Judith heeft adequaat de storing opgepakt en daarop geadviseerd. Storing verholpen. Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

De supportsite werkt prima.

Elma van den Broek

Vriendelijk te woord gestaan en de medewerker dacht goed mee.

Zie hierboven.
Als jobcoach kan ik nu met m'n client gaan overleggen over de meest passende opleiding, en kan hij zich gaan inschrijven.

Elsta

Na een test gemaakt te hebben bij Springtest kwam ik terecht bij een fijne cursus.

Beschrijf hier uw ervaring

De toets bracht direct aan het licht welke soort cursus ik zocht. Binnen een week was ik ingeschreven bij een cursus van Braint. Zowel Springtest als Braint, zijn me prima bevallen: een cursus op... De toets bracht direct aan het licht welke soort cursus ik zocht. Binnen een week was ik ingeschreven bij een cursus van Braint. Zowel Springtest als Braint, zijn me prima bevallen: een cursus op maat, te volgen op mijn eigen tijd en plaats en ingericht naar mijn gewenste niveau. Ik heb het contact, de begeleiding en het niveau van de cursus als erg prettig ervaren.

Tilly Henzen

Snel reactie terug, precies het aanbod dat ik nodig had, goede service en aanvullend advies; dát wordt gewaardeerd!
Fijn om te ervaren dat het service level dat ik zelf altijd nastreef hier...
Fijn om te ervaren dat het service level dat ik zelf altijd nastreef hier ook wordt gehanteerd!

Beschrijf hier uw ervaring

Precies het juiste aanbod waar ik naar op zoek was, snelle reactie terug, en juist nog die extra informatie zorgt er voor dat ik Springest zeker zal aanbevelen bij anderen.

Alphabet

Geweldige cursus met Anouk Smulders

Direct het gewenste antwoord!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en duidelijk geholpen. Meteen ingeschreven voor een cursus ;-)

Prima gesprek betreffende inschrijving training.

Beschrijf hier uw ervaring

Veel tijd genomen om e.e.a. door te nemen.

Monique van der Have

Prettig, snel en proffesioneel

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb al prettig ervaren dat ze je een dag de kans geven om je eerst te orrienteren en dag erna te bellen. Fijn contact gehad, op mijn vragen snel antwoord gekregen of hier later over teruggebeld.

Telefonisch contact met de opleidingsverstrekker verliep vlot en correct. Zonder erom te moeten vragen werd een mail verstuurd met de correcte informatie die ik vroeg. perfect geregeld !

Beschrijf hier uw ervaring

Klantendienst werkt correct en doet echt moeite om de nodige info mee te geven.

Violet

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geïnformeerde medewerker. Super vriendelijk en komen afspraken na