SRM

6.6/10
Groepsgrootte
7.6/10
Lesruimte / Lunch

Ik heb de training als een waardevolle aanvulling ervaren voor mijn kennis en cv, omdat het opstellen van een strategisch plan goed onder de loep wordt genomen en je als professional op scherp wordt... Ik heb de training als een waardevolle aanvulling ervaren voor mijn kennis en cv, omdat het opstellen van een strategisch plan goed onder de loep wordt genomen en je als professional op scherp wordt gezet. Wel was het een heleboel informatie die mogelijk beter tot zijn recht was gekomen met nog een dag extra. Inhoudelijk is het dan beter te onderbouwen.

Krom, Jasper (J.W.F.) de

Ik heb NIMA B Essentials gevolgd als voorbereiding op mijn NIMA C studie. Naar mijn mening waren de lessen erg leuk en informatief en namen ze op een interessante manier de stappen en essenti�le... Ik heb NIMA B Essentials gevolgd als voorbereiding op mijn NIMA C studie. Naar mijn mening waren de lessen erg leuk en informatief en namen ze op een interessante manier de stappen en essenti�le theorie bij strategische marketing door.

Ik vond het een leerzame opleiding, met fijne klassikale lessen. En ook de examentraining (laatste les) was prettig ter voorbereiding op het examen. Hetgeen ik geleerd heb kan ik (gedeeltelijk) in... Ik vond het een leerzame opleiding, met fijne klassikale lessen. En ook de examentraining (laatste les) was prettig ter voorbereiding op het examen. Hetgeen ik geleerd heb kan ik (gedeeltelijk) in mijn werk toepassen. Ik heb er dus ook echt iets aan gehad.

Ik heb in slechts 2 dagen meer inzicht gekregen van de marketingbegrippen en theorie en dat alles onder leiding van een zeer ervaren docent. Hij zorgde ervoor zorgt dat ik theorie direct in verband... Ik heb in slechts 2 dagen meer inzicht gekregen van de marketingbegrippen en theorie en dat alles onder leiding van een zeer ervaren docent. Hij zorgde ervoor zorgt dat ik theorie direct in verband kunt brengen met de praktijk.

Heuvelmans, Max (M.)

Qua opfrissing was het erg interessant maar dient enkel ter voorbereiding op andere cursussen. ik zou de cursus OP ZICHZELF dan ook niet aanraden terwijl ik het als voorbereiding op een nima b... Qua opfrissing was het erg interessant maar dient enkel ter voorbereiding op andere cursussen. ik zou de cursus OP ZICHZELF dan ook niet aanraden terwijl ik het als voorbereiding op een nima b cursus WEL aan zou raden.

Het was een leuke en praktische cursus. Veel geleerd van een docent met veel praktijkkennis. Ook was het handig dat je de cursus kon gebruiken voor een casus op het werk,

Als je een creatieve rol heeft, lijkt me dit een erg mooie training. In mijn eigen functie is het wat minder van toepassing. Dus afhankelijk van iemands functie zou ik deze training wel/niet aanraden.

We hebben goede oefeningen gedaan en ik heb echt iets aan deze cursus gehad. Aan de andere kant had ik meer theorie verwacht. Het voelde nu meer als een workshop dan als een echte opleiding

Erg leerzaam, maar als je hiervoor de Communicatie B opleiding van SRM hebt gevolgd zit er wel enige herhaling in. Training biedt goede handvatten voor het beter schrijven van diverse soorten teksten!

De inhoud door alle docenten, werd op een professionele en interessante manier aangeboden. Ik heb veel geleerd, gelachen en vooral genoten. In een relatief kort tijdsbestek heb ik veel handvatten... De inhoud door alle docenten, werd op een professionele en interessante manier aangeboden. Ik heb veel geleerd, gelachen en vooral genoten. In een relatief kort tijdsbestek heb ik veel handvatten gekregen en kon ik dit ook in de praktijk brengen. Dank hiervoor!