SRM

6.6/10
Groepsgrootte
7.6/10
Lesruimte / Lunch

De opleiding dwingt je bepaalde keuzes in het opstellen van een Marketingcommunicatieplan bewust en goed onderbouwd te nemen. Gemis is het online marketingcommunicatie-deel, wat t.o.v. de offline... De opleiding dwingt je bepaalde keuzes in het opstellen van een Marketingcommunicatieplan bewust en goed onderbouwd te nemen. Gemis is het online marketingcommunicatie-deel, wat t.o.v. de offline communicatie minimaal belicht wordt.

Ik had nog weinig kennis van alle online mogelijkheden en heb deze opleiding ervaren als een goed startpunt om die wereld te gaan verkennen. het resultaat voor mij is dat ik nu van veel dingen weet... Ik had nog weinig kennis van alle online mogelijkheden en heb deze opleiding ervaren als een goed startpunt om die wereld te gaan verkennen. het resultaat voor mij is dat ik nu van veel dingen weet wat het is en hoe het werkt. Ik kan er over meepraten en over adviseren. Wil ik met een van de 'specialistische' onderdelen serieus zelf aan de slag, dan is verdere verdieping wel nodig.

Ik heb van deze opleiding veel geleerd, het programma zat inhoudelijk goed in elkaar, was afwisselend, goede docenten. Persoonlijk vond ik het wel veel huiswerk naast een fulltime (40 uur per week)... Ik heb van deze opleiding veel geleerd, het programma zat inhoudelijk goed in elkaar, was afwisselend, goede docenten. Persoonlijk vond ik het wel veel huiswerk naast een fulltime (40 uur per week) drukke baan. Organisatorisch was het niet altijd even strak geregeld.

Ik vond niet alle lessen aansluiten bij de opleiding. Bleef soms te wazig en o.b.v. eigen ervaring/inzicht/visie i.p.v. onderzoek of erkende literatuur. Meest concrete voorbeeld was de les over... Ik vond niet alle lessen aansluiten bij de opleiding. Bleef soms te wazig en o.b.v. eigen ervaring/inzicht/visie i.p.v. onderzoek of erkende literatuur. Meest concrete voorbeeld was de les over presentatie techniek. Deze les had niets met de opleiding te maken, maar was een les gesprekstechniek.

Gelderen-Wantenaar, Mariska (M.F.) van

Het niveau van de lesdagen was goed en de dagen waren erg leuk. Er is weinig ruimte voor oefenen met de stof in deze korte opleiding. Voor een deel komt dat goed met de notitie, maar voor een... Het niveau van de lesdagen was goed en de dagen waren erg leuk. Er is weinig ruimte voor oefenen met de stof in deze korte opleiding. Voor een deel komt dat goed met de notitie, maar voor een duurzamer resultaat zou de opleiding mi langer mogen duren. Verder voelde ik me bij SRM wel een nummer. Enerzijds omdat je niet herkend wordt (wat ook wel begrijpelijk is, maar toch niet leuk), anderzijds doordat SRM twitter geen tweets/mentions van cursisten beantwoordt/deelt, maar wel die van eigen docenten bv. Het lijkt me dat jullie het goede voorbeeld zouden moeten geven. Ik ben wel heel blij deze opleiding te hebben gedaan, het heeft me zeker meer bagage gegeven voor het uitoefenen van mijn werk op meer strategisch niveau. Verder is het net als met autorijden, je leert het verder in de praktijk.

De cursus is erg leerzaam. De leraren zijn enthousiast en nemen je goed mee door de theorie. Wat ik miste is de werkelijke toepassing. We hebben uiteraard een notitie moeten maken maar persoonlijk... De cursus is erg leerzaam. De leraren zijn enthousiast en nemen je goed mee door de theorie. Wat ik miste is de werkelijke toepassing. We hebben uiteraard een notitie moeten maken maar persoonlijk vind ik nog lastig in te schatten hoe me dit precies gaat helpen in mijn baan.

Burg, José (J.M.T.) van der

Ik heb het al eerder teruggekoppeld: hoewel het allemaal best interessant was, voldeed de training niet aan mijn verwachtingen. Andere cursisten deelden die mening. De extra les die jullie daarom... Ik heb het al eerder teruggekoppeld: hoewel het allemaal best interessant was, voldeed de training niet aan mijn verwachtingen. Andere cursisten deelden die mening. De extra les die jullie daarom aanboden, was ook boeiend maar helaas helemaal niet gericht op Online PR @ Social Media. We hebben vooral communicatieve vraagstukken ontrafeld. Dus nee, niet tevreden...

Jan Pierhagen

Goede mix van opfrissen van de basis & oefenen met praktijkvoorbeelden. Trainer is een ervaren rot in het vak, weet de lesstof voor alle cursisten relevant te maken en zijn 'edutainment' in Youp... Goede mix van opfrissen van de basis & oefenen met praktijkvoorbeelden. Trainer is een ervaren rot in het vak, weet de lesstof voor alle cursisten relevant te maken en zijn 'edutainment' in Youp van 't Hek stijl maakt dat de dag voorbijvliegt

Nynke Wiersma

- Algemeen:
De opleiding en begeleiding is echt gericht op jouw groei als individuele professional en dat maakt het een intens, maar zeer waardevol traject.
- Trainers Gonda en Gerald:...
- Algemeen:
- Trainers Gonda en Gerald:
Top! Reflectief vermogen op eigen rol en programma. Kennis van zaken, wel vanuit een sterke eigen communicatievisie.
- Sprekers:
Mag iets meer oud-of-the-box, bijvoorbeeld een wetenschapper. In de voorgeschreven opleidingsliteratuur zit die brede blik wel;
- Inhoud:
Goede focus op het resultaat. Mooie balans tussen ontwikkeling vakkennis en persoonlijke ontwikkeling;
- Niveau:
Mag best nog een tandje hoger als je echt de toppers wilt 'kweken'
- Locatie:
- SRM-bureau:
Communicatie moet beter. Onduidelijkheid over datums, verouderde informatie op de website.

Marjan Torensma

Groei! Op zowel persoonlijk als professioneel vlak. Gerald Morssinkhof en Gonda Duivenvoorden vullen elkaar op bijzondere wijze aan en leggen de vinger op de zere plek. Dat is mooi, want het stelt... Groei! Op zowel persoonlijk als professioneel vlak. Gerald Morssinkhof en Gonda Duivenvoorden vullen elkaar op bijzondere wijze aan en leggen de vinger op de zere plek. Dat is mooi, want het stelt je in staat een effectievere communicatieprofessional te worden.Ik sta sindsdien steviger en met nog meer plezier in het vak.