Desislava

They answer me at time.

Tecona B.V.

Via Springest heb ik informatie opgevraagd en ik heel snel een reactie ontvangen van Ellis waar ik iets mee kan, zij is een vriendelijke en betrokken persoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Ellis heeft heel goed mijn vraag en doel begrepen om een opleiding te vinden voor zakelijk schrijven en heeft een organisatie gevonden waar ik nu contact mee ga opnemen.

Ik ben tevreden met hoe ik ben geholpen, omdat het snel in orde gemaakt is.

snelheid en oplossingsgerichtheid

Monique

Wat fijn dat er op maat gekeken wordt naar je behoefte en vraag en wat bij je past!

Beschrijf hier uw ervaring

Net wat meer op maat voorstellen en aanvullingen daar waar nodig. Met een dag extra bijvoorbeeld die voorbereidend precies aansluit op de opleiding die ik wil gaan volgen.

Ik werd goed geholpen bij het kiezen van een cursus bij Springest. Ik wist niet goed welke cursus het beste zou aansluiten bij mijn werk. Door mailcontact met een van de adviseurs was de keus snel... Ik werd goed geholpen bij het kiezen van een cursus bij Springest. Ik wist niet goed welke cursus het beste zou aansluiten bij mijn werk. Door mailcontact met een van de adviseurs was de keus snel gemaakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Er word ontzettend snel gereageerd op mails en niet op een opdringerige manier. Groot pluspunt!

Udo

Vlotte reactie op informatie aanvraag, duidelijke informatie en niet te opdringerig.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site en vlotte reactie op informatie verzoek. Plezierig en net contact.

Mischa Geertsen

Goede opvolging en persoonlijk advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Na het aanvragen van de informatie werd ik een aantal dagen later gebeld door een adviseur om te kijken of ik al geholpen was. Voor mijn medewerker was ik specifiek op zoek naar een ''coachings... Na het aanvragen van de informatie werd ik een aantal dagen later gebeld door een adviseur om te kijken of ik al geholpen was. Voor mijn medewerker was ik specifiek op zoek naar een ''coachings cursus'' aangeboden in het Engels en dezelfde dag kreeg ik al een aantal opties per mail in de bus.

Helaas sloot het aanbod in deze situatie niet aan, maar dit is volledig te begrijpen gezien de taalbarierre. In het Nederlands wel ruimvoldoende keus aan aansluitende workshops.

Ik zou de service zeker aanbevelen!

KLM

Doet het prima!

Duidelijk!

Jeanne Kapitein

Snel en duidelijk advies van vriendelijke medewerker.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk en goed advies. Ga me beslist inschrijven