1967 beoordelingen

1967 Reviews

Mieke

De opleiding was interessant, boeiende dagen. Leerzaam. Je gaat daarna snel weer over tot de orde van de dag, maar het is goed en inspirerend om een opleiding te volgen.
Wat mij betreft is de...
Wat mij betreft is de locatie bij Utrecht Centraal niet handig, dat is persoonlijk. Het is bijna niet te doen met de auto en OV is voor mij heel onhandig.

Reactie SRM:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding, Mieke! Verder nemen we je feedback intern met ons mee!

Angella

Veel geleerd door het Boek. Goed boek: Content, zuurstof voor je klanten!

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback. We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Lisa

Deze training smaakt naar meer! Madelon is een fijne docente met passie voor het vak. Ze heeft veel ervaring en weet deze, samen met haar kennis, goed over te brengen op de studenten. Er was veel... Deze training smaakt naar meer! Madelon is een fijne docente met passie voor het vak. Ze heeft veel ervaring en weet deze, samen met haar kennis, goed over te brengen op de studenten. Er was veel interactie tijdens de training, wat ervoor zorgde dat iedereen betrokken was en bleef.

Reactie SRM:

Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent, Lisa! Dat horen we graag.

Chiu

Heeft mij nieuwe inzichten opgeleverd.

Reactie SRM:

Dat is fijn om te horen, Chiu!
SRM

Ik vond het een erg informatieve dag. Ik heb er zeker veel van geleerd. Naast dit was de docente ook een fijne vrouw om les van te krijgen en waren de mede cursisten ook erg fijn. Veel geleerd en... Ik vond het een erg informatieve dag. Ik heb er zeker veel van geleerd. Naast dit was de docente ook een fijne vrouw om les van te krijgen en waren de mede cursisten ook erg fijn. Veel geleerd en een gezellige dag.

Reactie SRM:

Fijn om te lezen dat je de dag als informatief hebt ervaren en je er veel van hebt geleerd.
SRM

Meerwaarde zit toch vaak ook in de interactie met medecursisten.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback.

Esmee Baartmans

Als marketeer zijnde vind ik het erg slordig dat ik tot 4 keer toe deze feedbackmail ontvang terwijl de cursus door SRM werd gecanceld vanwege te weinig aanmeldingen. Ik had de cursus graag gevolgd.

Reactie SRM:

Wat jammer om te lezen, Esmee. We gaan dit zeker intern doorzetten om te voorkomen dat dit vaker gebeurt. Mocht je in de tussentijd nog assistentie nodig hebben, dan weet je ons te vinden.
Met...

Doortje

De opleiding heeft me net dat zetje gegeven dat ik nodig had. Naast veel theoretische kennis is er ook vooral aandacht besteed aan je vaardigheden als adviseur, waardoor ik nu sterker in mijn rol... De opleiding heeft me net dat zetje gegeven dat ik nodig had. Naast veel theoretische kennis is er ook vooral aandacht besteed aan je vaardigheden als adviseur, waardoor ik nu sterker in mijn rol zit. De docenten zijn allemaal erg enthousiast en hebben veel plezier in hun vak. Dat komt de lessen enorm ten goede.

Reactie SRM:

Hallo Doortje! Wat fijn dat de opleiding je net dat zetje heeft gegeven die je nodig had. We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Met vriendelijke...

x

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback!

Locatievoorzieningen top!

Docent goed en vriendelijk, ging wat mij betreft soms te vaak en te lang door op eigen ervaringen, waardoor ik de verhaallijn in de lesstof soms kwijt was. Locatievoorzieningen top!

Had qua stof wat meer techniek verwacht (hoe bouw je goede journey's in een tool bijv.).

Reactie SRM:

Hartelijk bedankt voor je feedback! We zijn blij om te zien dat je algeheel tevreden bent over de opleiding. Overigens zullen we je feedback uiteraard intern met ons meenemen. Bedankt voor je... Hartelijk bedankt voor je feedback! We zijn blij om te zien dat je algeheel tevreden bent over de opleiding. Overigens zullen we je feedback uiteraard intern met ons meenemen. Bedankt voor je feedback!