St. Vooruit

Wat ik zelf altijd nastreef, vind ik terug bij Springest: snel reageren en goed aanbod.

Beschrijf hier uw ervaring

Ieder verzoek wordt direct beantwoord. Altijd weer een passend aanbod en anders wordt er direct verder gezocht.
Fijn dat er nog bedrijven zijn die zo adequaat handelen en waar het contact ook nog persoonlijk is. Ik beveel Springest graag bij anderen aan.

Jeroen Pronk

Prima contact - helder wat ik kan verwachten

Beschrijf hier uw ervaring

Alles via e-mail en dat is voor mij prima. Persoonlijke toon.

Redbook

Wij zijn een aanbieder op Springest, en vinden Springest een prettig en veelbelovend platform. Er is nog veel ruimte voor verdere innovatie en uitbreiding van de mogelijkheden. Wij hopen dat dit ook... Wij zijn een aanbieder op Springest, en vinden Springest een prettig en veelbelovend platform. Er is nog veel ruimte voor verdere innovatie en uitbreiding van de mogelijkheden. Wij hopen dat dit ook gaat gebeuren en denken graag mee.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede vindbaarheid op internet, support snel en goed, integratiemogelijkheden via API nu nog beperkt maar wel prettig dat het kan, uitstekende positie in de markt van corporate organisaties met... Goede vindbaarheid op internet, support snel en goed, integratiemogelijkheden via API nu nog beperkt maar wel prettig dat het kan, uitstekende positie in de markt van corporate organisaties met leerportalen.

Goofie Griffioen

Spijkers met koppen slaat meneer Spijker van Springtest,nl

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle reactie per telefoon op mijn vraag via mail gesteld.
Duidelijk,gezellig en respectvol gesprek met alle antwoorden op mijn vragen.
Tijdens het prettige gesprek kwamen er meer...
Zeer snelle reactie per telefoon op mijn vraag via mail gesteld.
Duidelijk,gezellig en respectvol gesprek met alle antwoorden op mijn vragen.
Tijdens het prettige gesprek kwamen er meer vragen bij mij naar boven en ook deze werden meteen uitgezocht en ik werd meteen weer teruggebeld met alle antwoorden. Introductie dagen werden mij ook verteld. Ik word er nog net niet heen gereden. Volgende week hebben wij weer een contact moment stelt meneer Spijker zelf voor. "Wellicht kan ik dan nog wat voor jou doen of uitzoeken" .Tot nu toe zeer tevreden en daar is het laatste woord nog niet mee gezegd :)

Ik ben goed geholpen met de vraag die ik had.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kreeg een snel en helder antwoord

Meerdere keren goed en zeer vriendelijk geholpen door vast contactpersoon Robin.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het uitzoeken en vastleggen van een opleiding heb ik meerdere keren contact gehad met Springest. Ik ben elke keer heel vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen. Ook pro-actieve en... Bij het uitzoeken en vastleggen van een opleiding heb ik meerdere keren contact gehad met Springest. Ik ben elke keer heel vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen. Ook pro-actieve en goede opvolging steeds. Top!

Goede info gehad. Duidelijk

Duidelijke info!

Viean

Via contactformulier op de site enkele vragen gesteld.
Daar is heel snel en compleet antwoord op gegeven.
Complimenten!!

Beschrijf hier uw ervaring

Terugkoppeling was vooral snel, duidelijk en volledig.

Een betere en voordeligere opleiding dankzij Springest.

Beschrijf hier uw ervaring

De adviseur wist veel over de opleidingen en legde het goeduit. Al snel kwam hij met een betere opleiding die nog voordeliger was. Ik kwam weer een stap verder met het maken van mijn keuze. Ik ben... De adviseur wist veel over de opleidingen en legde het goeduit. Al snel kwam hij met een betere opleiding die nog voordeliger was. Ik kwam weer een stap verder met het maken van mijn keuze. Ik ben er erg blij mee! Dankjewel Timon.

IloveColours

Verhelderend

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben met mijn training onvoldoende zichtbaar geweest tussen het grote dienstaanbod van jullie. Ik dat daar persoonlijk meer van verwacht en heb afgelopen jaar mijn bedrijfswerkzaamheden ´te... Ik ben met mijn training onvoldoende zichtbaar geweest tussen het grote dienstaanbod van jullie. Ik dat daar persoonlijk meer van verwacht en heb afgelopen jaar mijn bedrijfswerkzaamheden ´te weinig´ zichtbaar gemaakt.

Nu ik per feb. bij een andere organisatie ga werken die veel trainingen voor andere verzorgd, met name voor een bepaalde doelgroep dacht ik eraan om jullie platform te gaan inzetten. Daarom ben ik met weer gaan heroriënteren en mijn eigen trainingen op open inschrijvingen gaan zetten. Stap voor stap. Toch goed om dit eens persoonlijk af te stemmen en wie weet gaan we samen verder ´bouwen´. We zullen het gaan zien. #laatjezien.