1967 beoordelingen

1967 Reviews

Een interessante opleiding waar ik veel van heb geleerd over de rol, taak en positie van de senior communicatie-adviseur. De verhalen en houding van de verschillende docenten uit de praktijk waren... Een interessante opleiding waar ik veel van heb geleerd over de rol, taak en positie van de senior communicatie-adviseur. De verhalen en houding van de verschillende docenten uit de praktijk waren daarbij het meest behulpzaam. De meeste van de aangeleverde literatuur was heel interessant en leerzaam; enkele 'verplichte' bronnen waren wel sterk gedateerd. Alle docenten waren duidelijks experts in hun vakgebied, maar de didactische kwaliteit wisselde nogal van docent tot docent.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen dat je veel hebt kunnen leren gedurende deze opleiding. We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis!

Maaike

Deze opleiding is een zeer waardevolle aanvulling op mijn baan als brandmanager. Door de verschillende modules en brede aanpak worden alle facetten van brandmanagement aangeraakt. Zeer aan te... Deze opleiding is een zeer waardevolle aanvulling op mijn baan als brandmanager. Door de verschillende modules en brede aanpak worden alle facetten van brandmanagement aangeraakt. Zeer aan te bevelen voor iedereen die een sterk merk wil bouwen of behouden.

Reactie SRM:

Wat goed om te horen, Maaike! Bedankt.

Karlijn

Super leerzaam!

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen Karlijn!
SRM

Ik vond de opleiding minder sterk dan ik van jullie gewend ben. Ik had de indruk dat we GA4 goed zouden induiken, maar we begonnen met wat algemeen GA uitleg. Het niveau verschilde ook wel veel. Ik... Ik vond de opleiding minder sterk dan ik van jullie gewend ben. Ik had de indruk dat we GA4 goed zouden induiken, maar we begonnen met wat algemeen GA uitleg. Het niveau verschilde ook wel veel. Ik had meer theorie willen zien, want ik heb het idee dat we maar 2 uurtjes theorie hebben gehad en de rest van de dag maar een beetje zelf moesten gaan pielen in GA4 met af en toe 1-op-1 begeleiding als je er niet uit kwam.

Ik vond de docent erg aardig, maar hij wist op veel vragen ook geen antwoord helaas.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review. We kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. We nemen dit intern met ons mee!
SRM

Vanwege gezondheidsklachten heb ik bewust gekozen voor een opleiding die ook een online leeromgeving biedt. Helaas bleek na de eerste paar lessen de rest al niet meer via de online leeromgeving te... Vanwege gezondheidsklachten heb ik bewust gekozen voor een opleiding die ook een online leeromgeving biedt. Helaas bleek na de eerste paar lessen de rest al niet meer via de online leeromgeving te volgen, en 'moest' ik toch op locatie verder. Dit is niet altijd gelukt en zo heb ik wat lessen moeten missen.

Verder was het voor mij nuttiger geweest als we na iedere module een opdracht zouden krijgen die we konden toepassen op de praktijksituatie i.p.v. een afsluitende scriptie.

Complimenten voor de docenten, het lesmateriaal en de studieplanning!

Reactie SRM:

Dat kunnen we ons goed voorstellen! Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent over de opleiding.

Simone

Goede docent met veel kennis en deze toepast in de praktijkvoorbeelden van de deelnemende cursisten.

Reactie SRM:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Sofie

Enthousiaste docenten. In de training lag de nadruk wel meer op het effectief en foutloos schrijven en minder op het creatief schrijven dan ik had gehoopt.

Reactie SRM:

Wat goed te horen, Sofie! Bedankt voor het achterlaten van je review!
SRM

Docent, leslocatie, praktische toepassing van de lesstof is allemaal goed.
Docent, leslocatie, praktische toepassing van de lesstof is allemaal goed.
De lesstof was relevant, alleen soms wat gedateerd (screenshots van blogs/websites uit 2014). Dit zou wel een update kunnen gebruiken.

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te lezen! Wat betreft je feedback over het lesmateriaal, hebben we dit intern doorgezet! Bedankt voor je review.

van Dam

Ik heb me aangemeld voor een opleiding hier via het STAP-budget. Allemaal leuk en aardig. De opleiding werd 2x uitgesteld om vervolgens in zijn geheel geannuleerd te worden. Allemaal vanwege te... Ik heb me aangemeld voor een opleiding hier via het STAP-budget. Allemaal leuk en aardig. De opleiding werd 2x uitgesteld om vervolgens in zijn geheel geannuleerd te worden. Allemaal vanwege te weinig aanmeldingen. Gevraagd of ik voor mijn STAP-budget een andere opleiding kon niet mogelijk. het STAP-budget van €1000 kan ik niet meer gebruiken. Ongelofelijk zonde!! Wat ik nog wel het meest ironische ze bieden marketing & communicatie opleidingen aan voor 'senior level', maar kunnen het zelf niet goed in de markt zetten om voldoende aanmeldingen te krijgen!!

Reactie SRM:

Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders... Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Ilse

Een geslaagde training, goede balans tussen de complexiteit van het thema ai en de praktische toepasbaarheid met behulp van de vele beschikbare tooling. Ook de concrete aansprekende voorbeelden en... Een geslaagde training, goede balans tussen de complexiteit van het thema ai en de praktische toepasbaarheid met behulp van de vele beschikbare tooling. Ook de concrete aansprekende voorbeelden en prettige interactie tussen de deelnemers en de trainer waren van toegevoegde waarde.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen dat het een geslaagde training is geweest, Ilse! Heel erg bedankt voor je feedback.