SRM

Groepsgrootte
7.6/10
Lesruimte / Lunch

Mulder, Hinke (H.)

De masterclass is een ideale combinatie van theorie en praktijk. Het biedt niet alleen handvatten wanneer je je wilt ontwikkelen tot coach of training maar is waardevol voor iedere... De masterclass is een ideale combinatie van theorie en praktijk. Het biedt niet alleen handvatten wanneer je je wilt ontwikkelen tot coach of training maar is waardevol voor iedere communicatieadviseur of manager.

Oosterholt, Yvonne (Y.)

Na deze training heb ik de bagage die je als goede communicatieadviseur nodig hebt in de organisatie. Faciliteren van bijeenkomsten/trainingen, het stellen van de juiste vragen, meer inzicht in de... Na deze training heb ik de bagage die je als goede communicatieadviseur nodig hebt in de organisatie. Faciliteren van bijeenkomsten/trainingen, het stellen van de juiste vragen, meer inzicht in de type opdrachtgevers die er zijn en hoe daarop te anticiperen als adviseur/coach. Een verrijking voor het uitoefenen van mijn vak!

Ik vond de cursus van toegevoegde waarde voor mijn werk als marketingcommunicatieadviseur. Ik zal de cursus dan ook zeker aanraden bij collega's die zich ori?nteren op een cursus voor verdieping van... Ik vond de cursus van toegevoegde waarde voor mijn werk als marketingcommunicatieadviseur. Ik zal de cursus dan ook zeker aanraden bij collega's die zich ori?nteren op een cursus voor verdieping van hun vak. Een leerzame en leuke cursus!

Munnick, Boris (A.H.B.) de

Heel praktijkgericht, zeer deskundige docent, Do It-weekend nuttig als afronding. De vier avonden zijn goed gevuld, zelfs zodanig dat met enige uitbreiding tot 5 of 6 avonden nog iets meer de diepte... Heel praktijkgericht, zeer deskundige docent, Do It-weekend nuttig als afronding. De vier avonden zijn goed gevuld, zelfs zodanig dat met enige uitbreiding tot 5 of 6 avonden nog iets meer de diepte zou kunnen worden ingegaan. All in all een aanrader!

Als je vakmatig met marketing / communicatie te maken hebt, dan is dit een hele effectieve en intensieve training die diverse inzichten geeft die je gelijk in de praktijk kunt brengen.

Goede trainer, waardevolle aanvulling op het gebied van branding wanneer je al een stevige marketingkennis hebt. Stof is goed op niveau, in een korte tijd leer je relatief veel bij. Mooie combi van... Goede trainer, waardevolle aanvulling op het gebied van branding wanneer je al een stevige marketingkennis hebt. Stof is goed op niveau, in een korte tijd leer je relatief veel bij. Mooie combi van theorie en praktijk (caseweekend).

Concreet, prettige sfeer id groep, geen examen, goed niveau, stof is bruikbaar in praktijk. Locatie is Utrecht goed bereikbaar. Duur v.d. sessies en ook afsluitend weekend heel goed. Docent Guy is... Concreet, prettige sfeer id groep, geen examen, goed niveau, stof is bruikbaar in praktijk. Locatie is Utrecht goed bereikbaar. Duur v.d. sessies en ook afsluitend weekend heel goed. Docent Guy is zeer kundig en heeft humor.

Kulik, Lode (L.)

Bijzonder inspirerende masterclass, die je niet alleen op een nieuwe manier leert nadenken over het vak communicatie, maar over organisaties in het algemeen in de digitale toekomst. Niet direct... Bijzonder inspirerende masterclass, die je niet alleen op een nieuwe manier leert nadenken over het vak communicatie, maar over organisaties in het algemeen in de digitale toekomst. Niet direct praktisch toepasbaar, maar ik heb ontzettend veel energie uit deze masterclass gehaald - en daar zit de grote meerwaarde. Na deze masterclass omarm je de (onzekere) digitale toekomst en treed je deze met lef en vertrouwen tegemoet!

Salentijn, Elisa (E.S.)

Door de masterclass communicatiecoach en -trainer heb ik mijn coachvaardigheden kunnen toetsen en verbeteren. De handvatten en oefeningen in het training hebben me het laatste zetje gegeven om... Door de masterclass communicatiecoach en -trainer heb ik mijn coachvaardigheden kunnen toetsen en verbeteren. De handvatten en oefeningen in het training hebben me het laatste zetje gegeven om daadwerkelijk te gaan trainen.

Hebben, Manou (M.A.M.)

Ik vond het een ontzettend leerzame en inspirerende masterclass. Vooral het werken met de methode van het 'tweede scherm' was erg leerzaam. Het deel over het opzetten van een training had voor mij... Ik vond het een ontzettend leerzame en inspirerende masterclass. Vooral het werken met de methode van het 'tweede scherm' was erg leerzaam. Het deel over het opzetten van een training had voor mij korter gemogen en daardoor meer tijd voor het onderdeel coachen. De inspiratiedag was heel leuk maar ook veel indrukken en informatie en weinig tijd voor reflectie. Deze dag voelde voor mij meer als een cadeautje dan een opleidingsdag.