SRM

6.6/10
Groepsgrootte
7.6/10
Lesruimte / Lunch

Zeer inspirerende masterclass met twee onwijs betrokken dames, die zeer bevlogen zijn en enorm veel theoretische kennis hebben die ze koppelen aan wellicht nog meer praktijk verhalen. Daarnaast was... Zeer inspirerende masterclass met twee onwijs betrokken dames, die zeer bevlogen zijn en enorm veel theoretische kennis hebben die ze koppelen aan wellicht nog meer praktijk verhalen. Daarnaast was het invliegen van experts op specifieke onderdelen van de masterclass voor mij doorslaggevend om te kiezen voor SRM.

Henket-Zeldenrust, Martine (M.)

De opleiding sluit aan op de dagelijkse praktijk. Tijdens de lessen is het vooral doen. Je wordt uitgedaagd om vanuit andere invalshoeken naar de praktijk te kijken. Voor ieder onderdeel uit het... De opleiding sluit aan op de dagelijkse praktijk. Tijdens de lessen is het vooral doen. Je wordt uitgedaagd om vanuit andere invalshoeken naar de praktijk te kijken. Voor ieder onderdeel uit het lesprogramma is een docent die zeer gedreven is in het vak.

Ik vond de opleiding enorm waardevol en een toevoeging aan mijn bestaande kennis. Daarnaast waren de lessen super interessant, de leraren echt ervaren in hun vak en vond ik het erg leuk om met... Ik vond de opleiding enorm waardevol en een toevoeging aan mijn bestaande kennis. Daarnaast waren de lessen super interessant, de leraren echt ervaren in hun vak en vond ik het erg leuk om met vakgenoten aan de slag te gaan.

Ik heb door deze opleiding op een leuke goed manier kennis gemaakt met het vakgebied. Je kunt het gelijk toepassen in de beroepspraktijk. Ik merk dat ik er heel veel aan heb gehad. De duur (5... Ik heb door deze opleiding op een leuke goed manier kennis gemaakt met het vakgebied. Je kunt het gelijk toepassen in de beroepspraktijk. Ik merk dat ik er heel veel aan heb gehad. De duur (5 maanden) is daarnaast ook perfect!

Does, Merin Veronique (M.V.) de

Voor een verdieping en verbreding van mijn kennis binnen het communicatievak. SRM, en deze opleiding in het bijzonder, trokken me aan vanwege de praktische insteek, goede omschrijving van de lessen... Voor een verdieping en verbreding van mijn kennis binnen het communicatievak. SRM, en deze opleiding in het bijzonder, trokken me aan vanwege de praktische insteek, goede omschrijving van de lessen en de docenten uit het praktijkveld.

Het is een brede opleiding waarin alle taken van de communicatiemedewerker aan bod komen. Goed dat de opleiding afgesloten wordt met het do-it weekend, zodat e.e.a. in praktijk gebracht kan worden.

Prinssen, Denise (D.)

Ik vond het een zeer leerzame opleiding. Grootste pluspunt: docenten die naast het lesgeven ook dagelijks in de praktijk werken, waardoor de lesstof heel relevant en direct toepasbaar is. Daarnaast... Ik vond het een zeer leerzame opleiding. Grootste pluspunt: docenten die naast het lesgeven ook dagelijks in de praktijk werken, waardoor de lesstof heel relevant en direct toepasbaar is. Daarnaast heb ik er veel aan gehad om ervaring en dilemma's uit te wisselen met klasgenoten en hiermee een netwerk op te bouwen waarop je altijd nog kan terugvallen.

Een waardevolle opleiding die helemaal aansluit bij deze tijd. Jammer genoeg kun je niet alles toepassen in de praktijk, omdat de organisatie zelf niet up to date is. Het zou gewoon voor iedereen op... Een waardevolle opleiding die helemaal aansluit bij deze tijd. Jammer genoeg kun je niet alles toepassen in de praktijk, omdat de organisatie zelf niet up to date is. Het zou gewoon voor iedereen op comm. gebied moeten gelden.

Je leert er echt wat strategisch denken is. En praktisch maken in je werk. Het diploma is veel waard op de arbeidsmarkt. Alleen adviesvaardigheden oefenen in gesprekken vond ik mager, terwijl dat... Je leert er echt wat strategisch denken is. En praktisch maken in je werk. Het diploma is veel waard op de arbeidsmarkt. Alleen adviesvaardigheden oefenen in gesprekken vond ik mager, terwijl dat onderdeel een belangrijke reden was om de opleiding te kiezen. Ik heb ook daadwerkelijk kort erna een andere baan gevonden, mede door de opleiding!

Er komen veel verschillende onderdelen uit het vak aan bod, je krijgt les van gedreven professionals, ik heb geleerd van de ervaringen van mijn medestudenten, de opleiding biedt een fijne mix van... Er komen veel verschillende onderdelen uit het vak aan bod, je krijgt les van gedreven professionals, ik heb geleerd van de ervaringen van mijn medestudenten, de opleiding biedt een fijne mix van doen en denken.