Kookstudio Velperbroeck

Klantvriendelijk, dynamisch, snel, resultaatgericht, realistisch, jong, datagestuurd, menselijk, het werkt

Beschrijf hier uw ervaring

Prima begeleiding met de start van mijn nieuwe account als opleider. Een kookstudio is niet direct het medium dat veel op Springest te vinden is. Er wordt alles aan gedaan om mijn plekje te vinden... Prima begeleiding met de start van mijn nieuwe account als opleider. Een kookstudio is niet direct het medium dat veel op Springest te vinden is. Er wordt alles aan gedaan om mijn plekje te vinden op deze site.

Prima vriendelijke service.

Yvonne de Ruiter

Mijn verzoek is snel afgehandeld, en heel attent telefonisch op de hoogte gehouden van het proces.

Snelle afhandeling
Telefonisch geinformeerd over stand van zakenBinnen een week kon ik me al inschrijven

Saskia Huisman/ Gemeente Almere

Een supersnel antwoord op mijn mail. #dankjewel Springest

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was op zoek naar een opleiding en had nog een vraag over de duur van de opleiding. Pim, dankjewel voor je snelle reactie. Nu kan ik aan de slag!

Op vragen reageren snel met dei informatie waar je om vroeg.

Inge Scheper / Cultcommunicatie

Snel. prettig en kundig te woord gestaan en geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Meteen geregeld wat ik wilde.
Op de site is alles heel goed vindbaar en te vergelijken, dat geeft een goed beeld wat bij je past en wat niet.
Toen ik gebeld werd is alles meteen...
Meteen geregeld wat ik wilde.
Toen ik gebeld werd is alles meteen geregeld, echt super!!

Simone Koch

en mijn zoon is dan ook onlangs gestart met de opleiding dierverzorging. Nick Huiberts heeft ons op een zeer beleefde en enthousiaste wijze geïnformeerd over de mogelijkheden/opleidingen,
en mijn zoon is dan ook onlangs gestart met de opleiding dierverzorging.
Heel erg bedankt !

D. de León Subías

Duidelijk antwoord. Precies wat ik wilde weten.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel snel antwoord van Danny van Rijn. De informatie was duidelijk en antwoordde precies wat ik wilde weten.

Snelle reactie

snel de fout opgelost

Victorine

Zeer kundig, eerlijk en snel advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Een heel sympathiek luisterend oor, meedenkend en adviserend. Onverwacht contact en binnen korte tijd helderheid in mijn zoektocht naar juiste studie.
Dank!