Wilmien Schuurman

Persoonlijke aandacht is uw kracht!

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie was goed vindbaar en duidelijk, kwam op mij professioneel en deskundig over. Ik voelde mij uitgenodigd. Dat ik de dag na mijn aanvraag gebeld werd vond ik heel prettig en zorgvuldig.... De informatie was goed vindbaar en duidelijk, kwam op mij professioneel en deskundig over. Ik voelde mij uitgenodigd. Dat ik de dag na mijn aanvraag gebeld werd vond ik heel prettig en zorgvuldig. Ik heb het contact als persoonlijk ervaren en vond dat de medewerker goed op mij en mijn behoefte afstemde. Dit gaf mij een gevoel van vertrouwen in uw organisatie.

Een overzichtelijke website met gebundelde informatie over diverse opleidingen en daardoor erg handig om doorheen te struinen en te kijken wat er op welk gebied allemaal aangeboden wordt.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een brochure aangevraagd en deze direct via de mail ontvangen. De volgende dag werd er contact met mij opgenomen om te vragen of ik alle nodige informatie had, of dat ik misschien nog vragen... Ik heb een brochure aangevraagd en deze direct via de mail ontvangen. De volgende dag werd er contact met mij opgenomen om te vragen of ik alle nodige informatie had, of dat ik misschien nog vragen ergens over had. Erg nette en competente service, waarbij ook goed naar alternatieven gekeken wordt. Er wordt geluisterd naar waar je op zoek naar bent en met je meegedacht. Ik ben goed geholpen en beveel daarom springest graag aan!

Nette jongeman die me goed heeft geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Hij heeft me een mail gestuurd waarin ik alle info kon vinden. Helaas was de opleiding verwijderd door NHBO. Hij gaat maandag voor me uitzoeken wat de reden hiervan is. Verder was het top!

proffessional trainer

Mooi platform, handig en handzaam

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk in te vullen, de resultaten laten nog op zich wachten, maar een kwestie van tijd hoop ik

De site is zeer overzichtelijk met direct de juiste opleidingen in een oogopslag

Beschrijf hier uw ervaring

N.a.v. jullie opties ben ik naar een opendag geweest en ga me zeer waarschijnlijk inschrijven

Snel, duidelijk en zeer prettig geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie op de site is duidelijk. Waar nog vragen zijn, wordt er snel gereageerd. Eventuele verdere informatie wordt eigenlijk gelijk via de mail gegeven. Heel prettig!

Snel antwoord en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Korte vraag en een helder antwoord.

Bart Middelberg / SenSolid

Snelle en vriendelijke hulp elke keer dat ik contact met springest opneem! Keep up the good work :)

-Professioneel
-Weten waar de kennis zit
-Vriendelijk
-All around positive

Bogaers Taleninstituut BV

Springest kan een aanvulling zijn van de div. Opleidingaanbieders.

Beschrijf hier uw ervaring

Als een training dagelijks kan starten zou dat aan te geven moeten zijn als aanbieder.

Michelle stam

Super dat Ik even gebeld werd over mijn gekozen opleiding

Keurige info
Zeker duidelijk