SRM

Niveau van de training
Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Veel geleerd voor dagelijkse praktijk. Interessante lessen die inspireerden. Goede docenten uit de praktijk. Weekenden voegden ook veel toe. - Moet ik echt 30 woorden aangeven, ik kom niet op meer... Veel geleerd voor dagelijkse praktijk. Interessante lessen die inspireerden. Goede docenten uit de praktijk. Weekenden voegden ook veel toe. - Moet ik echt 30 woorden aangeven, ik kom niet op meer woorden..........

Aacken, Cynthia (C.) van

De docenten hebben veel ervaring en zijn ook nog eens in staat om dit met veel praktische oefeningen en voorbeelden over te brengen. En met een gezonde dosis humor .de tijd vliegt voorbij. In de... De docenten hebben veel ervaring en zijn ook nog eens in staat om dit met veel praktische oefeningen en voorbeelden over te brengen. En met een gezonde dosis humor .de tijd vliegt voorbij. In de groep elkaars werk benutten beviel me goed daar leer je meteen zo veel van.

Het was veel theorie meest leerzaam blijven praktijkopdrachten. Meer zelf doen dus. De inhoud was leerzaam maar er blijft een gat zitten tussen wat je leert en hoe je het echt toepast.

Rijn, Monique (M.C.) van

De lessen zijn zeer praktijk gericht. De docenten zijn enthousiast en gedreven, ze houden van hun vak. Ik heb veel geleerd door de theorie direct toe te passen en door de resultaten te zien.

Gogh-Hendriks, Anke (A.A.G.) van

De masterclass heeft mij veel gebracht: inspiratie, kennis, de nieuwste inzichten in het vakgebied, zelfvertrouwen en handvatten voor de praktijk. Goede docenten die vakinhoudelijk sterk zijn en... De masterclass heeft mij veel gebracht: inspiratie, kennis, de nieuwste inzichten in het vakgebied, zelfvertrouwen en handvatten voor de praktijk. Goede docenten die vakinhoudelijk sterk zijn en heel snel een sfeer van vertrouwen cre?ren binnen de groep. Met humor en veel enthousiasme. De Masterclass Interne Communicatie is echt een aanrader!

Peters, Linda (L.M.)

Wat deze opleiding bijzonder maakt is dat de trainers vakgenoten zijn. Zij nemen je mee in de stof met voorbeelden uit hen eigen vak. dit maakt het beeldend en begrijpbaar. daarbij kun je gelijk... Wat deze opleiding bijzonder maakt is dat de trainers vakgenoten zijn. Zij nemen je mee in de stof met voorbeelden uit hen eigen vak. dit maakt het beeldend en begrijpbaar. daarbij kun je gelijk gerichte vragen stellen.

Een praktische training, waarin je vaardigheden leert die je in de praktijk kunt toepassen. Aly is een prettige trainer die je echt verder wil helpen om je persoonlijke doelstellingen te behalen.

De masterclass interne communicatie heeft mijn kijk op het vakgebied verruimd. De nieuwe inzichten en inspiratie die ik hiermee heb verkregen stellen mij in staat om mijn adviseursrol in de... De masterclass interne communicatie heeft mijn kijk op het vakgebied verruimd. De nieuwe inzichten en inspiratie die ik hiermee heb verkregen stellen mij in staat om mijn adviseursrol in de organisatie te verstevigen.

Verrijkend. De masterclass heeft me flink aan het denken gezet en inzichten gegeven. Vooral dankzij de reflectieverslagen en de hulp van mentor Wilma Kossen. Ik heb handvatten gekregen voor verdere... Verrijkend. De masterclass heeft me flink aan het denken gezet en inzichten gegeven. Vooral dankzij de reflectieverslagen en de hulp van mentor Wilma Kossen. Ik heb handvatten gekregen voor verdere verdieping en ik sta sterker in mijn schoenen.

Heb zelf veel inzichten verworven tijdens deze opleiding die mij helpen in mijn werk. Het is nu nog te vroeg om successen te delen, maar ik verwacht ze wel te bereiken de komende tijd.