ITB GROUP b.v.

Ik neem even de moeite om mijn ervaringen met Lease2.0 aan het papier toe te vertrouwen. Via mijn netwerk werd ik attent gemaakt op ShortleaseLand.
Nadat ik mijn aanvraag had ingediend, werd er direct contact opgenomen en aansluitend een aanbieding gemaild. De snelheid waarmee dat werd uitgevoerd
sprak mij persoonlijk erg aan. Nadat de formaliteiten waren vervuld stond, enkele dagen later de gewenste auto tot mijn beschikking.
Enkel dagen later nadat ik te kennen gaf dat mijn keuze niet optimaal was, werd er zakelijk op ingespeeld en mij passende alternatieven aangeboden.
Deze wijziging leidde mijn keuze uiteindelijk naar een Volkswagen E Golf. Ook hierin werd snel geschakeld en binnen enkele dagen
waren de auto’s omgeruild.
De contacten met sales en contract beheer heb ik als ik positief ervaren. Het gaat in een goed tempo en wat beloofd wordt, wordt nagekomen.
Het is professioneel, snel en to the point!
Een punt van aandacht vind ik het moment waarop de auto afhaal gereed staat. Ik mis hier een primaire uitleg over de auto. Geen ramp, …. maar alles opzoeken
in een boekje vind ik niet echt prettig!
Mijn ervaring tot op heden heeft er toe geleid dat ik ShortleaseLand van harte aanbeveel. Het rijden in een Golf E is geregeld de opstap naar een goed verhaal.
Ton Bosch

Beschrijf hier uw ervaring

zie boven

Score voor Shortleaseland.nl: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: short lease