E.Gielen

Super service

Beschrijf hier uw ervaring

Super service, reageren snel op vragen en het is altijd mogelijk om een betalingsregeling te treffen over meer gereden kilometers.

Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

E.Gielen

Super service

Beschrijf hier uw ervaring

Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

SKGZ

Snel, duidelijk en meedenkend

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke communicatie, snelle levering van de leaseauto. Altijd snel en duidelijk antwoord op vragen.

schoonmaakbedrijf ridderkerk

Shortleaseland de beste

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, op elke vraag die je stelt krijg je binnen 24 uur antwoord.

AMO Services

Snelle en betrouwbare service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had snel een auto nodig en dankzij Shortleaseland en Michael Meijers was dit binnen een paar dagen geregeld en stond hij op tijd voor de deur. Ik ben zeer tevreden over de behulpzaamheid en het... Ik had snel een auto nodig en dankzij Shortleaseland en Michael Meijers was dit binnen een paar dagen geregeld en stond hij op tijd voor de deur. Ik ben zeer tevreden over de behulpzaamheid en het meedenken van de medewerker(s) van Shortleaseland.

danielle

Uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

Door omstandigheden met werk waardoor ik niet altijd thuis kan zijn brengt dit wat lastigheden mee. Maar echter is dit bedrijf hier heel behulpzaam mee en geven ze de ruimte dit is echt super voor... Door omstandigheden met werk waardoor ik niet altijd thuis kan zijn brengt dit wat lastigheden mee. Maar echter is dit bedrijf hier heel behulpzaam mee en geven ze de ruimte dit is echt super voor mensen met beroep als mij.
Ik ben zeer tevreden over de service en de behulpzaamheid! Kortom een goede aanrader als je overweegt een auto te leasen! Ze denken met je mee en geven goede advies.

JPV Mechanical Engineering Services

Fantastische service!

Beschrijf hier uw ervaring

Het is de eerste keer dat ik gebruik maak van shortlease. Heb dus niet veel referentie materiaal maar toch. Tot nu toe alleen maar lof voor ShortleaseLand. Had snel een auto nodig en online offerte... Het is de eerste keer dat ik gebruik maak van shortlease. Heb dus niet veel referentie materiaal maar toch. Tot nu toe alleen maar lof voor ShortleaseLand. Had snel een auto nodig en online offerte aangevraagd. Binnen een paar uur had ik die binnen. Correspondentie per email werd vervolgens supersnel afgehandeld. Auto keurig schoon en gepoetst afgeleverd op afgesproken dag en tijdstip. Een dag na aflevering ontdekte ik een paar kleine pitjes in het dak welke ik bij aflevering over het hoofd had gezien omdat het op moment van aflevering wat regende. Oeps, dat was balen want die stonden dus niet op het afleverformulier vermeld. Foto gemaakt en mail gestuurd. Werd keurig netjes afgehandeld. "Kan gebeuren, begrijpelijk. We maken een aantekening in het dossier en deze schades worden uiteraard niet bij u in rekening gebracht meneer" was het antwoord. Keurig netjes opgelost dus! Complimenten!

Legal & General

Prima tijdelijke oplossing

Beschrijf hier uw ervaring

De zakelijke rijder treft het ongeluk dat zijn auto bij een stoplicht van achteren aangereden wordt. Gelukkig geen persoonlijk letsel maar wel een auto total-loss. De nieuwe auto was al besteld maar... De zakelijke rijder treft het ongeluk dat zijn auto bij een stoplicht van achteren aangereden wordt. Gelukkig geen persoonlijk letsel maar wel een auto total-loss. De nieuwe auto was al besteld maar de levering laat nog even op zich wachten. In veel gevallen kan een dealer dan een oplossing aanbieden. Maar in ons geval bood ShortleaseLand een oplossing op maat. Helaas liep de totstandkoming van het contract stroef, anders had ik zeker een zeer goed eindoordeel gegeven. De soepele benadering bij opzeggen is dan weer wel zeer goed.

Iso-Sales

Snelle afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Wanneer we op korte termijn een auto willen shortleasen is Shortleaseland de geschikte partij.
Er wordt snel een offerte opgemaakt en na acceptatie is de auto snel beschikbaar.

Arend de Bruin

Snelle shortlease maatschappij

Beschrijf hier uw ervaring

Ik lease sinds enige maanden een Peugeot 108 van Shortleaseland. Wat ik erg fijn vind is de snelle communicatie met de medewerkers. Binnenkort is de auto toe aan de 1e onderhoudsbeurt, ik hoef er... Ik lease sinds enige maanden een Peugeot 108 van Shortleaseland. Wat ik erg fijn vind is de snelle communicatie met de medewerkers. Binnenkort is de auto toe aan de 1e onderhoudsbeurt, ik hoef er zelf niet voor de deur uit, ze komen de auto halen, vervangend vervoer voor de deur zetten en de auto daarna weer terugbrengen! Dat noem ik nog een service, helemaal omdat dat bij de prijs inbegrepen is.

Mijn huidige project loopt nog tot en met het eerste kwartaal van volgend jaar; en mocht ik voor een volgend project weer een auto nodig hebben dan zou ik deze zeker weer bij shortleaseland bestellen.

Groet,

Arend de Bruin