Carlo23

Vriendelijke en vooral klantgerichte instelling

Beschrijf hier uw ervaring

Vraag neergelegd die niet door springest gerealiseerd zou kunnen worden. Kreeg alert bericht dat ze er alsnog in zouden duiken om het te realiseren

Al zoekende naar de juiste aanbieder van een opleiding, geeft Springest.nl je snel een compleet overzicht van de betreffende aanbieders.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond het een duidelijk overzicht en het gaf mij direct alle gewenste informatie. Het contact met Bas Spijker verliep zeer aangenaam. Gaf alle mogelijkheden aan en n.a.v. het gesprek zette hij ook... Ik vond het een duidelijk overzicht en het gaf mij direct alle gewenste informatie. Het contact met Bas Spijker verliep zeer aangenaam. Gaf alle mogelijkheden aan en n.a.v. het gesprek zette hij ook alle beloofde acties direct uit.
Nog niet ingeschreven voor de betreffende opleiding, daar deze beslissing elders ligt.

Robert Tettelaar

Attente reactie met goede opvolging.

Beschrijf hier uw ervaring

N.a.v. vragen van opleiders een verzoek ingediend om als keurmerk op de website te worden vermeld, hetgeen correct en voortvarend is opgepakt en afgehandeld.

Algemeen advies, geen maatwerk

Beschrijf hier uw ervaring

Wat algemeen oppervlakkig advies wat ik zelf ook al wel van de website had gehaald. Niet op mijn persoon/ specifieke situatie toegespitst

Linda

Springtest is een fijn forum om hulp te krijgen bij het zoeken naar een geschikte opleiding, je kunt je eigen voorkeuren aangeven en daar gaan ze goed op in.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is persoonlijk, snel reactie. Je krijgt een zeer beleefd en persoonlijk antwoord op je vragen. Dit scheelt ook veel uitzoekwerk en vergelijken, dat wordt voor je gedaan op een zeer prettige... Het is persoonlijk, snel reactie. Je krijgt een zeer beleefd en persoonlijk antwoord op je vragen. Dit scheelt ook veel uitzoekwerk en vergelijken, dat wordt voor je gedaan op een zeer prettige manier.

Ik had ten eerste niet gedacht dat ik persoonlijk advies zou krijgen, voor mij al plus plus.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke afspraken gemaakt. Mij het gevoel gegeven menens te willen helpen. Duidelijke informatie ontvangen van de adviseur. Zowel via de telefoon als via de mail.

Joyce Vriezen

Wanneer je op zoek bent naar een bedrijfsoplng ben je bij Springest op het juiste adres.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb via de mail en aan de telefoon contact gehad. Ik ben in beide gevallen uitstekend geholpen. In het eerste geval heb ik een Projact management cursus gevolgd, die erg goed beviel. En nu hebben... Ik heb via de mail en aan de telefoon contact gehad. Ik ben in beide gevallen uitstekend geholpen. In het eerste geval heb ik een Projact management cursus gevolgd, die erg goed beviel. En nu hebben ze geholpen aan de juiste cursus MS Project.

Oprecht behulpzaam, pro-actief en snel in reageren

Maarten De Zeeuw

Springest is een fijn bedrijf om mee samen te werken!

Beschrijf hier uw ervaring

Als opleider werken wij samen met springest. Onze ervaring is zeer positief wat betreft de contacten, de ondersteuning en de adequaatheid qua handelen. De gekochte Leads zijn helaas niet altijd even... Als opleider werken wij samen met springest. Onze ervaring is zeer positief wat betreft de contacten, de ondersteuning en de adequaatheid qua handelen. De gekochte Leads zijn helaas niet altijd even goed, maar dat is "All in the game"

Goed geholpen, ik had een korte vraag en heb kort antwoord gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb duidelijke informatie teruggekregen over het verschil tussen een Lead in de vorm van een PDF of Springest pdf. Het antwoord had eventueel nog wat sneller kunnen komen, of via een chat kunnen... Ik heb duidelijke informatie teruggekregen over het verschil tussen een Lead in de vorm van een PDF of Springest pdf. Het antwoord had eventueel nog wat sneller kunnen komen, of via een chat kunnen praten ipv de mail.