1966 beoordelingen

1966 Reviews

Elif

Nima B

Reactie SRM:

Bedankt voor je sterren-review. Mocht je je ervaringen met ons willen delen dan horen we dit graag!
SRM

Fijne opbouw van de training. Mooie afwisseling van behandeling casussen en theorie. Leerzaam!

Reactie SRM:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve review!

Anouk

Top masterclass en docente! Leuke vorm om echt iets ervan te leren.

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te horen, Anouk! Daar zijn we erg blij mee.
SRM

Erg chaotisch. Veel te veel slides. Onvoldoende toewerken naar de eindopdracht. Ik heb nog steeds te weinig geleerd. Had gehoopt iets meer in te gaan op hoe je een community bouwt. Ik vond het wat... Erg chaotisch. Veel te veel slides. Onvoldoende toewerken naar de eindopdracht. Ik heb nog steeds te weinig geleerd. Had gehoopt iets meer in te gaan op hoe je een community bouwt. Ik vond het wat te oppervlakkig. Had liever gehad dat we de opdrachten thuis moesten doen nav de stof uit het boek en dat bespreken in de klas.

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Jammer om te lezen dat je er weinig van hebt geleerd. We gaan je feedback intern doorzetten. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het... Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Jammer om te lezen dat je er weinig van hebt geleerd. We gaan je feedback intern doorzetten. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.
SRM

De leraren zijn top, aan alle randvoorwaarden van SRM (contact, verzending van boeken, etc.) valt nog wel wat te sleutelen!

Reactie SRM:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de docenten. Verder zullen we je feedback intern met ons meenemen.

Eline

De communicatie via het online systeem was erg onduidelijk en laat gecommuniceerd. De gevraagde voorbereiding kwam niet helemaal terug in de les, mede doordat niet iedereen zich had voorbereid. De... De communicatie via het online systeem was erg onduidelijk en laat gecommuniceerd. De gevraagde voorbereiding kwam niet helemaal terug in de les, mede doordat niet iedereen zich had voorbereid. De lessen waren erg theoretisch, ik mis de toepassing in de praktijk.

Reactie SRM:

Hallo Eline, goed dat je dit aangeeft. Het is natuurlijk zonde als de voorbereiding van een les niet behandeld wordt. We gaan dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit van de... Hallo Eline, goed dat je dit aangeeft. Het is natuurlijk zonde als de voorbereiding van een les niet behandeld wordt. We gaan dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit van de opleiding.

Marc

Ik ben enorm te spreken over de tomeloze flexibiliteit die SRM bood door toedoen van wat vervelende persoonlijke omstandigheden gedurende mijn studie. Hulde voor zo'n prettige opleider. Ik zal... Ik ben enorm te spreken over de tomeloze flexibiliteit die SRM bood door toedoen van wat vervelende persoonlijke omstandigheden gedurende mijn studie. Hulde voor zo'n prettige opleider. Ik zal jullie van harte aanbevelen in mijn netwerk.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je tevreden bent over onze organisatie en flexibiliteit. We kunnen ons goed voorstellen dat je bij vervelende persoonlijke omstandigheden graag flexibiliteit tegemoet ziet en daar... Wat fijn dat je tevreden bent over onze organisatie en flexibiliteit. We kunnen ons goed voorstellen dat je bij vervelende persoonlijke omstandigheden graag flexibiliteit tegemoet ziet en daar spelen we graag op in. We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis, Marc!

Enorm verrijkend

Reactie SRM:

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor je feedback.
SRM

Praktische training waar je handvatten en tips ontvangt, en waar ruim tijd is gereserveerd in het oefenen met rollenspellen. Ook is er ruim voldoende tijd om eigen casuïstiek in te brengen. Een... Praktische training waar je handvatten en tips ontvangt, en waar ruim tijd is gereserveerd in het oefenen met rollenspellen. Ook is er ruim voldoende tijd om eigen casuïstiek in te brengen. Een aanrader voor communicatieadviseurs die zich op strategisch niveau willen gaan begeven of het al zijn en zich verder willen bekwamen.

Reactie SRM:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor het delen van je positieve feedback met ons!
SRM

Docent was vriendelijk en open, maar kon onvoldoende de lesstof overbrengen.
Te weinig voorbeeld -> cases hoe je Growth hacking in praktijk kan brengen
Zaten meerdere spelfouten in de...
Docent was vriendelijk en open, maar kon onvoldoende de lesstof overbrengen.
Te weinig voorbeeld -> cases hoe je Growth hacking in praktijk kan brengen
Zaten meerdere spelfouten in de sheets, waardoor het een door de docent gemaakte training was en weinig SRM lesstof leek te bevatten.
SRM stond overal vermeld op de deur als NCOI dat geeft verwarring
Lunch was mwah
Les inhoud was 1 boek en wat oefeningen

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback! Goed dat je dit aangeeft en we zullen je feedback intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling. We hopen dat je desondanks de opleiding als... Bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback! Goed dat je dit aangeeft en we zullen je feedback intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.