Met recht Juridisch

De adviseur was goed voorbereid en heeft mijn vragen snel kunnen beantwoorden.

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij de adviseur heb ik mijn opties kunnen verminderen tot een keuze tussen 2 aanbieders.

Kort snel duidelijk. Precies wat ik zocht.

Beschrijf hier uw ervaring

Na informatie online gevonden hebben had ik nog wat korte hulp nodig. Dit is via telefonische afspraak kort en krachtig geregeld. Precies wat ik nodig had. Daarna een snelle opvolging door een... Na informatie online gevonden hebben had ik nog wat korte hulp nodig. Dit is via telefonische afspraak kort en krachtig geregeld. Precies wat ik nodig had. Daarna een snelle opvolging door een bevestiging en informatie waar ik iets mee kan.

Suzanne

Snelle en volledige informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was niet zeker of een specifieke masterclass geschikt voor mij zou zijn. Ik heb de vraag per email gesteld en kreeg de volgende dag al een email terug met volledige informatie op een persoonlijke... Ik was niet zeker of een specifieke masterclass geschikt voor mij zou zijn. Ik heb de vraag per email gesteld en kreeg de volgende dag al een email terug met volledige informatie op een persoonlijke manier (dus niet een standaard tekst geknipt en geplakt)

Bij Springest staan de wensen van de klant centraal, er wordt supersnel en efficiënt gehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben door Bas Aangeenbrug geholpen. Door goed te luisteren naar wat ik wou, heeft hij binnen no-time een lijst met 10 cursussen opgesteld, die aansloten op mijn wensen. Hij is erg vriendelijk,... Ik ben door Bas Aangeenbrug geholpen. Door goed te luisteren naar wat ik wou, heeft hij binnen no-time een lijst met 10 cursussen opgesteld, die aansloten op mijn wensen. Hij is erg vriendelijk, behulpzaam en denkt goed mee met wat je wilt! Ik sta nu ingeschreven bij de cursussen die ik wou, dankzij de hulp van Bas. Ik ben zeer tevreden over Springest en beveel het iedereen aan!

UseClark

Fijn contact. Behulpzaam en toegankelijk. Maatwerk, dank! ***

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen 24 uur had ik een persoonlijk antwoord op de mail, met toegespitste informatie voor mijn casus.
Fijne mensen daar bij Springest! Die denken tenminste mee :-)

Wendy

Ik had mij via de verkeerde weg ingeschreven, hierdoor moest ik met enige haast zorgen dat ik alsnog via de goede weg werd ingeschreven. Akberet heeft mij hier heel goed bij geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was makkelijk om in contact te komen met Springest toen ik mij via een andere weg moest inschrijven en de data hiervoor niet in de online omgeving werden aangeboden (omdat het die dag erna al... Het was makkelijk om in contact te komen met Springest toen ik mij via een andere weg moest inschrijven en de data hiervoor niet in de online omgeving werden aangeboden (omdat het die dag erna al zou starten). Zij heeft toen een aanpassing gedaan waardoor dit voor mij mogelijk was en ik mij makkelijk kon inschrijven.

Fantastisch hoe Milou van Springest mij heeft geadviseerd in het vinden van de voor mij meest geschikte training/opleiding.

Beschrijf hier uw ervaring

De ontvangen informatie was zeer duidelijk en heel goed gericht op het voorgesprek met Springest. Mede dankzij de goede begeleiding heb ik een geschikte studie kunnen vinden.

Gekozen voor 12 dagen Grafische vormgeving met Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign en vormgeven
bij NHBO, locatie Eindhoven.

Beschrijf hier uw ervaring

Bedankt voor de suggesties, Amsterdam en randstad is voor mij niet in de buurt en 2 of 3 dagen is voor mij tekort.
In de klassikale opleiding bij NHBO zit wat ik allemaal zoek. Dit is 1 van...
In de klassikale opleiding bij NHBO zit wat ik allemaal zoek. Dit is 1 van de vele cursussen die ik in 2019 ga volgen.

St. Vooruit

Snel een passend, dan wordt er ook nog goed meegedacht en vrijblijvend advies gegeven. Daar word ik blij van!

Happy Office

Als er iets onduidelijk is (dat is overigens niet zo vaak) en er is contact met een medewerker van Springest is dat altijd heel prettig. Zo ook deze keer!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik begreep iets niet in de instructie, dus stuurde een mailtje en kreeg de volgende dag een heel aardig antwoord