1967 beoordelingen

1967 Reviews

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback.

Kim

Deze opleiding was zinvol en inspirerend. De inhoud van de lessen sloot goed aan op de wensen van de cursisten. De kosten van de cursus vond ik in verhouding tot de service (pen, kladblok,... Deze opleiding was zinvol en inspirerend. De inhoud van de lessen sloot goed aan op de wensen van de cursisten. De kosten van de cursus vond ik in verhouding tot de service (pen, kladblok, certificaat) te hoog.

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te horen, Kim! Bedankt voor je feedback.

Hasan

Weinig lesmateriaal en waarom niet direct een certificaat?? Deze moet ik zelf aanvragen? Vind ik niet kunnen!

Reactie SRM:

Goed dat je dit aangeeft als feedback, Hasan! We nemen dit intern met ons mee.

Sjors

Hierover heb ik ook uitgewijd in de evaluatie in de elo

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Sjors!

Linda

In deze training ging het vooral om de belangrijkste wijzigingen t.o.v. van Google Analytics Universal vs. Google Analytics 4. De docent nam ons hoogover mee in de basisbeginselen van GA4 en hoe je... In deze training ging het vooral om de belangrijkste wijzigingen t.o.v. van Google Analytics Universal vs. Google Analytics 4. De docent nam ons hoogover mee in de basisbeginselen van GA4 en hoe je zelf met dashboards aan de slag kon gaan. Helaas verschilde het niveau van de groep heel sterk, waarbij sommigen bijvoorbeeld uberhaupt nog geen toegang tot hun analytics hadden als admin, of er nooit mee gewerkt hadden. Ik heb het idee dat er toch een bepaalde basiskennis vereist was voor deze training (zoals: eerder met analytics gewerkt, of een bepaalde kennis van conversie, funnels, etc in marketing activiteiten was toch wel handig), waar ik zelf wel al over beschikte. Ik had daarom iets meer uit de cursus willen halen, want het bleef nog vrij algemeen en ik heb nu niet het idee dat echt genoeg nieuwe technieken ken om zelf aan de slag te kunnen. Ik denk dat het instapniveau /verwachtingen beter gemanaged kon worden. Verder had ik het idee dat de docent daar beter op had kunnen inspelen tijdens de les. De helft van de tijd waren de leerlingen een beetje draad kwijt en het ging dan ook vaak over hun specifieke casus, hoe je iets moest instellen en niet over het doel en de mogelijkheden van héél analytics. Mijn indruk was dat we daardoor best wat stappen en informatie hebben overgeslagen omdat er teveel focus lag op specifieke vragen van de leerlingen, die bijvoorbeeld maar een specifiek deel wilden meten en snel afhaakten bij de meer technische en complexe kant van dit dataplatform.

Reactie SRM:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Linda! Goed dat je dit verder aangeeft. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Met vriendelijke...
SRM

De trainer was ter zake kundig en kon de materie goed overbrengen. De training vereist enige voorkennis, die ook keurig via een reader en diverse links naar interessante websites werd gegeven en die... De trainer was ter zake kundig en kon de materie goed overbrengen. De training vereist enige voorkennis, die ook keurig via een reader en diverse links naar interessante websites werd gegeven en die ik dan ook voorafgaand aan de training heb doorgenomen. Persoonlijk vond ik dat er iets teveel van de feitelijke trainingsdag aan die voorkennis werd besteed, waardoor er net niet genoeg tijd overbleef voor de praktijkopdracht die nu juist wel bij het onderwerp van de trainingsdag hoorde. Dat is waarschijnlijk wat minder erg wanneer je de complete module volgt, maar als je, zoals ik, alleen de 1-daagse SEO-training doet, dan was iets meer focus op dat onderwerp wel fijn geweest.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de training. We nemen je feedback verder intern met ons mee!

Marloes

Sloot aan op de praktijk.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Marloes! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Helen

Wat een superdocent. Vooral de tweede en derde les waren interessant. Theorie die je direct kunt toepassen in de praktijk. Veel verschillende rollenspellen met praktische tips en inzichten. Precies... Wat een superdocent. Vooral de tweede en derde les waren interessant. Theorie die je direct kunt toepassen in de praktijk. Veel verschillende rollenspellen met praktische tips en inzichten. Precies wat ik ervan had verwacht.

Reactie SRM:

Wat fijn om horen, Helen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Laura Haspels

Susan heeft het talent je op een pakkende manier mee te nemen door de theorie. Staat open voor feedback, neemt alle tijd voor vragen, heeft een duidelijk presentatie.
Erg waardevolle training,...
Erg waardevolle training, ook als geen ervaring hebt met schrijven voor een chatbot

Reactie SRM:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Monique

Zeer deskundige trainer en daardoor ook een zeer waardevolle, praktisch toepasbare training! Veel tips die meteen bruikbaar zijn. En goede sfeer tijdens de training met ruimte voor vragen en eigen... Zeer deskundige trainer en daardoor ook een zeer waardevolle, praktisch toepasbare training! Veel tips die meteen bruikbaar zijn. En goede sfeer tijdens de training met ruimte voor vragen en eigen inbreng.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen, Monique! Bedankt voor het delen van je feedback.