Joost Bressers

Als je opzoek bent naar een flexibel lease contract en snel leverbaar, ben je bij Shortlease Land aan juiste adres!! Je wordt vriendelijk te woord gestaan en beschikken over een grote voorraad.... Als je opzoek bent naar een flexibel lease contract en snel leverbaar, ben je bij Shortlease Land aan juiste adres!! Je wordt vriendelijk te woord gestaan en beschikken over een grote voorraad. Kortom een betrouwbare partij voor de mobiliteit van je onderneming.

Geachte heer Bressers,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij doen ons best om de service zo hoog mogelijk te houden.

InCore Consultancy

Heel prettig bedrijf, klantgericht en zij komen hun afspraken na.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja de klantgerichtheid en het met de klant meedenken is super!

Geachte heer Hendriks,
Bedankt voor uw positieve feedback, we proberen onze service te allen tijden optimaal te houden!

Veenhof

Zeer prettige ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke communicatie en goed bereikbaar

Geachte heer Veenhof,
Bedankt voor uw positieve feedback.
Erg fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening.

JNBD B.V.

De goedkoopste shortlease aanbieder die ik ben tegengekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Transparante voorwaarden en medewerkers. Hulpvaardige en flexibele support medewerkers.

Geachte heer Nollet,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Geachte heer Nollet,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Wij hanteren inderdaad de laagste prijsgarantie. Indien u middels een gelijkwaardige offerte van een collega leasemaatschappij een lagere leaseprijs kunt aantonen, passen wij direct onze prijs aan én ontvangt u zelfs een eenmalige bonus van 100 euro.

sander

De auto leasen was snel geregeld . Helaas wel meteen problemen met de koppeling . Week moeten wachten op de auto die geleasd was. Inleveren van de auto adviseer ik om altijd zelf te doen,duurt 4 a... De auto leasen was snel geregeld . Helaas wel meteen problemen met de koppeling . Week moeten wachten op de auto die geleasd was. Inleveren van de auto adviseer ik om altijd zelf te doen,duurt 4 a 6 weken voordat je borg terug krijgt en heb wel wat onenigheid gehad over hoe de auto was ingeleverd . Ik ben uiteindelijk redelijk gecompenseerd.

Rob Quack RQ Dienstverlening

Helaas jullie adverteren met de goed koopste.
Helaas jullie adverteren met de goed koopste.
helaas is dat niet blijk dat ik nu een c1 heb zou een 108 volgens afspraak zijn nu blijk dat ik bij wenzink nijmegen de zelfde voor € 375 nu betaal ik € 400 even kijken wat im ga doen

snelle service

Peter Dubbelman / The Collective

Reageren snel op vragen, levering auto was ok.
Facturering is voor mij volledig duister. Snap niet alle facturen en de bedragen die afgeschreven worden kan ik niet terugvinden op facturen.

Goed bereikbaar

Geachte heer Dubbelman,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Inmiddels hebben we contact gehad en zijn uw vragen betreffende de proforma factuur uitgelegd.
Indien er in de toekomst...
Geachte heer Dubbelman,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Indien er in de toekomst onduidelijkheden zijn kunt u altijd telefonisch contact met ons zoeken zodat wij het e..e.a. kunnen toelichten.

Artmontage

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en accuraat te werk gegaan. Duidelijk

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review , we proberen onze service te allen tijden optimaal te houden!
Team ShortleaseLand B.V.

Kolsteren Bedrijfshuisvesting

Auto voor 3 maanden gehuurd

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en goede verwerking en communicatie

Geachte heer van Kolsteren,
Bedankt voor uw positieve review, erg fijn om te horen dat u tevreden bent.
Wij proberen ons service niveau zo hoog mogelijk te houden!
Met vriendelijke...
Geachte heer van Kolsteren,
Bedankt voor uw positieve review, erg fijn om te horen dat u tevreden bent.
Wij proberen ons service niveau zo hoog mogelijk te houden!

Dennis van der Meer Dienstverlening

Mijn ervaringen zijn tot op heden positief. Heel goed bereikbaar en behulpzaam. Ook hebben ze een antwoord op allen vragen en de afhandeling is perfect

Goede bereikbaarheid.
Behulpzaam
Vriendelijk
Klantgericht

Geachte heer van der Meer,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review!
Geachte heer van der Meer,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We streven ernaar om onze klanten z.s.m. te woord te staan en hulp te bieden wanneer nodig.