Betere service dan bij de trainingbureaus

Beschrijf hier uw ervaring

Waar ik gewend ben om gebeld te worden door opdringerige verkopers van opleiders en trainingbureaus zijn de medewerkers van Springest erg vriendelijk en adviseren ze zonder direct te willen... Waar ik gewend ben om gebeld te worden door opdringerige verkopers van opleiders en trainingbureaus zijn de medewerkers van Springest erg vriendelijk en adviseren ze zonder direct te willen verkopen. Helemaal top ik ben geholpen en heb een passende training gevonden!

Snel en correct

Beschrijf hier uw ervaring

Ben dank zij de juiste instructies ingeschreven in cursus

DVTadvies bv

Goede communicatie en handige informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Goed telefonisch geholpen. Verder handige informatie verkregen per email.

Professionele service bij het koppelen van leermogelijkheden aan je interesses, met klantvriendelijkheid!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben gauw en goed geholpen, er werd goed met mij mee gedacht en daarom kreeg ik al gauw een passend aanbod om uit te kiezen. Fijn contact en goede diensten, dank!

René Vogels, TOV-onderzoeksbureau

Zeer duidelijke en snelle reacties, per mail en telefonisch.

Beschrijf hier uw ervaring

Keuzemogelijkheden naast de primair aangevraagde informatie, ter vergelijking.
Keuzemogelijkheden naast de primair aangevraagde informatie, ter vergelijking.
Snelle en duidelijke beantwoording per mail en, ongevraagd, telefonisch contact met Akberet D. die het beter vond even telefonische uitleg te geven; zeer gewaardeerd.
Reële kans dat ik cursus ga volgen via Springerest.

cees krommenhoek

Ik krijg een vriendelijk persoon aan de lijn die goed geinformeerd is en snel en duidelijk kan helpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb mij ingeschreven voor EHBO eerste hulp E learning en kreeg in eerste instantie de bijlage niet geopend, Dit is zeer snel
verholpen naar mijn tevredenheid.

Eric De vaal

Prima cursus die aansluit op ons werkgebied.

Beschrijf hier uw ervaring

Leerzame cursus met veel praktijk situaties wat mij persoonlijk erg aanspreekt .Jos en Albert bedankt voor deze 2 leerzame dagen .

Snel geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Hallo, Ik had een probleem met het aanmelden over een opleiding en ben snel direct duidelijk geholpen. bedankt!

Wim

Zeer attent dat jullie mij bellen om te checken of ik er uit ben.
Op deze manier krijgt men in ieder geval niet het idee een 'nummer' te zijn.
Zelf ben ik er nog niet uit of Nemas HRM nu...
Zeer attent dat jullie mij bellen om te checken of ik er uit ben.
Op deze manier krijgt men in ieder geval niet het idee een 'nummer' te zijn.
Zelf ben ik er nog niet uit of Nemas HRM nu iets voor mij is. Ik laat het jullie nog weten.

Tot nu toe heeft Springest ons prima geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Twee keer telefonisch contact gehad met een vraag. Beide keren direct iemand aan de lijn gekregen. En beide keren ondernam die medewerker direct actie. Top!