Curtenz

Geweldig, efficiënt, doeltreffend en bovenal vriendelijk geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat de privé auto van een van mijn werknemers drastisch gebreken vertoonde en het noodzakelijk is, dat zij met regelmaat op kantoor kan komen heb ik contact gezocht met Shortleaseland.nl. Binnen... Omdat de privé auto van een van mijn werknemers drastisch gebreken vertoonde en het noodzakelijk is, dat zij met regelmaat op kantoor kan komen heb ik contact gezocht met Shortleaseland.nl. Binnen één telefoontje was eigenlijk alles geregeld en na het snelle afhandelen van de nodige papieren kon mijn werkneemster binnen twee dagen rijden. Echt een super service!

Reactie Shortleaseland.nl:

Hartstikke bedankt voor de review!
Wij wensen u en uw team ontzettend veel succes! Snelheid proberen we altijd in het proces te houden. Voor vragen kunt u altijd terecht bij uw adviseur....
Hartstikke bedankt voor de review!
Team Shortleaseland

Anis B

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Goede oplossing voor uw mobiliteit

Beste Anis,
Bedankt voor uw review!
Team Shortleaseland

JS producties

Heel goed

Binnen 5 min geregeld door Dave

Beste meneer Schaap,
Bedankt voor uw reactie! Dit waarderen wij enorm.

Jacobs

Super snel en heel goed geregeld. Binnen no-time was de auto beschikbaar, het (app)contact is helemaal top, duidelijke uitleg, duidelijke communicatie!! Je weet waar je aan toe bent, chapeau!

Beschrijf hier uw ervaring

Direct nauw contact, snelle service!

Beste meneer Jacobs,
Bedankt voor uw review! Communicatie via de app gaat toch altijd een stuk sneller en duidelijker dan via de mail. Veel veilige kilometers gewenst.

KraamzorgBettine

Perfecte info gehad van Lorenzo!

Beschrijf hier uw ervaring

Ben erg tevreden . Alle vragen werden snel beantwoord. Kon de volgende dag al blij en tevreden rondrijden. Hoop op een lange en goede samenwerking.

Beste Kraamzorg Bettine,
Wij hebben het direct doorgegeven aan Lorenzo!
Snelheid proberen wij overal terug te laten komen in het proces.
We spreken u in de toekomst.
Team...
Beste Kraamzorg Bettine,
Wij hebben het direct doorgegeven aan Lorenzo!
Snelheid proberen wij overal terug te laten komen in het proces.
We spreken u in de toekomst.

rivabobv

Incorrect bedrijf,

mooi praters

Schadeherstel Rooyendijk

Wij werken al bijna 10 jaar met ze samen en zijn zeer tevreden over de samenwerking!

Fijn bedrijf

Reactie Shortleaseland.nl:

Bedankt Schadeherstel Rooyendijk voor jullie review!
Op nog een lange samenwerking.

E-commerce Center B.V.

Ideaal voor groeiende bedrijven

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals het bij een onlinebedrijf hoort zijn alle processen goed geautomatiseerd, zelfs de bekeuringen gaan met een automatische incasso er vanaf :) Dankzij shortleaseland hebben wij als jong bedrijf... Zoals het bij een onlinebedrijf hoort zijn alle processen goed geautomatiseerd, zelfs de bekeuringen gaan met een automatische incasso er vanaf :) Dankzij shortleaseland hebben wij als jong bedrijf de mogelijkheid gekregen om onze bus binnen een jaar om te ruilen voor een bakwagen en door te kunnen groeien.

Beste E-Commerce Center,
Veel veilige kilometers gewenst in uw bakwagen! Wij zullen altijd met u meegroeien.

RZD

Uitstekend service en prima wagenpark.

Beschrijf hier uw ervaring

Contactpersonen waren zeer vriendelijk.

Beste Jeremy,
Bedankt voor uw review. Wij proberen ons wagenpark steeds weer verder uit te breiden.

RR Badkamers Tegels en Sanitair

Super contact heel fijn!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was snel geregeld, zo duidelijk als maar kan.

Reactie Shortleaseland.nl:

Bedankt voor uw review! Persoonlijk contact vinden we altijd belangrijk, u kunt dus gewoon bij uw adviseur terecht voor vragen.
Team Dealerleasing B.V.