SRM

Anouk

Jammer dat je elkaar (medecursisten) niet online ziet, alleen als plaatje/avatar, maakt het minder interactief en onpersoonlijk.
Ik had gehoopt dat de training meer advanced was, voor mij was...
Ik had gehoopt dat de training meer advanced was, voor mij was er helaas veel herhaling en weinig echt nieuws geleerd.

De opleiding viel tegen. Ik had gedacht dat er veel meer in de diepte zou worden gegaan als het gaat over online marketing. Nu was het vooral basis en geen ruimte voor dieper in gaan op bepaalde... De opleiding viel tegen. Ik had gedacht dat er veel meer in de diepte zou worden gegaan als het gaat over online marketing. Nu was het vooral basis en geen ruimte voor dieper in gaan op bepaalde onderwerpen. Ook de docenten hadden niet altijd alle kennis en wisten over sommige onderwerpen niet genoeg of weinig te vertellen.

Babs

Slechte communicatie en voorbereiding. Je kunt zoveel meer uit de sessies halen. Te veel verschil tussen de deelnemers waardoor gemiddeld niveau te laag is.

Corine

Ik vond het rommelig en geen duidelijke lijn hebben. Ik had ook graag voorafgaand aan de opleiding duidelijkheid gekregen over de eindopdracht zodat je daar tijdens de lessen beter of kunt nadenken.

Natasha

Voorafgaand aan de training kreeg ik 3 keer bericht over een wijziging van trainer. Op mijn verzoek om ingedeeld te worden bij een trainer van mijn keuze kreeg ik geen reactie. Over de trainer bij... Voorafgaand aan de training kreeg ik 3 keer bericht over een wijziging van trainer. Op mijn verzoek om ingedeeld te worden bij een trainer van mijn keuze kreeg ik geen reactie. Over de trainer bij wie ik werd ingedeeld was online nergens informatie te vinden over welke kennis en ervaring de trainer op het gebied van interne communicatie beschikte. Ik vond de informatievoorziening via e-connect zeer matig. Zo was het mij ontgaan dat er voorbereidingsopdrachten geplaatst waren.
Bij inloggen bleek dat de trainer niet/nauwelijks ervaring had met de online omgeving of daar gewoon geen aanleg voor heeft. Gezien zijn leeftijd misschien niet erg digivaardig. Samen met de matige online leeromgeving en de zeer slechte verbinding (beeld en geluid) was dat voor mij reden om na 1 uur mijn deelname te beëindigen. Dit was voor mij geen training om wat op te steken en energie op te doen. Ik heb een bericht gestuurd naar SRM met uitleg en het verzoek om de training op een ander moment in een live setting te volgen. Tot op heden heb ik hier reactie op gehad. Ik heb meerdere trainingen gevolgd bij SRM, waaronder de communicatie D-opleiding, maar zo’n slechte ervaring heb ik nooit eerder gehad.

Chaotische communicatie rond opleiding. 50 mails ontvangen over deze opleiding. Last minute verplaatst zonder aankondiging. Inhoud lesmateriaal wat oppervlakkig.

Leon

De docenten waren deskundig. Het programma van de dag kwam er traag op gang. Eerst bijna een uur aan voorstel ronde. Het verschil in niveau en kennis tussen de kandidaten was m.i. ook erg groot zo... De docenten waren deskundig. Het programma van de dag kwam er traag op gang. Eerst bijna een uur aan voorstel ronde. Het verschil in niveau en kennis tussen de kandidaten was m.i. ook erg groot zo niet te groot. Alleen aan de delen na de koffiepauze in de middag was voor mij interessant.

Wat ik in beide trainingen miste waren concrete voorbeelden van A tot Z uitgewerkt. Er zijn wel boeken opgestuurd maar die had ik ook kunnen kopen zonder de trainingen te volgen. De boeken zijn op een enkele verwijzing na ook niet gebruikt.

Ik denk dat deze trainingen beter opgebouwd kunnen worden zeker met de kennis die bij de docenten aanwezig is.

Conclusie: goede trainingen maar op veel punten is er ruimte voor verbetering.

Ik vond de docent niet super, praatte veel over zichzelf en was niet erg ontvankelijk. Ook vond ik de lesomgeving niet echt fijn, er was weinig ruimte voor echt contact en je zag dat veel mensen... Ik vond de docent niet super, praatte veel over zichzelf en was niet erg ontvankelijk. Ook vond ik de lesomgeving niet echt fijn, er was weinig ruimte voor echt contact en je zag dat veel mensen waren afgeleid. Verder vond ik de lesstof vrij gedateerd en gingen we niet echt de diepte in.

Marleen

De module A1 is mij goed bevallen, wij hadden een fijne docent. Hij gaf ons veel praktijkvoorbeelden waardoor ik de theorie beter begreep en kon onthouden.
Module A2 is mij niet goed bevallen....
Module A2 is mij niet goed bevallen. De lessen hadden te weinig inhoud en ook de docent wist vaak geen goede reactie te geven op de vragen die werden gesteld. Er werd weinig tot geen aandacht besteed aan google analytics en hiervan wist de docent ook niks van. Tijdens die les hierover heeft een leerling ons het een en ander moeten uitleggen en dat vind ik een kwade zaak. Over het algemeen vind ik twee lesdagen te kort en wordt je daarna echt in het diepe gegooid. Ik mis de begeleiding bij het schrijven van een marketingplan. Überhaupt krijg je weinig tot geen info over hoe je een marketingplan moet schrijven. Voor mij als iemand zonder marketingachtergrond is dit wel erg lastig.

Demelzha

Leuke docent! resoect hoe dat positief en enthousiast insteekt