SRM

Kraakman, Anouk (A.M.)

Leuke training, steekt er echt wat van op, laat je weer creatief nadenken. Geeft je een andere kijk op communiceren. Alleen locatie was bij ons een minpunt. Dat had veel beter gekund.

De opleiding is incongruent en komt zijn belofte niet na. De avondlessen zijn theoretisch terwijl beloofd was dat we praktisch aan de slag zouden gaan. De analyse en het plan van aanpak die je maakt... De opleiding is incongruent en komt zijn belofte niet na. De avondlessen zijn theoretisch terwijl beloofd was dat we praktisch aan de slag zouden gaan. De analyse en het plan van aanpak die je maakt voor je examen zijn praktisch, maar maak je in je eentje, na afloop van de theoretische lessen, soms bijna anderhalf jaar later, als de tools intussen zijn veranderd. Bij dit praktische stuk sta je er in je eentje voor en merk je dat je eigenlijk niet zoveel had aan die theoretische lessen. Kortom, je besteed veel tijd aan theorie. Je doet de praktijk alsnog alleen. De begeleiding tijdens het opstellen van de examenstukken is minimaal. De begeleider en de personen die examen afnemen zijn experts in een deelgebied van online marketing en hebben zelf niet de diepte op de breedte die van jou gevraagd wordt. Ik houd van opleidingen en heb er al heel wat gedaan, maar nee, dit is een opleiding die ik werkelijk aan niemand zou aanbevelen.

Het is een goede masterclass met name vanwege de combinatie theorie en praktijkweekend. Guy van Liemt is een topdocent, hij heeft veel kennis en weet je op een positieve manier uit te dagen. Het... Het is een goede masterclass met name vanwege de combinatie theorie en praktijkweekend. Guy van Liemt is een topdocent, hij heeft veel kennis en weet je op een positieve manier uit te dagen. Het praktijkweekend is echt het meest waardevol, daar leer je in twee dagen echt hoe het in de praktijk werkt.

Interessante inhoud, goede opzet know-iT, do-iT, inspirerende les purpose, experts als docenten, direct toepasbaar in praktijk, goede groepssamenstelling. Lesvorm do-iT avonden leuk om vanuit alle... Interessante inhoud, goede opzet know-iT, do-iT, inspirerende les purpose, experts als docenten, direct toepasbaar in praktijk, goede groepssamenstelling. Lesvorm do-iT avonden leuk om vanuit alle sectoren/!beroepsgroepen hoort wat er speelt, vorm v theorie overbrengen wellicht waf schools

De inhoud van de training sluit goed aan bij de praktijk. Je krijgt goede handvaten om zelf met een communicatieplan aan de slag te gaan. Veel feedback, uit de praktijk. Goede balans tussen theorie... De inhoud van de training sluit goed aan bij de praktijk. Je krijgt goede handvaten om zelf met een communicatieplan aan de slag te gaan. Veel feedback, uit de praktijk. Goede balans tussen theorie en zelf aan de slag gaan.

De training was dynamisch, creatief en positief. Hands-on tips maken de training meteen toepasbaar in de praktijk. Toptrainer die niks uit de weg gaat, en overal een positieve draai aan geeft,... De training was dynamisch, creatief en positief. Hands-on tips maken de training meteen toepasbaar in de praktijk. Toptrainer die niks uit de weg gaat, en overal een positieve draai aan geeft, waardoor je zelf ook een oplossingsgerichte focus krijgt.

Markovits-Spaans, Barbara (B.P.E.)

De masterclass Branding & Positionering is verdieping op het gebied van Marketing Communicatie. Denken vanuit de doelgroep is niet nieuw, maar elk detail van je product/brand afstemmen zodat het... De masterclass Branding & Positionering is verdieping op het gebied van Marketing Communicatie. Denken vanuit de doelgroep is niet nieuw, maar elk detail van je product/brand afstemmen zodat het totaal beeld tot in de finesses duidelijk is, dat spreekt mij enorm aan en kan ik dagelijks gebruiken in het contact met mijn opdrachtgevers.

Omdat je in korte tijd veel dingen op kunt frissen en het praktijkgerichte karakter. Ik zou wel duidelijk aangeven dat een bepaalde voorkennis wordt verwacht. En het zou fijn zijn als er tijdens het... Omdat je in korte tijd veel dingen op kunt frissen en het praktijkgerichte karakter. Ik zou wel duidelijk aangeven dat een bepaalde voorkennis wordt verwacht. En het zou fijn zijn als er tijdens het theorie gedeelte meer ingegaan wordt op diensten organisaties en niet alleen fmcg.

Talman, Heleen (H.)

Het is een informatieve training, gegeven door een bevlogen docent. Door de diverse achtergronden van de medecursisten werd de aangeboden lesstof van verschillende kanten belicht. Dit vond ik veel... Het is een informatieve training, gegeven door een bevlogen docent. Door de diverse achtergronden van de medecursisten werd de aangeboden lesstof van verschillende kanten belicht. Dit vond ik veel meerwaarde hebben. Nu is het de kunst om de theorie in de praktijk te brengen.

Verweij, Marieke (M.W.)

Wanneer iemand op zoek is naar een praktische, strategische communicatie cursus zal ik de cursus zeker aanbevelen. ik heb enorm veel baat gehad bij de praktische tips en het stappenplan van Jan.