Denken mee, zonder zich op te dringen.

Beschrijf hier uw ervaring

In eerste instantie reageerde ik op een opleiding die ik bij nader inzien te prijzig vond. Springest kwam vervolgens met goede en betaalbare alternatieven.

C. Strijker/P&MKooy

Duidelijk overzicht van diverse opleidingen

Beschrijf hier uw ervaring

Een duidelijk overzicht van diverse aanbieders. Ook zeker goed dat er nog nagebeld wordt. Zo kan er nog gerichter worden gezocht naar de juiste keuze.

Joyce van Mondfrans

Fijn, snelle reactie en behupzaam

Snelheid
Duidelijkheid

Team4Teams

Goede mogelijkheid om in contact te komen met klanten.

Beschrijf hier uw ervaring

het is altijd de vraag of je een eerlijke kans krijgt, immers je weet niet wie de klant is, wat ze precies doen en of er niet (toch nog) andere partijen mee doen, die dan een flinke voorsprong... het is altijd de vraag of je een eerlijke kans krijgt, immers je weet niet wie de klant is, wat ze precies doen en of er niet (toch nog) andere partijen mee doen, die dan een flinke voorsprong hebben. Fijn dat Springest dit zelf ook check! Dat geeft deze acquisitie mogelijkheid onze voorkeur.

Je moet een heel aantal klikken doen om de informatie te vinden die je nodig hebt en sommige informatie is niet aanwezig

Beschrijf hier uw ervaring

het is vooral vanaf het begin niet duidelijk om deelnemers aan onze programma's die via Springest lopen verder af te handelen op vlak van facturatie - niet altijd duidelijk wie moet gefactureerd... het is vooral vanaf het begin niet duidelijk om deelnemers aan onze programma's die via Springest lopen verder af te handelen op vlak van facturatie - niet altijd duidelijk wie moet gefactureerd worden (btw nummer) wanneer. nu, eenmaal de facturen zijn opgemaakt en aan jullie bezorgd is er geen opvolging mogelijk (status, betaaldatum, en dergelijke) tenzij ik dit nog niet gevonden heb op jullie site

Reactie Springest.nl:

Beste,
Bedankt voor je ervaring. Ik heb jouw feedback doorgegeven aan onze Opleiders Helpdesk. Zij gaan je verder helpen bij je vragen over de facturatie.
Met vriendelijk groet,
Josje...
Beste,
Met vriendelijk groet,
Josje Karg

Marlieke

Fijne service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik krijg een uitgebreid en persoonlijk advies na een vraag over een cursus Google Adwords.

Quinten

Leuk mooi kort gesprek

Beschrijf hier uw ervaring

Ja en legde zelfs uit over misschien een andere opleiding

Ik mis een module in mijn werkmap. Daarom heb ik contact gezocht met springest.
Ik mis een module in mijn werkmap. Daarom heb ik contact gezocht met springest.
binnen tien minuten kreeg ik een bericht met hierin de melding dat de module zo spoedig mogelijk geregeld gaat worden.

Beschrijf hier uw ervaring

ik vind het zeer prettig dat ik zo snel geholpen ben, ook is de mail netjes en duidelijk.

Sales Leadership Academy

Kundig en snel advies.

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerker die mijn vraag heeft beantwoord was erg duidelijk in haar communicatie. Daarnaast heeft ze de moeite genomen om mijn opleiders pagina te bekijken en me zo een tip gegeven over een... De medewerker die mijn vraag heeft beantwoord was erg duidelijk in haar communicatie. Daarnaast heeft ze de moeite genomen om mijn opleiders pagina te bekijken en me zo een tip gegeven over een feature die uit stond, terwijl het wellicht juist handig is om deze aan te hebben staan.

Kortum, erg kundig en duidelijk advies. Dank daarvoor

Snelle en duidelijke reactie op mijn informatieve vraag.