1956 beoordelingen

1956 Reviews

Carlijn

Leerzame masterclass. Docent sluit goed aan bij de praktijk en weet met aansprekende anekdotes heel treffend het communicatievak in beeld te brengen. Enige minpunt vind ik de aansluiting bij de... Leerzame masterclass. Docent sluit goed aan bij de praktijk en weet met aansprekende anekdotes heel treffend het communicatievak in beeld te brengen. Enige minpunt vind ik de aansluiting bij de eigen praktijk. Had gehoopt meer eigen casussen te kunnen inbrengen, zodat we van zowel de docent als medestudenten konden leren, heel specifiek op de eigen praktijk.

Joanne

Achteraf was de inhoud van de cursus niet helemaal wat ik zelf nodig heb - ik dacht/hoopte dat het iets meer zou gaan over het meetbaar maken en ROI van communicatie. Wellicht heb ik zelf niet goed... Achteraf was de inhoud van de cursus niet helemaal wat ik zelf nodig heb - ik dacht/hoopte dat het iets meer zou gaan over het meetbaar maken en ROI van communicatie. Wellicht heb ik zelf niet goed gelezen. Desalniettemin een interessante cursus dag en goede. leuke docent.

Ik vond deze training heel erg prettig. Gegeven door een echte ervaringsdeskundige en met genoeg afwisseling tussen kennis delen en zelf uitproberen. Heel erg waardevol voor iedereen die gaat... Ik vond deze training heel erg prettig. Gegeven door een echte ervaringsdeskundige en met genoeg afwisseling tussen kennis delen en zelf uitproberen. Heel erg waardevol voor iedereen die gaat schrijven voor chatbot en/of voice of voor diegene die dit al doen!

Reactie SRM:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Koen

In de planning ging een hele hoop mis. Mijn examentraining en live businesscase werden pas ingepland 11 maanden na de laatste lessen. Ik had toen de opleiding al ruim een halfjaar afgerond. Ik heb... In de planning ging een hele hoop mis. Mijn examentraining en live businesscase werden pas ingepland 11 maanden na de laatste lessen. Ik had toen de opleiding al ruim een halfjaar afgerond. Ik heb meermaals aangegeven dat ik daarom niet aanwezig zou zijn bij de businesscase en examentrainingen, maar kreeg alsnog telefoontjes van de docenten die mij verwachten op deze momenten.

Daarnaast kreeg ik aanvankelijk een verkeerd boekenpakket (voor businessmarketing ipv consumentenmarketing B2)

Ten derde was het jammer dat de B2 module online was ivm weinig aanmeldingen. De online lesomgeving (Vitero) werkte ook totaal niet gebruiksvriendelijk.

Waarom beoordeel ik de opleiding dan toch zo hoog?
Ook al ging er best wat mis, de communicatie met SRM verliep altijd erg prettig. Ik heb alleen maar vriendelijke en meedenkende mensen aan de telefoon gehad. Daarnaast ben ik erg te spreken over de docenten die ik heb meegemaakt. Zij waren vakbekwaam, enthousiasmerend en hebben mij erg gemotiveerd.
Ook buiten de lessen om waren zij te bereiken met vragen en zelfs toen het lesprogramma al was afgelopen kon ik bij ze terecht met vragen en voor advies. Ook de inhoud van de opleiding was erg goed en sloot aan bij de NIMA examens (schriftelijk en mondeling) die ik heb afgelegd.

Kortom: een goede opleiding, vriendelijke mensen en zeer goede docenten. De randzaken daaromheen kunnen echter nog verbeterd worden.

Reactie SRM:

Beste Koen, bedankt voor het delen van je feedback met ons. Je verbeterpunten nemen wij uiteraard met ons mee ter verbetering van de kwaliteit en service. Verder zijn we blij om te lezen dat je... Beste Koen, bedankt voor het delen van je feedback met ons. Je verbeterpunten nemen wij uiteraard met ons mee ter verbetering van de kwaliteit en service. Verder zijn we blij om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding en hoe alles uiteindelijk toch goed is gekomen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
SRM

Ik vond het erg veel theorie. Wat voor een 2 training van 2 dagen ook wel logisch toch. Maar ik miste wel wat meer interactie.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent over de opleiding. We nemen je feedback verder intern met ons mee.

Tanja

Docenten zijn onderling wel heel verschillend. Dat is niet erg, want dat maakt het ook wel heel afwisselend en dat je uit verschillende invalshoeken zaken bekijkt. Maar ik vond wel dat de meesten... Docenten zijn onderling wel heel verschillend. Dat is niet erg, want dat maakt het ook wel heel afwisselend en dat je uit verschillende invalshoeken zaken bekijkt. Maar ik vond wel dat de meesten niet erg goed op de hoogte waren van hetgeen er geleerd moet worden en de daarbij behorende exameneisen.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Tanja! We gaan je feedback intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Daphne van Kesteren

Hele fijne training. Susan is een echte ervaringsdeskundige en weet haar kennis en ervaring op een inspirerende manier over te brengen. Maar, we gingen ook zelf aan de slag! We konden dus direct een... Hele fijne training. Susan is een echte ervaringsdeskundige en weet haar kennis en ervaring op een inspirerende manier over te brengen. Maar, we gingen ook zelf aan de slag! We konden dus direct een vertaalslag maken van theorie naar praktijk. Dat vond ik heel prettig. Door samen te brainstormen ervaren we hoe het er aan toe gaat in de praktijk. Al met al een hele waardevolle training.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen, Daphne! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Anneke Keurntjes-Pieters

Een zinvolle training wanneer je wat mer over contentmanagement wilt weten.In de breedste zin van het woord. Wel veel theorie aan de hand van slides. Wel wat handvaten gekregen om te gebruiken in... Een zinvolle training wanneer je wat mer over contentmanagement wilt weten.In de breedste zin van het woord. Wel veel theorie aan de hand van slides. Wel wat handvaten gekregen om te gebruiken in het werk.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review, Anneke! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.