Eline Janssen

De medewerkers van Springest zijn heel servicegericht; als ik een mailtje stuur met vragen krijg ik meestal binnen een halfuur een reactie.

Beschrijf hier uw ervaring

Als aanbieder is het soms even zoeken om je account op de site te plaatsen. Fijn dat ik met mijn vragen steeds terecht kon bij de helpdesk van Springest.

Ik vroeg om aanpassing van mijn geboortedatum, en binnen vijf minuten was het geregeld.

Reactie Springest.nl:

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Bedankt voor je ervaring. Hoewel je aangeeft dat je binnen vijf minuten geholpen bent heb je ons een 6 gegeven als cijfer. Heb je voor ons feedback over hoe wij je volgend keer beter kunnen helpen? Dit horen wij graag op info@springest.nl.
Josje Karg

Zonconnect

De opleiding die ik zoek kan niet in maatwerk gegeven worden. Ik denk dat ik te vroeg ben.
Warmtepomp installateurs zijn straks massaal nodig en de opleiders zouden hier direct op moeten inspringen.
Jammer dat het nog niet zover is.

Beschrijf hier uw ervaring

De website gaf verwarrende informatie. Wat is er overdag en wat is er 'savonds te volgen aan opleidingen. Niet echt duidelijk.
Jammer dat de aangeboden cursus alleen in Rotterdam te volgen...
Jammer dat de aangeboden cursus alleen in Rotterdam te volgen is.
Personeel wel behulpzaam en reageert snel.

Reactie Springest.nl:

Beste,
Beste,
Jammer dat je nog geen passende optie hebt gevonden. Zou je kunnen aangeven welke opleiding voor jou onduidelijk was? Wij zullen contact opnemen met de opleider om dit terug te koppelen en te vragen of zij het kunnen aanpassen. Je kan dit mailen naar info@springest.nl.
Mijn collega van de Helpdesk zal je verder helpen met het zoeken naar een opleiding. Komende week zal er contact worden opgenomen. Mocht je nog vragen hebben of mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, hoor ik het graag.
Josje Karg

Het is wel even zoeken hoe Springest werkt, haal hierdoor niet alles eruit

Beschrijf hier uw ervaring

Het is, vind ik, wel zoeken hoe alles werkt. maar als je dat eenmaal door hebt kom je er wel uit. Zeer tevereden over klantenservice en hun snelle reageren
Tip: De evaluaties zelf aan kunnnen...
Tip: De evaluaties zelf aan kunnnen passen zodat je er ook eigen zaken over de training op kwijt kan

Snel en adequaat geholpen met een extra tip!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben snel geholpen, direct duidelijk wat ik zelf nog moest doen door middel van gebruik van printscreens en heldere uitleg in de mail. fijn dat ik er niet achteran hoef te mailen of bellen en in 1... Ik ben snel geholpen, direct duidelijk wat ik zelf nog moest doen door middel van gebruik van printscreens en heldere uitleg in de mail. fijn dat ik er niet achteran hoef te mailen of bellen en in 1 keer goed geholpen ben.

Uitmuntende service en enorm oplossingsgericht!!

Beschrijf hier uw ervaring

Hebben een complete mogelijkheid de cursus in het Portugees te volgen.
snelle service.
duidelijke aanbieding

Prima geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

De site is duidelijk en het gesprek erna was er prettig.
De persoon aan de telefoon heeft me goede tips gegeven en heeft mij verder kunnen helpen.
Erg prettig en niet opdringerig.

Emma Pompe

Werkt goed, wel lastig nog.

Beschrijf hier uw ervaring

goed te woord gestaan. ik kreeg gelijk reactie. goed hulp.

Rudy Nobel

Snel en accuraat geholpen bij mijn hulpvraag.

Beschrijf hier uw ervaring

Vragen via mail werden snel beantwoord. Informatie was niet altijd snel voor handen waardoor ik contact heb opgenomen via mail. Het telefonisch contact met een van uw medewerkers was prettig en ik... Vragen via mail werden snel beantwoord. Informatie was niet altijd snel voor handen waardoor ik contact heb opgenomen via mail. Het telefonisch contact met een van uw medewerkers was prettig en ik was snel geholpen.

Goede uitleg wat mijn mogelijkheden zijn.