Eddy

Doen wat ze beloven. Als startende ZZP'er kon ik hier wel direct tegen uitstekende voorwaarden en prijs mijn eerste auto leasen. Ervaring van begin tot einde contract (inmiddels ander contract... Doen wat ze beloven. Als startende ZZP'er kon ik hier wel direct tegen uitstekende voorwaarden en prijs mijn eerste auto leasen. Ervaring van begin tot einde contract (inmiddels ander contract overgenomen) en die is zeer goed. Splinternieuwe auto gekregen, normale borg betaald, die ook weer netjes binnen 6 weken werd retour gestort. Nogmaals dank voor het vertrouwen!

Reactie Shortleaseland.nl:

Hi Eddy,
Hi Eddy,
Wij bieden ook startende ZZP'ers graag een gepaste oplossing voor een bedrijfswagen tegen een uitstekende prijs. Wat fijn dat we u hier ook mee hebben geholpen. En uiteraard willen we u ook graag bedanken voor uw vertrouwen.
Mvg Shortleaseland

Barberbarn (Marcel)

Uitstekende ervaring met het bedrijf, zeer behulpzaam bij alle gestelde vragen. Auto zoals afgesproken afgeleverd. Contact met Michael en administratie als zeer plezierig ervaren.

Reactie Shortleaseland.nl:

Beste Marcel (Barberbarn),
Beste Marcel (Barberbarn),
Bedankt voor deze leuke en positieve reactie. We doen altijd onze uiterste best om een zo goed mogelijke service te bieden aan al onze klanten en waarderen het dan ook erg als dit blijkt te lonen.
Onze dank
Groeten Shortleaseland.nl

PvS IT Consultancy & Management

Uitsteken lease bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Toen ik een auto snel nodig had werd die auto snel geregeld. Contract vanwege de veranderende situatie meerdere keren aangepast, was geen probleem en werd snel geregeld. Prijs was en is goed. De... Toen ik een auto snel nodig had werd die auto snel geregeld. Contract vanwege de veranderende situatie meerdere keren aangepast, was geen probleem en werd snel geregeld. Prijs was en is goed. De service was altijd uitstekend. Onderhoud netjes geregeld met vervangende auto. Kortom ik kan Shortleaseland zeker aanbevelen.

DataProfit

Prima service, snel geregeld!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor periode van 6 maanden een auto nodig. Alles werd snel geregeld, incl. tankpas! Prima contact met verschillende afdelingen.

My Care plus zorg

Uitstekende lease maatschappij

Beschrijf hier uw ervaring

Top bedrijf! Ze houden rekening met de kleine hardwerkende ondernemer, goed in contact met alle afdelingen. Ik adviseer dit bedrijf bij veel van mijn clienten en 1 daarvan gaat rijden per 1... Top bedrijf! Ze houden rekening met de kleine hardwerkende ondernemer, goed in contact met alle afdelingen. Ik adviseer dit bedrijf bij veel van mijn clienten en 1 daarvan gaat rijden per 1 augustus! Ga zo door ik vind jullie allemaal top!

Roi et vastgoedonderhoud

1 richting verkeer

zeer slecht

Rinus Blikslager

FIAT 500 super snel geleverd!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke mensen, heel snel geholpen en binnen een week rijden top!!!

Technoproject

Snelle service & goedkoop

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service, zeer goede prijs. Met APK & beurten wordt de auto netjes opgehaald en krijg je vervangend vervoer mee.

bert

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

van Herpen

Een bedrijf dat nog rekening houdt met de wensen van de klant.

Beschrijf hier uw ervaring

Shortleaseland is voor mij een betrouwbaar bedrijf waar ik altijd terecht kan en die nog rekening houdt met de persoonlijke omstandigheden van zijn klanten. Kortom een Top-lease bedrijf. Ga zo door!!