SRM

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Pausma, Bart (B.R.)

Betere trainers dan Gonda en Wilma jun je je niet wensen. Zij dompelen je vanaf minuut 1 onder in de de praktijk van coachen en trainen. De uitnodigende en veilige setting nodigt uit en stimuleert... Betere trainers dan Gonda en Wilma jun je je niet wensen. Zij dompelen je vanaf minuut 1 onder in de de praktijk van coachen en trainen. De uitnodigende en veilige setting nodigt uit en stimuleert om actief mee te doen. De aangeboden opdrachten en de theorie (zowel mondeling als schriftelijk) sluiten naadloos aan op de praktijk.

Borneman-Schlepers, Doreen (D.)

Het vak interne communicatie beweegt zich van adviseren naar coachen. Een ontwikkeling die mij erg aansprak, maar waar ik nog geen ervaring mee had. Door deze masterclass is het trainers- en... Het vak interne communicatie beweegt zich van adviseren naar coachen. Een ontwikkeling die mij erg aansprak, maar waar ik nog geen ervaring mee had. Door deze masterclass is het trainers- en coachersvuurtje in mij aangewakkerd. Wat een mooi vak en wat een fijne plek en trainers om deze vaardigheden aan te leren. Veel ervaring, theorie, technieken, maar vooral praktisch bezig zijn. Ervaren. Nog maar net afgerond en de eerste coachvraag en trainingsopdracht al binnen. Hoe gaaf en tegelijkertijd ook spannend. Fijn dat je achteraf nog de mogelijkheid hebt voor een coachgesprek met een van de trainers!

Een 8, omdat ik de cursus heel goed en waardevol vind. Echter om het zelf in praktijk te brengen, zou het fijn zijn als er na het afronden van de masterclass nog wat contactmomenten zouden zijn,... Een 8, omdat ik de cursus heel goed en waardevol vind. Echter om het zelf in praktijk te brengen, zou het fijn zijn als er na het afronden van de masterclass nog wat contactmomenten zouden zijn, zodat je kan toetsen of je de theorie goed in praktijk brengt. Of wellicht een terugkomdag een aantal maanden later.

Veurink, Robin (R.E.J.)

De avonden waren goed, met leuke anekdotes/voorbeelden en redelijk gevuld met handvatten om mee verder te kunnen. Het Do IT weekend maakte mijn verwachtingen niet waar. In de groep waren we niet in... De avonden waren goed, met leuke anekdotes/voorbeelden en redelijk gevuld met handvatten om mee verder te kunnen. Het Do IT weekend maakte mijn verwachtingen niet waar. In de groep waren we niet in staat om op 1 lijn te komen en snel de koers te bepalen voor de case. Heeft allerlei oorzaken, maar daar miste ik toch echt de sturing van de begeleider om wel er uit te halen wat er in zo�n weekend moet zitten. Kortom ik ging met een onvoldaan gevoel naar huis.

Het is een opleiding voor mensen die nog geen online marketeer zijn en dat wel willen worden. Met het diploma heb je een goede basis, maar er valt per online kanaal en overall strategie nog wel veel... Het is een opleiding voor mensen die nog geen online marketeer zijn en dat wel willen worden. Met het diploma heb je een goede basis, maar er valt per online kanaal en overall strategie nog wel veel expertise te winnen.

Blankendaal, Brenda (B.S.)

Wat een fantastische Masterclass. Mooie inzichten, prachtige toepassingen, ik gebruik het zo veel in mijn werk. Mijn gesprekken zijn beter geworden doordat ik echt luister en doorvraag, mijn... Wat een fantastische Masterclass. Mooie inzichten, prachtige toepassingen, ik gebruik het zo veel in mijn werk. Mijn gesprekken zijn beter geworden doordat ik echt luister en doorvraag, mijn trainingen en presentaties. Het was echt genieten.

Deze masterclass maakt je ten eerste een betere adviseur; je leert betere vragen te stellen en oordeelloos te luisteren. Daarnaast het de masterclass me ook veel inzicht in mijzelf gegeven, dat was... Deze masterclass maakt je ten eerste een betere adviseur; je leert betere vragen te stellen en oordeelloos te luisteren. Daarnaast het de masterclass me ook veel inzicht in mijzelf gegeven, dat was het grootste cadeau :)

Baerents, Nienke (N.W.)

Ik vond het een hele ervaring deze opleiding. Echt een persoonlijke Journey doorgemaakt! Veel geleerd en veel kunnen toepassen in de praktijk. Ook veel zakelijke contacten opgedaan. al met al een... Ik vond het een hele ervaring deze opleiding. Echt een persoonlijke Journey doorgemaakt! Veel geleerd en veel kunnen toepassen in de praktijk. Ook veel zakelijke contacten opgedaan. al met al een top opleiding waar nog wel het een en ander aan bijgeschaafd kan worden om het echt op maat te maken voor de deelnemers.

Appelman, Cassandra (C.O.)

Als er een vakgenoot op mijn pad komt met behoefte aan een dergelijke opleiding zal ik jullie zeker aanbevelen. Ik heb zelf heel veel uit deze training gehaald en wens dat ook anderen toe. Het moet... Als er een vakgenoot op mijn pad komt met behoefte aan een dergelijke opleiding zal ik jullie zeker aanbevelen. Ik heb zelf heel veel uit deze training gehaald en wens dat ook anderen toe. Het moet echter wel bij je passen als persoon. Je moet openstaan voor coaching en trainingen faciliteren leuk vinden. Dat was voor mij zeker het geval.

Je leert heel veel van alle online kanalen en kan het gelijk in de praktijk brengen tijdens je werk. Daarnaast hebben de (meeste) docenten veel kennis en praten met veel enthousiasme over het vak... Je leert heel veel van alle online kanalen en kan het gelijk in de praktijk brengen tijdens je werk. Daarnaast hebben de (meeste) docenten veel kennis en praten met veel enthousiasme over het vak wat erg inspireert.