Erwin

Beschrijf hier uw ervaring

Goed overzicht van opleidingen en trainingen op het specifiek gezochte onderwerp met een goede support aan de achterkant. Goede support en opvolging van de gevraagde items. Waarbij er ook nog wordt... Goed overzicht van opleidingen en trainingen op het specifiek gezochte onderwerp met een goede support aan de achterkant. Goede support en opvolging van de gevraagde items. Waarbij er ook nog wordt meegedacht en meer mogelijkheden worden aangedragen in een overzichtelijke email. Ook telefonisch goed te woord gestaan.

Tandartspraktijk Kollenhof

In één telefonisch gesprek mijn wens kenbaar gemaakt en binnen 2 werkdagen een uitgewerkt antwoord ontvangen, prima!

Alhoewel de bedoelingen wellicht goed zjn, komt het erg opdringerig over als na opvragen van informatie (schriftelijk/digitaal) gebeld wordt; vermeld liever een contactadres en laat de opvrager bij... Alhoewel de bedoelingen wellicht goed zjn, komt het erg opdringerig over als na opvragen van informatie (schriftelijk/digitaal) gebeld wordt; vermeld liever een contactadres en laat de opvrager bij vragen zelf contact opnemen.

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals bij samenvatting vermeld: laat opvrager zelf bij vragen contact opnemen. Ga niet (bijna) gelijk bellen. Variatie in informatievoorziening. Sommige brochures duidelijk, andere beperkt (enkele... Zoals bij samenvatting vermeld: laat opvrager zelf bij vragen contact opnemen. Ga niet (bijna) gelijk bellen. Variatie in informatievoorziening. Sommige brochures duidelijk, andere beperkt (enkele zelf zonder verdere contactgegevens).
Ik ben mij aan het oriënteren en heb wellicht een cursus op het oog.

I.K. Training & Ontwikkeling

Erg prettig en behulpzaam.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg prettig telefoongesprek waar ik goed werd geholpen en er meteen werd gekeken naar waar ik mijn aanbod nog verder kan optimaliseren. En heel goed om te zien dat Springest ontwikkelt en verbeterd... Erg prettig telefoongesprek waar ik goed werd geholpen en er meteen werd gekeken naar waar ik mijn aanbod nog verder kan optimaliseren. En heel goed om te zien dat Springest ontwikkelt en verbeterd naar aanleiding van feedback.

Snelle en adequate service

Beschrijf hier uw ervaring

Bij vragen wordt meteen actie ondernomen en de vraag/ het verzoek wordt snel en correct afgehandeld.

Hans Slagboom Arbo Select

Snel en eenvoudig de juiste opleiding gevonden

Beschrijf hier uw ervaring

Alle info is goed en helder weergegeven, Timon belde nog op of de informatie voldoende beeld heeft gegeven over de keuze in opleidingen. Complimenten.

J van Dokkumburg

Prima ervaring ik ga de opleiding volgen

Fijn dat er een inschrijving is, maar jammer dat de betaling aan mij te lang duurde.

Beschrijf hier uw ervaring

sinds een jaar is de info sterk verbetert. bejegening en follow up na telefonisch contact is uitstekend

Mariejos visker

Netjes geholpen

Komt niets uit.

Beschrijf hier uw ervaring

Zo goed als geen opdrachten van de site. Ik kan me niet voorstellen dat dit voor een ander interessant kan zijn. Ik weet niet wie er uiteindelijk wat aan verdient of beter van wordt, maar wij in elk... Zo goed als geen opdrachten van de site. Ik kan me niet voorstellen dat dit voor een ander interessant kan zijn. Ik weet niet wie er uiteindelijk wat aan verdient of beter van wordt, maar wij in elk geval niet. Gelukkig weten onze opdrachtgevers ons op een andere manier te vinden.

Reactie Springest.nl:

Beste,
Beste,
Jammer om te horen dat je niet eruit hebt kunnen halen wat je verwachtte. Mijn collega van de Opleiders Helpdesk gaf dat ze jullie een paar keer hebben geprobeerd te bereiken hierover.
Mochten jullie in de toekomst weer willen samen werken, helpen mijn collega's van de Opleiders Helpdesk jou daar graag bij. Je kan ze doordeweeks altijd bereiken tussen 9:00 - 18:00 op support@springest.nl of 020 – 770 8221.
Josje Karg