SRM

6.6/10
Groepsgrootte
7.6/10
Lesruimte / Lunch

Heb zelf veel inzichten verworven tijdens deze opleiding die mij helpen in mijn werk. Het is nu nog te vroeg om successen te delen, maar ik verwacht ze wel te bereiken de komende tijd.

Je leert op een gestructureerde manier de meeste facetten van online marketing. En door voor Online marketeer B te kiezen ga je er ook zelf mee aan de slag.

Graauw, Désirée (D.F.M.) de

Het was voor mij echt bijscholing; ik heb nieuwe en nuttige kennis opgedaan, waarmee ik als communicatieadviseur veel beter en breder kan adviseren, ook op het gebied van online communicatie.

Pronk, Conny (C.)

Ik heb erg veel aan deze training gehad. Het was jaren geleden dat ik een communicatieopleiding heb gevolgd. Internet bestond toen nauwelijks. Op verhelderende wijze werden de nieuwe inzichten... Ik heb erg veel aan deze training gehad. Het was jaren geleden dat ik een communicatieopleiding heb gevolgd. Internet bestond toen nauwelijks. Op verhelderende wijze werden de nieuwe inzichten uitgelegd en er werd veel geoefend. Ik heb er in de praktijk zeker profijt van.

Suijkerbuijk-Heffels, Ilona (I.A.F.)

Bevlogen docenten met veel kennis en praktijkervaring. Je krijgt daardoor kennis en tips aangereikt waar je ook echt iets aan hebt en die je 1 op 1 kunt toepassen in de praktijk. Tijdens de do-it... Bevlogen docenten met veel kennis en praktijkervaring. Je krijgt daardoor kennis en tips aangereikt waar je ook echt iets aan hebt en die je 1 op 1 kunt toepassen in de praktijk. Tijdens de do-it weekenden kun je zelf aan de slag gaan. Door het behandelen van een casus in groepjes leer je van en met elkaar.

Een opleiding waarin breed het communicatievak wordt besproken in interessante sessies. De tweedaagse zorgen voor de nodige praktijkcoaching. Klein minpunt: de lessen na de zomervakantie waren... Een opleiding waarin breed het communicatievak wordt besproken in interessante sessies. De tweedaagse zorgen voor de nodige praktijkcoaching. Klein minpunt: de lessen na de zomervakantie waren inhoudelijk minder (en lichter qua onderwerp) dan voor de zomer.

Groot, Johanneke (J.B.) de

Het geeft weer een frisse blik in communicatiewereld. De leraren zijn stuk voor stuk bevlogen over hun eigen vakgebied en hebben veel ervaring. Heel inspirerend! Zelf heb ik weer helder waar ik goed... Het geeft weer een frisse blik in communicatiewereld. De leraren zijn stuk voor stuk bevlogen over hun eigen vakgebied en hebben veel ervaring. Heel inspirerend! Zelf heb ik weer helder waar ik goed in ben, waar minder en waar ik blij van word. De combi van theorielessen en praktijkweekenden was voor mij perfect. Het is veel lezen, dat moet je liggen. Wel vind ik de examens veel te subjectief.

De opleiding Online Communicatie is inspirerend en leerzaam. Ik heb de opleiding afgerond met een bak aan nieuwe informatie, kennis en een lange lijst met snelkoppelingen ;-) Mooi! Ik vond het wel... De opleiding Online Communicatie is inspirerend en leerzaam. Ik heb de opleiding afgerond met een bak aan nieuwe informatie, kennis en een lange lijst met snelkoppelingen ;-) Mooi! Ik vond het wel lastig dat er niveauverschil in online (voor)kennis was bij de deelnemers. Hierdoor haakte ik soms af in de stof, omdat het niet snel genoeg ging. We bleven dan te lang bij een onderwerp hangen, soms niet eens relevant voor de lesstof van die dag. Ik heb begrepen dat hier in de toekomst meer onderscheid in wordt gemaakt. Fijn! De docenten: top! Stuk voor stuk bevlogen en vlotte mensen met kennis van zaken. In staat om mee te gaan in de flow van de groep, waardoor je minder 'docent - leerling' bent, maar gewoon onderdeel van het geheel, sparringpartner.

Defilet, Robert (R.A.J.)

Inspirerende cursus in ontspannen sfeer. Veel informatie in behapbare brokken. De cursus had ook een dag langer mogen zijn, zodat we meer tijd had hadden om te experimenteren, bijvoorbeeld met het... Inspirerende cursus in ontspannen sfeer. Veel informatie in behapbare brokken. De cursus had ook een dag langer mogen zijn, zodat we meer tijd had hadden om te experimenteren, bijvoorbeeld met het maken van vlogs, vullen van Instagram en het opstellen van een content kalender.

Het omvat alle aspecten van online marketing. Je bent helemaal up to date en op niveau schakelen met bijvoorbeeld websitebouwer en online marketing bureaus. Het volledig benutten van de lessen... Het omvat alle aspecten van online marketing. Je bent helemaal up to date en op niveau schakelen met bijvoorbeeld websitebouwer en online marketing bureaus. Het volledig benutten van de lessen vraagt wel een aanzienlijke tijdsinvestering naast de lessen, met een full-time baan vraagt dit wel flexibiliteit en commitment.