ITB GROUP b.v.

Ik neem even de moeite om mijn ervaringen met Lease2.0 aan het papier toe te vertrouwen. Via mijn netwerk werd ik attent gemaakt op ShortleaseLand.
Nadat ik mijn aanvraag had...

Nadat ik mijn aanvraag had ingediend, werd er direct contact opgenomen en aansluitend een aanbieding gemaild. De snelheid waarmee dat werd uitgevoerd
sprak mij persoonlijk erg aan. Nadat de formaliteiten waren vervuld stond, enkele dagen later de gewenste auto tot mijn beschikking.
Enkel dagen later nadat ik te kennen gaf dat mijn keuze niet optimaal was, werd er zakelijk op ingespeeld en mij passende alternatieven aangeboden.
Deze wijziging leidde mijn keuze uiteindelijk naar een Volkswagen E Golf. Ook hierin werd snel geschakeld en binnen enkele dagen
waren de auto’s omgeruild.
De contacten met sales en contract beheer heb ik als ik positief ervaren. Het gaat in een goed tempo en wat beloofd wordt, wordt nagekomen.
Het is professioneel, snel en to the point!
Een punt van aandacht vind ik het moment waarop de auto afhaal gereed staat. Ik mis hier een primaire uitleg over de auto. Geen ramp, …. maar alles opzoeken
in een boekje vind ik niet echt prettig!
Mijn ervaring tot op heden heeft er toe geleid dat ik ShortleaseLand van harte aanbeveel. Het rijden in een Golf E is geregeld de opstap naar een goed verhaal.
Ton Bosch

zie boven

WM Safety

Een bedrijf die tot uiterste voor je gaat wanneer nodig, althans de vriendelijke dame die mij geholpen heeft, Bianca. Bianca heeft mij bewezen en dat resulteert automatisch dat wanneer mensen in... Een bedrijf die tot uiterste voor je gaat wanneer nodig, althans de vriendelijke dame die mij geholpen heeft, Bianca. Bianca heeft mij bewezen en dat resulteert automatisch dat wanneer mensen in mijn netwerk een leaseauto zoeken ik direct haar gegevens zal aanbevelen!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, vriendelijk en begripvol!

Angelique

Ik bel meestal omdat ik van persoonlijk contact houd.
Ik bel meestal omdat ik van persoonlijk contact houd.
Dan krijg je een overduidelijk menu om uit te kiezen en een super enthousiaste telefoniste aan de lijn. En daar houd ik van. Want een beetje lachen past in deze tijd wel met mijn onkunde voor een onderhoudsbeurt aanvragen op de site. Ik werd hartstikke fijn en duidelijk geholpen. Chapeau voor jullie personeel.

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd een fijne ervaring. Alles wordt opgelost.

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Shortleaseland, dit wordt erg gewaardeerd. Wij proberen onze service te allen tijden zo optimaal mogelijk te houden....
Geachte mevrouw,

van der Velden dienstverlening Lelystad

Zoekende naar een geschikte auto geholpen door Lorenzo met als eindresultaat de auto die bij mij past.

Top bedrijf

Goed tot Zeergoed

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, goed om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf.
Team Shortleaseland B.V.

Een fijn bedrijf, denkt goed met je mee.

Altijd goede hulp.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw positieve feedback!

VKE bouw bv

Een organisatie die klantgericht meedenkt, flexibel opereert en afspraken nakomt!

Werknemers die out of the box meedenken waarbij klantgerichtheid, flexibiliteit op de voorgrond staat....

Uitzonderlijke inzet om hun afspraken na te komen.

Beschrijf hier uw ervaring

Nog steeds fijne samenwerking.

Van Kesteren Management & Advies

Klantgerichtheid is super!

Geachte heer van Kesteren,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf.
Fijn om te horen dat u tevreden bent!
Team Shortleaseland...
Geachte heer van Kesteren,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf.
Fijn om te horen dat u tevreden bent!

The lounge

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Foodflexpert

Wij leasen sinds een tijdje een aantal personenbussen en auto’s bij hen en ik moet zeggen dat we zeer tevreden zijn. Bij een defect wordt dat meteen opgelost en wanneer we een auto retour brengen... Wij leasen sinds een tijdje een aantal personenbussen en auto’s bij hen en ik moet zeggen dat we zeer tevreden zijn. Bij een defect wordt dat meteen opgelost en wanneer we een auto retour brengen bijvoorbeeld, is er nog nooit een enkel probleem geweest. Deze ervaring hebben wij niet met andere leasemaatschappijen. Zeker niet met short lease. Kortom, zeer professioneel en betrouwbaar bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Het advies en de kunde van de contactpersonen

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening.
Shortleaseland B.V.

Kelvin

Zeer tevreden.
Klantvriendelijk en behulpzaam.ze denken ook met je mee.goede communicatie.heel veel informatie meegekregen.auto netjes afgeleverd zoals afgesproken.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, goed om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.