1956 beoordelingen

1956 Reviews

Mitch

Ik was bijna op locatie toen ik werd afgebeld, omdat het niet door zou gaan vanwege ziekmelding. Vanochtend 2 uur in de auto gezeten door deze 'miscommunicatie'. Ten eerste is het niet heel... Ik was bijna op locatie toen ik werd afgebeld, omdat het niet door zou gaan vanwege ziekmelding. Vanochtend 2 uur in de auto gezeten door deze 'miscommunicatie'. Ten eerste is het niet heel professioneel dat we pas om 09.00 worden afgebeld, maar dat ik daarna geen telefoontje heb gehad dat het dus wel doorgaat, vind ik misschien nog wel onprofessioneler. Dan had ik nog terug kunnen rijden, aangezien ik nog in de buurt was.

Onprofessioneel.

Hallo Mitch,
Hallo Mitch,
Wat jammer om te lezen over deze situatie. Er is hier inderdaad sprake geweest van miscommunicatie. We kunnen ons goed voorstellen dat als het alsnog doorgaat, je daarover op de hoogte wordt gebracht. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Er is een wereld voor me opengegaan. De training paste goed bij mij, en er zijn diverse elementen die ik eenvoudig kan gaan toepassen in de praktijk

Reactie SRM:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback!

Martin

Inspirerende docent en nuttige training voor mijn eigen praktijk. Goed om begrip te krijgen van SEO en hoe je jouw SEO strategisch kan inzetten.

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te horen, Martin! Bedankt voor je feedback!

Cecile

Inhoudelijk sluit de opleiding goed aan op de praktijk en op mijn werk en de medestudenten zijn echt ontzettend leuk.
Echter de communicatie vanuit SRM is ronduit belabberd (en dat voor een...
Echter de communicatie vanuit SRM is ronduit belabberd (en dat voor een opleider van het communicatievak...). Veel onduidelijkheden over start opleiding van zowel deel 1 als deel 2. En ik blijf het jammer vinden dat ondanks mijn aangegeven voorkeur voor fysieke bijeenkomsten dat er toch wordt overgegaan op virtuele lessen. De meerwaarde van fysiek is toch echt het ontmoeten van de docent, de medestudenten en het uitwisselen van ervaringen en het werkt bovendien motivatieverhogend.

Reactie SRM:

Allereerst wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding, Cecile! Verder nemen we je punten van feedback intern met ons mee ter verbetering van de kwaliteit en service.
Met...

Marise

Ik heb de Masterclass Adviseren op Strategisch Niveau met veel plezier gevolgd. De groep bestond uit communicatieadviseurs van uiteenlopende organisaties, waardoor we ook veel van elkaar konden... Ik heb de Masterclass Adviseren op Strategisch Niveau met veel plezier gevolgd. De groep bestond uit communicatieadviseurs van uiteenlopende organisaties, waardoor we ook veel van elkaar konden leren - naast natuurlijk van de docente, die duidelijk kennis van zaken had en ons allemaal wist te blijven boeien gedurende de toch vrij lange cursusdagen. Wat tijdens de cursus is behandeld, kon ik vanaf de eerste dag direct in de praktijk brengen. Door het volgen van deze Masterclass heb ik nu al merkbaar sprongen gemaakt in mijn rol als communicatieadviseur binnen mijn organisatie.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen, Marise! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
SRM

Hele goede locatie en lunch. David is altijd een goede docent, legt duidelijk uit, weet echt waar hij het over heeft en neemt tijd voor alle vragen. Het enige minpunt van de training was de... Hele goede locatie en lunch. David is altijd een goede docent, legt duidelijk uit, weet echt waar hij het over heeft en neemt tijd voor alle vragen. Het enige minpunt van de training was de aanwezigheid van cursisten die duidelijk niet op het advanced niveau zaten, wat vertraging opleverde. David probeerde hier goed en geduldig mee om te gaan, maar ik denk dat het wel belangrijk is dat hier een goede "screening" op komt door duidelijke verwachtingen te communiceren naar de cursisten.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je uitgebreide feedback!

Lisa

Ik vond het een erg leuke en interessante training. Marco wist het goed en boeiend te vertellen. Alleen vanwege een miscommunicatie zat ik alleen in de klas, petje af voor Marco hoe hij dit heeft... Ik vond het een erg leuke en interessante training. Marco wist het goed en boeiend te vertellen. Alleen vanwege een miscommunicatie zat ik alleen in de klas, petje af voor Marco hoe hij dit heeft gedaan/opgelost, maar ik denk dat ik hierdoor niet zoveel heb geleerd als zou kunnen met mede studenten en dit vind ik erg spijtig.

Reactie SRM:

Goed dat je dit aangeeft, Lisa! We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor je review.

Merin

De SRM live businesscase vind ik echt een mooie toegevoegde waarde aan de opleiding. Modellen in boeken en in het klaslokaal zijn leuk, maar tijdens deze dagen kom je erachter wanneer je wat inzet.

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te horen, Merin! Bedankt voor het delen van je positieve feedback met ons!

1 docent hield zich de 1e dag meer aan de inhoud,
1 docent hield zich de 1e dag meer aan de inhoud,
De ander (dag 2) ging meer in op waar vragen en behoeften lagen vanuit de groep. Dat zorgde ervoor dat ik dag 2 de training beter heb ervaren. Wat een enthousiaste man, met zoveel ervaring. Veel boeiender en ben zeker meer geïnspireerd door de trainer.

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je feedback! Fijn om te lezen dat je de training als leerzaam hebt ervaren. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het ons dan even weten!
Met vriendelijke...

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback.