Jan snoep en eet kramen

Vandaag Dinsdag 04 09 2018 hebben wij een aanvraag gedaan voor het leasen van een bedrijfswagen voor ons bedrijf.
Nog geen 2 minuten na dat wij de aanvraag verstuurd hebben, gaat de...
Nog geen 2 minuten na dat wij de aanvraag verstuurd hebben, gaat de telefoon.
Een vriendelijke man van deze lease maatschappij aan de andere kant van de telefoon.
De vragen die wij bij de opmerkingen geschreven hebben worden direct beantwoord.
Ook word er een goed advies gegeven over wat wij zelf nog niet overdacht hadden.
Er word ook direct een lease bedrag genoemd en de voor en de nadelen verteld, al waren er maar weinig nadelen.

Sterke punten:
Persoonlijk contact.
Eerlijk en goed advies.
Nette tarieven.
Geen ge push of verkoop praat.
Klant gericht luisterend en mee denkend vermogen. Sterke punten:
Persoonlijk contact.
Eerlijk en goed advies.
Nette tarieven.
Geen ge push of verkoop praat.
Klant gericht luisterend en mee denkend vermogen.
Gratis en vrijblijvende offerte.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van een positieve review.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van een positieve review.
Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en zijn dan ook blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan uw adviseur.
Een fijne dag toegewenst.
Team Shortleaseland B.V.

Rebin Ganpat/RBG Services

Mijn ervaring met Shortleaseland is zeer positief. Heldere communicatie en goed advies

Heldere communicatie!

Geachte heer Ganpat,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en proberen onze service te allen tijden optimaal te houden.
Met...
Geachte heer Ganpat,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Team Shortleaseland B.V.

BBS

Goede service tijdens leasecontract. Afwikkeling na lease in eerste instantie iets minder maar daarna wel keurig opgelost. Prima bedrijf.

Geachte heer Berkhout,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te lezen dat er samen tot een oplossing is gekomen.

F & T

Na een hoop gedoe! Hebben we eindelijk onze BORG terug gehad. Heeft ons wel moeite gekost maar het is nu netjes opgelost.

geen goeie ervaring!

Geachte mevrouw Felipa,
Fijn te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

PMAC Kuijpers

Professioneel en duidelijk hoe de aanvraag tot levering is verlopen

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk proces, snelle handeling van aanvraag tot levering

Geachte heer Kuijpers,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Fijn te lezen dat u tevreden bent!

Fortiflex B.V.

Ik (wij-Fortiflex) hebben zeer goede ervaringen met Shortleaseland. Qua prijs en snelheid van levering, maar nog meer door de vriendelijk en goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Een heel sterk punt van Shortleaseland is haar medewerkster Elise Wenting. Een adviseur die haar vak verstaat en altijd vriendelijk en hulpvaardig is.

Geachte heer Van der Neut,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.
Fijn te lezen dat u tevreden bent. Wij geven uw compliment door aan onze collega Elise!
Met vriendelijke groet,...
Geachte heer Van der Neut,

DutchEped / Wassenaar

Top, snel schakelend en keurig volgens afspraak, super geregeld, ik rijd weer representatief! ;)

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle communicatie en steeds de zelfde medewerker wanneer je belt via je eigen bedrijfs naam, fijn en helder!

Geachte heer Wassenaar,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.
Fijn dat u tevreden bent, een eerste indruk met uw bedrijfswagen maakt u immers maar één keer!
Wij wensen u veel...
Geachte heer Wassenaar,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.
Wij wensen u veel rijplezier toe.
Met vriendelijke groet, Shortleaseland B.V.

Rubicon Registeraccountants

Uitstekende service ervaren met ShortleaseLand.nl
Uitstekende service ervaren met ShortleaseLand.nl
We hadden voor een collega tijdelijk een leasewagen nodig en dit is op zeer prettige wijze uitgevoerd. Met dank ook aan de flexibiliteit als gevolg van onze specifieke wensen.

Flexibiliteit
Prijs / kwaliteit

Geachte heer Van der Pol,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Service en flexibiliteit zijn een van onze kernpunten, fijn dat alles naar wens is verlopen.
Met vriendelijke...
Geachte heer Van der Pol,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Finovion Maastricht-Heuvelland

Prima, snelle service. Heldere communicatie

Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
DealerLeasing B.V.

Studio365

Heldere communicatie, snelle terugkoppeling, top service!!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle, heldere en vooral duidelijke communicatie. Service is gewoon perfect

Reactie Shortleaseland.nl:

Hartelijk dank voor deze mooie reactie!