1967 beoordelingen

1967 Reviews

De hoeveelheid door te nemen lesmateriaal voor de 2 studiedagen was wel vrij veel. Hier moest je echt op tijd mee beginnen. Ik vond de lesinhoud en het materiaal wel actueel en goed toepasbaar op... De hoeveelheid door te nemen lesmateriaal voor de 2 studiedagen was wel vrij veel. Hier moest je echt op tijd mee beginnen. Ik vond de lesinhoud en het materiaal wel actueel en goed toepasbaar op cases in de praktijk en in mijn werk.

Reactie SRM:

Dat kunnen we ons goed voorstellen, we gaan je feedback intern doorzetten!
SRM

Allemaal erg goed geregeld. Docent vertelde vooral over zijn eigen ervaring. Dat was interessant, maar daardoor heb ik de theorie wel een beetje gemist. Desondanks een prettige masterclass gevold,... Allemaal erg goed geregeld. Docent vertelde vooral over zijn eigen ervaring. Dat was interessant, maar daardoor heb ik de theorie wel een beetje gemist. Desondanks een prettige masterclass gevold, goed georganiseerd.

Reactie SRM:

Dat is fijn om te lezen! Bedankt voor je feedback.
SRM

Het werd vrij laat bekend dat de training door zou gaan, waardoor ik de boeken vrij laat heb ontvangen. er bleek voor de les vrij veel leeswerk te zijn, dus het is mij - en de mede-cursisten - niet... Het werd vrij laat bekend dat de training door zou gaan, waardoor ik de boeken vrij laat heb ontvangen. er bleek voor de les vrij veel leeswerk te zijn, dus het is mij - en de mede-cursisten - niet gelukt om dit te lezen. erg jammer. had dit eerder gestuurd en laten weten, zodat we beter voorbereid naar de lessen konden gaan.

Reactie SRM:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern met ons meenemen.
SRM

Mijn aanbeveling zou zijn, één docent voor alle modules tbv samenhang en de kwaliteit van de lessen. De informatie in de webomgeving van e-connect vind ik te versnipperd. De inhoud van de opleiding... Mijn aanbeveling zou zijn, één docent voor alle modules tbv samenhang en de kwaliteit van de lessen. De informatie in de webomgeving van e-connect vind ik te versnipperd. De inhoud van de opleiding vind ik goed. Ik heb veel geleerd.

Reactie SRM:

Goed dat je dit aangeeft! We gaan dit intern met ons meenemen.

Evelyn

Het waren 2 lange dagen, met veel informatie. Heel interessant, zeker door de ervaring en tips van de docent.
Het zaadje is zeker geplant.

Reactie SRM:

Wat fijn om te horen, Evelyn! Bedankt voor je feedback.

Els

Heel goed allemaal.
Trainer kon goed inspelen op de praktijk, gaf goede voorbeelden.
Wel kleine groep, maar hierdoor wel meer tijd om praktijkvoorbeelden te bespreken van iedereen. Heel goed allemaal.
Trainer kon goed inspelen op de praktijk, gaf goede voorbeelden.
Locatie ook erg goed.

Reactie SRM:

Wat fijn om horen, Els! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Kevin

Topdag gehad! Lekker interactief en nieuwe inspiratie opgedaan.

Reactie SRM:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Zahra

Leuke groep en hele fijne docent! Veelal de 7 principes van Cialdini uitgepluisd en deze ook verwerkt in een case. Overall tevreden met de masterclass!

Reactie SRM:

Daar zijn we erg blij mee, Zahra! Bedankt voor je beoordeling.

Lian

Interessante inhoud, goede docent.

Jammer dat de training online was, op locatie had zeker meerwaarde gehad.

Er waren maar 2 deelnemers, dat is te weinig voor goede...
Interessante inhoud, goede docent.

Jammer dat de training online was, op locatie had zeker meerwaarde gehad.

Er waren maar 2 deelnemers, dat is te weinig voor goede uitwisseling en gaat ten koste van de kwaliteit van de training. Je betaalt het volle pond, maar je krijgt minder.Wat mij betreft zeker een aandachtspunt bij toekomstige trainingen. Laat het vooraf weten als er minder dan 4 deelnemers zijn en geef ze de keuze om mee te doen of kosteloos te annuleren.

Reactie SRM:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien, Lian. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Daniella

Prima docent, inhoudelijk interessant.

Prima docent, inhoudelijk interessant.

Wel weer de locatie waar ik niet voor ingeschreven heb. Jammer, want dit gebeurt vrijwel bij alle opleidingen/trainingen waar je op inschrijft buiten Utrecht om.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review, Daniella! We gaan je feedback intern doorzetten.