SRM

Je leert heel veel van alle online kanalen en kan het gelijk in de praktijk brengen tijdens je werk. Daarnaast hebben de (meeste) docenten veel kennis en praten met veel enthousiasme over het vak... Je leert heel veel van alle online kanalen en kan het gelijk in de praktijk brengen tijdens je werk. Daarnaast hebben de (meeste) docenten veel kennis en praten met veel enthousiasme over het vak wat erg inspireert.

Morshuis, Mirjam (M.G.M.)

Je leert veel over gesprekken en hoe je om moet gaan met verschillende type mensen. Hoe bereid je een gesprek voor en hoe anticipeer je op verschillende situaties. Heel herkenbaar allemaal.

De opleiding is overzichtelijk en bruikbaar voor iedereen die werkt of wil werken binnen het vak Marketingcommunicatie. Hoewel er tijdens de opleiding wel enige miscommunicatie was over het verschil... De opleiding is overzichtelijk en bruikbaar voor iedereen die werkt of wil werken binnen het vak Marketingcommunicatie. Hoewel er tijdens de opleiding wel enige miscommunicatie was over het verschil tussen de stof uit het boek en uit de lessen, heb ik toch heel veel bruikbaars informatie geleerd die ik nu al kan toepassen in mijn werk als marketeer.

Ik ben heel erg te spreken over de tweedaagse. Ik heb ook al eerder in de evaluaties van de avondtrainingen aangegeven dat er naar mijn idee meer oefeningen in voor mogen komen. Ik ben absoluut van... Ik ben heel erg te spreken over de tweedaagse. Ik heb ook al eerder in de evaluaties van de avondtrainingen aangegeven dat er naar mijn idee meer oefeningen in voor mogen komen. Ik ben absoluut van learning by doing. Maar overal veel van opgestoken en zeker een aanrader om te doen.

Rijkse, Joost (J.M.)

Het is een goed om de kennis op de frissen naar de techniek van nu. De meeste vakgenoten werken al een tijdje in het veld en hebben niet altijd het idee wat er allemaal mogelijk is. Deze opleiding... Het is een goed om de kennis op de frissen naar de techniek van nu. De meeste vakgenoten werken al een tijdje in het veld en hebben niet altijd het idee wat er allemaal mogelijk is. Deze opleiding helpt daarbij.

Weerkamp, Heleen (H.M.B.)

Ik beveel SRM graag aan , alleen niet deze training voor ervaren communicado's. Voor hen is het weinig nieuw / geen mogelijkheid om het toe te passen. Voor minder ervaren adviseurs was er veel in... Ik beveel SRM graag aan , alleen niet deze training voor ervaren communicado's. Voor hen is het weinig nieuw / geen mogelijkheid om het toe te passen. Voor minder ervaren adviseurs was er veel in weinig tijd.

Deze masterclass gaat verder dan de standaard cursus; even wennen maar dan heb je ook echt een toptijd. Je leert veel, ook over jezelf als adviseur en mens. Had het niet willen missen.

Kalverda, Leontien (L.)

Deze masterclass zet je weer even 'aan'. 4 dagen weg uit je werkomgeving, met vakgenoten leren en inspireren. Veel nieuwe inzichten gekregen. Was heel nuttig en zou ik iedere... Deze masterclass zet je weer even 'aan'. 4 dagen weg uit je werkomgeving, met vakgenoten leren en inspireren. Veel nieuwe inzichten gekregen. Was heel nuttig en zou ik iedere communicatieprofessional aanraden!

Deze training geeft de bril die helpt om een organisatie sterk in de schoenen te laten staan. Concrete stappen geven inzicht in gevoeligheden en hoe je daar goed mee omgaat. (Eigen) praktijk cases... Deze training geeft de bril die helpt om een organisatie sterk in de schoenen te laten staan. Concrete stappen geven inzicht in gevoeligheden en hoe je daar goed mee omgaat. (Eigen) praktijk cases verrijken de training. Aanrader.

Vermeulen, Corina (C.G.)

Op zich had ik redelijk wat voorkennis opgebouwd uit eigen ervaring. De opleiding bevestigde zaken, ontkrachtte zaken en heeft veel nieuwe zaken/inzichten opgeleverd. En nieuwe kennis. Het was... Op zich had ik redelijk wat voorkennis opgebouwd uit eigen ervaring. De opleiding bevestigde zaken, ontkrachtte zaken en heeft veel nieuwe zaken/inzichten opgeleverd. En nieuwe kennis. Het was pittig, maar zeer waardevol.