Stefanie Schaar/RSM

Snelle, correcte en vakkundige antwoorden en persoonlijke bejegening, Ga zo door!

Reaal Dier & Zorg

Supersnel antwoord waardoor ik mij snel kon inschrijven voor een opleiding

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Hierdoor kon ik mij snel inschrijven voor de opleiding die ik wilde gaan doen.

Snel antwoord; goed meegedacht

Beschrijf hier uw ervaring

Medewerkster heeft me goed geholpen; ik had een bepaalde dienst uitstaan, die zij heeft aangezet. Ik wist niet dat dit financiële consequenties had voor mij (had de voorwaarden niet (goed) gelezen... Medewerkster heeft me goed geholpen; ik had een bepaalde dienst uitstaan, die zij heeft aangezet. Ik wist niet dat dit financiële consequenties had voor mij (had de voorwaarden niet (goed) gelezen en zij had het me niet gezegd), maar met 1 mailtje was de dienst weer uitgezet. Goed opgelost dus!

Marjolein Leenen, Gemeente Rotterdam

Prettig telefonisch contact met Timon, duidelijke uitleg en hij vertelde me over de mogelijkheid om optioneel een opleiding te reserveren, en dat heeft hij toen voor me in orde gemaakt meteen. Top!

René Dijkstra, Etex group

Excel Basis training was, leuk, leerzaam, handig en een vaardigheid die onmisbaar is.

Beschrijf hier uw ervaring

Volle inzet van de trainer, bracht het spontaan en leuk.
Info was duidelijk en snel te vinden. men moet wel oefenen, maar dat is natuurlijk met alles wat je leert.
Ik had geen benul van...
Volle inzet van de trainer, bracht het spontaan en leuk.
Ik had geen benul van de mogelijkheden van Excel.
Trainer was vol elan, ondanks zijn vele trainingen
Vervolg zou ik over een paar maanden willen volgen

Mooie tool, voor kleinere zelfstandige helaas niet handig.

Beschrijf hier uw ervaring

Wellicht kan ik een keer na de zomer deelnemen aan een van jullie bootcamps.
18 juni verzorg ik al een sessie bij een klant, dus kan ik niet aanwezig zijn.
De toegankelijk en...
Wellicht kan ik een keer na de zomer deelnemen aan een van jullie bootcamps.
18 juni verzorg ik al een sessie bij een klant, dus kan ik niet aanwezig zijn.
De toegankelijk en vindbaarheid van jullie initiatief vind ik goed.
De praktijk is echter dat ik onvoldoende 'binding' opbouw of inschrijvingen ontvang.
Kan op leads reageren (en betalen) maar had liever gehad dat men mij op inhoud zou terugvinden.
Waarschijnlijk is mijn aanbod en vind mijn manier van werken onvoldoende aansluiting bij de doelgroep.
Zal er de komende zomer verder naar kijken en mijn conclusie trekken cq. aanpassingen doorvoeren.

Na het afschaffen van de leads heb ik een jaar lang geen aanvragen gehad en daarom was ik niet erg positief over Springest; nu de leads weer in ere hersteld zijn wacht ik voorzichtig optimistisch af... Na het afschaffen van de leads heb ik een jaar lang geen aanvragen gehad en daarom was ik niet erg positief over Springest; nu de leads weer in ere hersteld zijn wacht ik voorzichtig optimistisch af wat dit gaat brengen.

Beschrijf hier uw ervaring

De conversie van leads naar inschrijvingen was altijd erg hoog omdat ik die conversie zelf begeleidde en ik degene ben die aan een aanvrager precies kon vertellen wat die persoon wilde weten. Dus ik... De conversie van leads naar inschrijvingen was altijd erg hoog omdat ik die conversie zelf begeleidde en ik degene ben die aan een aanvrager precies kon vertellen wat die persoon wilde weten. Dus ik was heel tevreden over Springest totdat de leads vorig jaar werden afgeschaft: een heel jaar lang geen enkele inschrijving via Springest. De drempel om ook verplicht je telefoonnummer achter te moeten laten is volgens mij de reden dat er überhaupt veel minder aanvragen binnenkomen want mensen willen zich vrijblijvend kunnen oriënteren. Nu de leads in ere hersteld zijn ( helaas mét verplicht telefoonnummer) heb ik 3 x contact gehad op een prettige en doortastende manier met studieadviseurs Nick en Milou,
Ben voorzichtig optimistisch over de toekomst, maar vrees dat het belang van Springest voor mijn inschrijvingen nooit meer zal herstellen naar het oude niveau.

Reactie Springest.nl:

Beste Anoniem,
Bedankt voor je feedback. Inmiddels zijn wij al een tijdje verder en verloopt de samenwerking beter. Bedankt voor al je input tot nu toe.
Josje

Uitermate tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb nog niet gevonden wat ik zocht, maar ik ben terzake kundig geïnformeerd.

Goede begeleiding en ondersteuning! Wordt meegedacht en het proces is goed ingericht. Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke informatie, goede tekst, en prima doorverwijzing naar de sites.

Aangenaam en groot overzicht. Echt op maat gemaakt voor professionals.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat er opvolging is vanuit Springest.