Telefoon Trainingen

Het moet niet gekker worden. Judith is een mensen mens, Kijkt nergens meer van op en staat 2 benen op de grond.,

Beschrijf hier uw ervaring

Judith is het sterke punt. De verrassing achteraf bij betaling van een lead verraste mij een beetje. En ook weer niet want ik vroeg me af waar jullie van moeten draaien. Ik vind de site wel sterk... Judith is het sterke punt. De verrassing achteraf bij betaling van een lead verraste mij een beetje. En ook weer niet want ik vroeg me af waar jullie van moeten draaien. Ik vind de site wel sterk gericht op open inschrijving en dat maakt het aangeven voor data (maatwerk) lastig te begrijpen. Ik wil dat de klanten in 1 oogopslag begrijpen dat zijzelf data vaststellen.

Ik bereken mijn tarief per groep en niet per persoon. Dat is primair nuet zichtbaar. Wel in het subscherm, naar dan moet dat eerst worden aangeklikt.

En waar moet ik dan mijn ervaring samenvatten in 1 zin????? Er is geen veld!!

Hans Streng

Ik was ( als aanbieder van opleidingen) zeer ontevreden over de nieuwe opzet van leads en inschrijvingen en heb daar een lange mailcorrespondentie over gevoerd met Judith van der Toorn.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben en blijf van mening dat de keuzes die Springest heeft gemaakt m.b.t. leads en inschrijvingen voor mij als opleider heel slecht zijn uitgepakt. Maar door de mailuitwisseling met Judith snap... Ik ben en blijf van mening dat de keuzes die Springest heeft gemaakt m.b.t. leads en inschrijvingen voor mij als opleider heel slecht zijn uitgepakt. Maar door de mailuitwisseling met Judith snap ik nu veel beter hoe Springest tot die keuzes is gekomen.
Judith heeft inde mailuitwisseling steeds uitgebreid antwoord gegeven op al mijn opmerkingen en vragen.

Anne Fleur heeft mijn vraag snel en goed beantwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en beleefd te woord gestaan. De accreditatie werd meteen afgehandeld. Goede service dus.

Cäcilia Pigmans - Lemmens

Springest denkt met je mee en gaat zelfs een stap verder door trainingen te realiseren die nog niet in de lijst staan.

Beschrijf hier uw ervaring

Springest, jullie werken heel snel waardoor je binnen 1 dag de gewenste training in je agenda staat. Klasse!

Art and the City

Als opleider heb je altijd een luisterend en behulpzaam oor bij de mensen van Springest. Ze weten bovendien altijd gelijk wie je bent en wat je doet.

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie was duidelijk.

Goed, snel

Beschrijf hier uw ervaring

Onze samenwerking dateert al van 2010 of 2011 toen zowel Springest als kenniscentrum B.O.S. nog maar net waren begonnen. Springest is mooi doorgegroeid (net als wij) en blijft oog houden voor de... Onze samenwerking dateert al van 2010 of 2011 toen zowel Springest als kenniscentrum B.O.S. nog maar net waren begonnen. Springest is mooi doorgegroeid (net als wij) en blijft oog houden voor de kleinere, particuliere opleiders. Dat is fijn. Nadeel voor mij als kleine zelfstandige is, dat ik niet altijd tijd heb de administratieve zaken te regelen bij Springest: bij alle opleidingen alle lesdata invoeren, kost vaak te veel tijd. Zou fijn zijn als dat vereenvoudigd kan worden (bijvoorbeeld bij wekelijks les een functie waarbij het systeem na invoer van de startdatum en het aantal lessen zelf de data invoert).

Ik werd snel, vriendelijk en correct geholpen. Springest Support reageert doorgaans ook snel. goed werk!

Het plaatsen van de opleiding was goed zelf uit te voeren.

Beschrijf hier uw ervaring

Als aanbieder: goed om te kunnen plaatsen. Helaas niet veel ervaring met reacties.

Eric

Was een nuttige training. Alles werd duidelijk uitgelegd met goede voorbeelden