R.M. Installatietechniek Nederland

Ze zijn meedenkend en hebben mooie auto's.
En de medewerkers zijn altijd vriendelijk heb geen slechte ervaringen

perfect

Reactie Shortleaseland.nl:

Hartstikke bedankt voor uw reactie R.M. Installatietechniek Nederland.
Heel veel veilige kilometers gewenst.

Jairus Nicatia

Goede Service

Beschrijf hier uw ervaring

Dave heeft mij goed geholpen met het regelen van de auto die ik zsm nodig had. En de levering was volgens afspraak..net iets te vroeg maar het verliep allemaal perfect

Beste meneer Nicatia,
Hartstikke bedankt voor uw reactie. We hebben het doorgegeven aan Dave voor je.
Zo zijn wij blij dat u de snelheid in ons proces kon waarderen.
Beste meneer Nicatia,
Hartstikke bedankt voor uw reactie. We hebben het doorgegeven aan Dave voor je.
Zo zijn wij blij dat u de snelheid in ons proces kon waarderen.

Mk samuel

Prima service en communicatie , zeer transparant en duidelijk en snel geregeld, zeer tevreden hierover!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service en communicatie, zeer transparant en duidelijk en snel geregeld

Reactie Shortleaseland.nl:

Bedankt MK Samuel; voor uw positieve review!
Transparantie is voor veel ondernemers erg belangrijk en dat proberen wij altijd te verwezenlijken!
Team...
Bedankt MK Samuel; voor uw positieve review!

Gracia Surinaams Catering

Fijn bedrijf goed geholpen door Bas ik rij nu een leuk autootje ben er erg blij mee !!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede services en heel klantvriendelijk.

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw reactie!
Als er ooit nog vragen zijn, kunt u gewoon bij uw contactpersoon terecht.
Veel rijplezier.

Robijn witgoed service bv

Zeer goed bedrijf al meer dan 5 jaar klant met meerdere auto’s

Beschrijf hier uw ervaring

Denken met je mee goede service nog geen 1 dag stil gestaan prettige medewerkers

Reactie Shortleaseland.nl:

Ook wij proberen inderdaad altijd mee te groeien met de ondernemer!
Wij zijn blij dat u zo tevreden bent en waarderen uw review enorm.

13 steps

Heel goed bedrijf heb begrip en sta altijd om zijn klant te helpen gewoon weg top bedrijf !!

Hele goeie ervaring 1 woord TOP

InnerCompassion

Na het aanvragen van een aantal offertes, nam ShortleaseLand al dezelfde middag contact met mij op. Echt heel fijn want had op korte termijn hard een auto nodig!

Beschrijf hier uw ervaring

Lorenzo is ontzettend geduldig, legt alles heel rustig en duidelijk uit. Luistert ook ontzettend goed, ook tussen de regels door! Lorenzo wist precies wat voor auto ik nodig had. Ben superblij met... Lorenzo is ontzettend geduldig, legt alles heel rustig en duidelijk uit. Luistert ook ontzettend goed, ook tussen de regels door! Lorenzo wist precies wat voor auto ik nodig had. Ben superblij met mijn auto; past precies bij mij!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Wij doen ons best om onze service zo optimaal mogelijk te houden. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel veilige kilometers toe.

InForCoffee

Een betrouwbaar bedrijf waar men direct voor je klaar staat en waar ten alle tijden de gepaste auto voor je op voorraad staat.

Zeer prettige samenwerking g

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Wij doen ons best om onze service zo optimaal mogelijk te houden!

Ross Doyle

Simpel, goed en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Geen poespas. Prettige medewerkers en altijd betrouwbaar advies!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

S&L Training & Consultancy bv

De aflevering van de auto was prima in orde. En de status van de auto die we kregen was uitstekend. Dat heb ik wel eens anders gezien.

Ok ik moet bekennen dat ik klachten had over de...

Ok ik moet bekennen dat ik klachten had over de afhandeling van de inlevering van de auto. Maar waar je met elkaar werkt worden er soms fouten gemaakt. Als ondernemer weet ik dat ook.

Maar wat een geweldige support team hebben ze om problemen snel op te lossen. Bianca heeft echt haar best gedaan om alles snel weer te regelen. En zelfs een bos bloemen kwamen onze kant uit. Dus top geregeld.

Al met al een prima ervaring en een aanrader om snel een auto te leasen.

Geweldige klantenservice