Snelle service met duidelijke uitleg

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had problemen om bepaalde data op Springest te krijgen en na kort mailverkeer was het mij duidelijk en lukte het daarna in 1 keer

Mark

Prettige manier om een opleiding te zoeken, waarbij goed gekeken wordt naar jou wensen

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige ervaring, zeer goed geholpen en duidelijke antwoorden op mijn vragen gekregen.

Ik kan dat nog niet helemaal beoordelen. Ofschoon we al jaren onze cursussen bij jullie in het aanbod hebben staan, hebben we nog nooit een actief Springest beleid gevoerd.
Dat moet nu wel...
Dat moet nu wel gaan gebeuren. We zullen zien dus.
De website ziet er goed uit. Ik zie wel een probleem. Onze organisatie, GBMC, is actief betrokken bij de ontwikkeling van een nieuwe Europese project management methode (PM²) en geeft daarin cursussen. Echter, jullie trefwoorden systeem kent wel PMI en Prince2, maar niet PM². Klanten kunnen ons dus niet vinden. Is daar iets aan te doen?

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer hulpvaardige helpdesk, mn Anne Fleur! Dank daarvoor!
Verder, zie mijn antwoord op de eerste vraag.

Computerkiijk

Erg aardige klantenservice.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben net begonnen met het aanbieden van mijn cursussen op Springest en het bevalt goed.

KlantGenerator

Service is prima en snel.

Beschrijf hier uw ervaring

probleem was dat de automatische ondertekening op Springest niet lijkt te werken. omdat het niet snel opgelost kon worden zijn de instellingen handmatig aangepast. Toesturen contract en verwerken... probleem was dat de automatische ondertekening op Springest niet lijkt te werken. omdat het niet snel opgelost kon worden zijn de instellingen handmatig aangepast. Toesturen contract en verwerken daarvan. Dat ging soepel.

Jammer maar ik heb geen antwoord op mijn vraag gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik sta al ingeschreven voor een cursus maar vroeg ,hoe ik kon betalen. Heb geen IDeal.

Elise

Proactieve en behulpzame houding

Klantvriendelijke houding

Fraaie site, soms wel erg veel opties, maar professioneel als platform.

Beschrijf hier uw ervaring

Als aanbieder van opleidingen hebben wij belang om goed vindbaar te zijn. Ik merkte dat de zoekfunctie erg letterlijk staat ingesteld (als wij bijvoorbeeld Examentrainingen aanbieden en je zoekt op... Als aanbieder van opleidingen hebben wij belang om goed vindbaar te zijn. Ik merkte dat de zoekfunctie erg letterlijk staat ingesteld (als wij bijvoorbeeld Examentrainingen aanbieden en je zoekt op Examentraining (enkelvoud) werkt dit minder. Verder non-actieve opleiders beter verwijderen.

GameHouse

Ideaal om zo meer inzicht te kunnen krijgen in Holacracy in de praktijk. Vooral een goede ervaring door de passie en kennis van het team.

Beschrijf hier uw ervaring

Via via gewezen op de Holacracy safari. Ideaal om je hier zo voor in te kunnen schrijven om te kunnen proeven van Holacracy in de praktijk. Het bijwonen zelf was vooral goed vanwege de duidelijke... Via via gewezen op de Holacracy safari. Ideaal om je hier zo voor in te kunnen schrijven om te kunnen proeven van Holacracy in de praktijk. Het bijwonen zelf was vooral goed vanwege de duidelijke passie en kennis en de ruimte om vragen te stellen. Technische opzet was in eerste instantie niet erg goed (matige geluidskwaliteit maakte de meeting onvolgbaar), maar werd gelukkig gefixt.

Joop van de Hoef

Duidelijke vraagstellingen en follow up

Snelle organisatie
Blijven het traject volgen