Kempen Service

Fijn Bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Super fijn leasebedrijf. Geen gezeur over jaarcijfers enz. Reageren supersnel en je krijgt veelal dezelfde persoon aan de telefoon waardoor je niet je verhaal 6 keer hoeft te vertellen.
Ik...
Ik stond met een kapotte auto (aandrijfas) langs de kruising in valkenswaard en binnen 15 minuten werd ik opgehaald door een opsleepdienst (mensinck valkenswaard) en naar geldrop gebracht waar ze al klaar stonden met een leen auto.
Binnen 45 minuten was ik weer aan het rijden !

Administratieve afhandeling

Hooijschuur

Heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Erg klantvriendelijk, de klant is echt koning! En speciaal een compliment voor Rebecca van afdeling incasso!

Sophie Engelen

Klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de service die Shortleaseland biedt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Complimenten aan de afdeling incasso die begrip hebben voor je persoonlijke situatie en die echt... Ik ben zeer tevreden over de service die Shortleaseland biedt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Complimenten aan de afdeling incasso die begrip hebben voor je persoonlijke situatie en die echt meedenken met de klant.

Bongers

Meedenken

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is een bedrijf waar je naartoe blijft gaan. De service is top en men zal er alles aan doen om het jou naar de zin te maken. Dat is meedenken en daar kan menig bedrijf nog iets van leren!

Fa. Bongers

Niets teveel

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring qua service, doelgerichtheid en kwalitiet. Niets is hen teveel. Prima bedrijf.

Van Herpen

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Al geruime tijd ben ik klant bij Shortleaseland en ben zeer te spreken over de prijs/kwaliteit en zeker over de service die Shortleaseland biedt. Daarom zal ik nog lang gebruik maken van de diensten... Al geruime tijd ben ik klant bij Shortleaseland en ben zeer te spreken over de prijs/kwaliteit en zeker over de service die Shortleaseland biedt. Daarom zal ik nog lang gebruik maken van de diensten van dit bedrijf.

Mezzo, afd. Financiën

Snelle afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

ShortleaseLand reageert snel op vragen per mail, ook als er een creditfactuur moet komen.

Mw. C.van Herpen

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben al geruime tijd klant bij Shortleaseland en ik ben zeer te spreken over de prijs/kwaliteit en zeker over de service die Shortleaseland biedt. Daarom zal ik nog lang gebruik maken van de... Ik ben al geruime tijd klant bij Shortleaseland en ik ben zeer te spreken over de prijs/kwaliteit en zeker over de service die Shortleaseland biedt. Daarom zal ik nog lang gebruik maken van de diensten van Shortleaseland.

Sophie Engelen

Shortleaseland, de beste leasemaatschappij

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke medewerkers die meedenken met de klant. Vervangend vervoer was direct geregeld en ook een betalingsregeling over een onvoorziene factuur van meer kilometers was mogelijk. En dat zonder... Vriendelijke medewerkers die meedenken met de klant. Vervangend vervoer was direct geregeld en ook een betalingsregeling over een onvoorziene factuur van meer kilometers was mogelijk. En dat zonder bijkomende rente!
Top bedrijf waar de klant echt koning is. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer.