Op een snelle manier informatie aanvragen

Beschrijf hier uw ervaring

Met één aanvraag voor een cursus heb ik diverse aanbiedingen gekregen. Er is ook op een makkelijke manier een aantal aanbiedingen naast elkaar gelegd zodat deze op een eenvoudige manier... Met één aanvraag voor een cursus heb ik diverse aanbiedingen gekregen. Er is ook op een makkelijke manier een aantal aanbiedingen naast elkaar gelegd zodat deze op een eenvoudige manier gerapporteerd kan worden

HP Metaal

Pim van den Bos heeft ons duidelijke informatie gegeven en meedenkend te woord gestaan.

Klaas / Janssen Biologics BV

Je wordt geholpen met een advies op maat!

Beschrijf hier uw ervaring

De persoonlijke aandacht is een pluspunt, ik hoop snel met mijn opleiding te kunnen starten!

Je wordt snel en correct geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Je vriendelijk te woord gestaan en alle informatie wordt duidelijk verwoord zodat je ook precies weet wat je weten wilt

M Wielemaker

Na het ontvangen van de informatie over een van de opleidingen van Springest, ben ik heel enthousiast geworden om deel te gaan nemen hieraan.

Beschrijf hier uw ervaring

Het spreekt mij aan dat er informatie over Steven Covey in de opleiding betrokken wordt. Ik ben op een prettige manier te woord gestaan door dhr. Oost. Graag wil ik meer weten over de opleiding en... Het spreekt mij aan dat er informatie over Steven Covey in de opleiding betrokken wordt. Ik ben op een prettige manier te woord gestaan door dhr. Oost. Graag wil ik meer weten over de opleiding en ben van plan om nog een keer contact op te nemen.

Eelco Bambacht

Ik heb 4 April jl een basiscursus (W)OR gehad in Utrecht van Jos Linnemann ,
Dit was een super cursus een leuke groep en super docent .Die luisterde naar je vraag .
Dus de OR Academy...
Ik heb 4 April jl een basiscursus (W)OR gehad in Utrecht van Jos Linnemann ,
Dus de OR Academy raad ik zeker aan

Snel, makkelijk en persoonlijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Na het opvragen van de gewenste informatie is er voldoende contact om verduidelijking te krijgen over de cursus. Inschrijven en afhandeling gaat vlot.

Jolet

Ik werd goed geholpen en mijn vragen werden tevens goed beantwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben beleefd ter woord gestaan. De nodige informatie werd mij in het eerste mailtje meteen al gegeven. Als ik een vraag had, werd deze duidelijk beantwoord. Alles wat ik nodig had om een... Ik ben beleefd ter woord gestaan. De nodige informatie werd mij in het eerste mailtje meteen al gegeven. Als ik een vraag had, werd deze duidelijk beantwoord. Alles wat ik nodig had om een beslissing te maken over de opleiding, is mij door Springest geboden.

Tanja

Goed! Een snelle reactie op mijn aanvraag.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goed. De persoonlijke benadering door de trainer van Heijsen Internet & Academy is voor mij keuze geweest om training daar te volgen. Inmiddels training gevolgd. De trainer was deskundig en... Zeer goed. De persoonlijke benadering door de trainer van Heijsen Internet & Academy is voor mij keuze geweest om training daar te volgen. Inmiddels training gevolgd. De trainer was deskundig en duidelijke uitleg in de prettige sfeer.

Heb een prima cursus gevonden op Terschelling .