. De inhoud van de lessen klopten niet, de docenten waren niet goed voorbereid en er was bizar veel onduidelijkheid over de eindopdracht. We... Mijn ervaring met deze opleiding is tot nu toe erg slecht. De inhoud van de lessen klopten niet, de docenten waren niet goed voorbereid en er was bizar veel onduidelijkheid over de eindopdracht. We hebben met de hele klas geklaagd en ik heb het verzoek ingediend om overnieuw te starten met de opleiding in september.

Reactie SRM:

Wat jammer om te lezen dat de opleiding niet naar verwachting is geweest. Mocht je inhoudelijk nog geen antwoord hebben gekregen op je vraag van studiebegeleiding, neem dan weer even contact op. Dan... Wat jammer om te lezen dat de opleiding niet naar verwachting is geweest. Mocht je inhoudelijk nog geen antwoord hebben gekregen op je vraag van studiebegeleiding, neem dan weer even contact op. Dan helpen we je graag verder.

Charlotte

Ik vond de opleiding zeer teleurstellend. Als dit de cursus advanced was, dan weet ik niet wat de beginnerscursus inhoudt. De genoemde onderwerpen op jullie website zijn lang niet allemaal aan bod... Ik vond de opleiding zeer teleurstellend. Als dit de cursus advanced was, dan weet ik niet wat de beginnerscursus inhoudt. De genoemde onderwerpen op jullie website zijn lang niet allemaal aan bod gekomen. Ik zou graag contact hebben met jullie hierover. Het was een forse investering, en ik ben zeer teleurgesteld. Was altijd tevreden over SRM, maar dit was ver onder de maat.

Reactie SRM:

Hallo Charlotte, wat vervelend om te lezen! We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Hallo Charlotte, wat vervelend om te lezen! We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
SRM

Trainer heeft (up-to-date) kennis van zaken. Vragen worden goed beantwoord en interactie met de groep wordt gestimuleerd. Praktische tips waar je meteen mee aan de slag kan!

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te horen! Hier zijn we erg blij mee. Bedankt voor je feedback!
SRM

Een goed voorbereide en interactieve les op een fijne locatie, prima bereikbaar. Ik heb ervaring opgedaan met het maken van een website. De leraar heeft veel kennis en helpt goed. Het benodigde boek... Een goed voorbereide en interactieve les op een fijne locatie, prima bereikbaar. Ik heb ervaring opgedaan met het maken van een website. De leraar heeft veel kennis en helpt goed. Het benodigde boek kwam helaas na de training, ik had het daarom zelf aangeschaft maar is daarna door SRM hersteld.

Reactie SRM:

Dat is fijn om te lezen. Bedankt voor het delen van je positieve feedback!
SRM

De hoeveelheid door te nemen lesmateriaal voor de 2 studiedagen was wel vrij veel. Hier moest je echt op tijd mee beginnen. Ik vond de lesinhoud en het materiaal wel actueel en goed toepasbaar op... De hoeveelheid door te nemen lesmateriaal voor de 2 studiedagen was wel vrij veel. Hier moest je echt op tijd mee beginnen. Ik vond de lesinhoud en het materiaal wel actueel en goed toepasbaar op cases in de praktijk en in mijn werk.

Reactie SRM:

Dat kunnen we ons goed voorstellen, we gaan je feedback intern doorzetten!