SRM

Danique

Op de laatste twee uur van de training na (waarbij we nog maar met een klein groepje waren en we gewoon random vragen konden stellen zonder eerst je hand op te steken), miste ik echt de interactie... Op de laatste twee uur van de training na (waarbij we nog maar met een klein groepje waren en we gewoon random vragen konden stellen zonder eerst je hand op te steken), miste ik echt de interactie met de docent en de groep. Ik ben positief over de training zelf, maar ik zal niet nog een keer een digitale training volgen.

Wat ik wel heel goed vond, was dat de docent perfect inspeelde op het eerder stoppen met de training van medeleerlingen (door andere afspraken). We bleven hierdoor nog maar met 5 a 6 personen over, waarop hij besloot de laatste opdracht aan te passen. De casus, waarbij we in tweetallen briefing en uitwerking gingen vergelijken, vond ik heel interessant!

Ik vond het jammer dat we goed merkten dat het online geven van deze training niet zo gemakkelijk ging als een training op locatie. We zijn inmiddels als een jaar aan het werk vanuit huis en ik... Ik vond het jammer dat we goed merkten dat het online geven van deze training niet zo gemakkelijk ging als een training op locatie. We zijn inmiddels als een jaar aan het werk vanuit huis en ik verwachtte eerlijk gezged wel van het NCOI dat er meer ervaring op gedaan is met het thuisleren, zoals dat ook met thuis werken steeds professioneler is geworden.

Ondanks de fijne les, de interactie en manier van lesgeven zijn meerdere opdrachten die vermeld staan in de leeromgeving niet besproken en/of doorgenomen

Simone

Ik vind vooral de online leeromgeving niet prettig. Het tempo gaat eruit doordat het best lang duurt om iedereen op een stoel te zetten om aan het woord te laten. Ik vind het veel onpersoonlijker... Ik vind vooral de online leeromgeving niet prettig. Het tempo gaat eruit doordat het best lang duurt om iedereen op een stoel te zetten om aan het woord te laten. Ik vind het veel onpersoonlijker dan bv Zoom of Teams. Voor de rest was de training prima. Alleen had ik al 2 andere trainingen gehad en daar zat vooral veel overlap in met de 1e trainingsdag.

De stof was van een instap niveau, ik had gehoopt om wat meer mee te krijgen.

Roxana

Beste Wim, Bedankt voor de trainingen. Ik heb zoveel geleerd over merkconceptalisatie en brandpraktijk. Wim is een geweldig, deskundig docent met veelwijze ervaring. De lesmateriaal is erg... Beste Wim, Bedankt voor de trainingen. Ik heb zoveel geleerd over merkconceptalisatie en brandpraktijk. Wim is een geweldig, deskundig docent met veelwijze ervaring. De lesmateriaal is erg behulpzaam.

Jessica

Erg leerzame en leuke masterclass. Trainer Michiel Krom is een uitstekende (online) trainer die het materiaal enthousiast overbrengt. Daarnaast had ik het geluk in een groep vakgenoten te zitten van... Erg leerzame en leuke masterclass. Trainer Michiel Krom is een uitstekende (online) trainer die het materiaal enthousiast overbrengt. Daarnaast had ik het geluk in een groep vakgenoten te zitten van wie ik ook veel heb kunnen leren.

Anyta

Ik volgde de Masterclass Interne Communicatie in de virtual classroom. En hoewel daar mijn voorkeur in eerste instantie niet naar uitging (ik zou deze Masterclass liever 'live' volgen), vond ik de... Ik volgde de Masterclass Interne Communicatie in de virtual classroom. En hoewel daar mijn voorkeur in eerste instantie niet naar uitging (ik zou deze Masterclass liever 'live' volgen), vond ik de les erg boeiend en leerzaam. Michiel Krom gebruikte veel praktijkverhalen, waardoor de stof goed beklijfde. We hebben zelfs het voornemen om in de toekomst nog eens af te spreken met een aantal mede-studenten. Dus ook het netwerken werkte goed ;-)

Nicky

Ik vond Michiel een hele fijne trainer. Hadden veel mogelijkheid om te sparren tussen de mede 'studenten'. Het sluit goed aan op mijn profiel en studie, dus dit was buiten een goede herhaling een... Ik vond Michiel een hele fijne trainer. Hadden veel mogelijkheid om te sparren tussen de mede 'studenten'. Het sluit goed aan op mijn profiel en studie, dus dit was buiten een goede herhaling een zeer informatieve twee daagse!

CRO was zeer boeiend en relevant. Fijne afwisseling in luisteren en werken. In tegenstelling tot andere docenten weet Ernst goed aan te sluiten bij het niveau van de leerlingen. Ook de les was heel... CRO was zeer boeiend en relevant. Fijne afwisseling in luisteren en werken. In tegenstelling tot andere docenten weet Ernst goed aan te sluiten bij het niveau van de leerlingen. Ook de les was heel fijn. Ernst is een goede docent. Ik heb nu een mooie to do lijst voor het verbeteren van mijn eigen site en een stappenplan wat ik moet doen. Jammer dat ik google analytics en seo niet van bem heb gehad. Die lessen waren bagger. Sorry. In het begin heel saai en basic. En dan ineens een supermoeilijke oefening waar je niet uitkomt. Ik weet nog steeds niet wat nou relevante rapporten zijn om te bekijken in analytics. De les van mevr Cijsouw was niet goed en juist frustrerend. Niet iedereen had een analytics account dus een halve dag ging over het inrichten van zon account. Heel saai want we hebben niks zelf gedaan wat relevant is.